Του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Η ανείπωτη τραγωδία του τροχαίου δυστυχήματος και του τρόπου που αυτό συνέβη και είχε ως αποτέλεσμα του θανάτου του δημοφιλούς τραγουδιστή Π.Παντελίδη και του βαριού τραυματισμού των δύο κοριτσιών που τον συνόδευαν ας γίνει ένα μάθημα ασφαλούς οδήγησης, ένα μάθημα ζωής, για όλους τους νέους που τον λάτρεψαν για όλους τους Έλληνες που αγάπησαν τον αυτοδημιούργητο εξαιρετικά ταλαντούχο Π.Παντελίδη.
Ας γίνει ο χαμός του Π.Παντελίδη ο φάρος που θα φωτίζει τα μυαλά των Ελλήνων οδηγών που εξακολουθούν να οδηγούν με υπερβολική ταχύτητα χωρίς ζώνη ασφαλείας παραβιάζοντας μια σειρά οδικών κανόνων και κανονισμών του ΚΟΚ και προσθέτοντας μέσα σε όλα τα κακά στην Ελλάδα και την απονομή της πρώτης θέσης σε τροχαία δυσστυχήματα στην Ευρώπη.
Τραγικός ο απολογισμός από τροχαία στην Ελλάδα. Σε 1.600 ανέρχονται οι νεκροί και σε 20.000 οι τραυματίες μέσα σε ένα χρόνο στην χώρα μας, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής ο Αναστάσιος Μαρκούζος, γνωστός ως Ιαβέρης.
Σύμφωνα με τον κ. Μαρκούζο, καθημερινά πέντε άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους και 60 τραυματίζονται, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.
Τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ. την ώρα, ενώ τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Παράλληλα, το 60% με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 - 29.
Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, εξήγησε ο Ιαβέρης
«Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου», είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα από 20% - 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%.
«Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα. Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι», σημείωσε.
Ο Ιαβέρης, σημείωσε ότι «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία ατυχήματα», τα οποία « κοστίζουν 600.000 ευρώ κάθε χρόνο». Συμπλήρωσε: «Στα 60 χρόνια σημαίνει 12 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο».
Έδωσε έμφαση στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, τονίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας».
Να σημειώσουμε ότι τις προηγούμενες χρονιές τα θυματα ξεπερνούσαν τους 2.000 νεκρούς ετησίως!
Πριν από δέκα χρόνια, κάθε χρόνο, είχαμε περίπου 2.500 νεκρούς από τροχαία δυστυχήματα και μόνο το 2013 και το 2014 είχαμε αισθητή πτώση. Το 2015 όμως είχαμε πάλι άνοδο, μια άνοδο που προβληματίζει, καθώς η κρίση έχει αυξήσει τα κρούσματα μέθης (ο κόσμος πίνει για να ξεχάσει συν ότι και τα ποτά που πίνει δεν είναι και τα καλύτερα) αλλά και την αδιαφορία για την προστασία της ίδιας της ζωής.
Σημειώνεται ότι 2.500 νεκροί ήταν όλοι κι όλοι στον πόλεμο της Ουκρανίας, εμείς καταφέρνουμε να "αυτοκτονούμε" ως Έθνος με τα αυτοκίνητά μας.
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής Π.Παντελίδης "έκλεισε" την ζώνη ασφαλείας για να μην χτυπάει πίσω από την πλάτη του καθίσματος όπως κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες οδηγοί και βέβαια έτραχε με πολύ υψηλή ταχύτητα όπως μπορεί να βεβαιώσει και η Τροχαία.
Το αποτέλεσμα ήταν "ο Παντελής όλων μας" τον οποίο λατρεύαμε γιατί κατάφερε να κερδίσει το καλλιτεχνικό κύκλωμα και να αναδειχθεί μόνος του, χωρίς βοήθειες να σκοτωθεί και να βρίσκεται τώρα δύο μέτρα κάτω από την γη στο λευκό φέρετρο και δύο καλές φίλες του να τραυματισθούν με την μία να χαροπαλεύει.
Εκτός του ότι δεν φορούσαν τις ζώνες τους έτρεχε με πολύ υψηλή ταχύτητα. Ας γίνει ο χαμός του ένα μεγάλο μάθημα για όλους εμάς που πολλοί οδηγάνε ακόμα και πιωμένοι και μετατρέπουμε τα αυτοκίνητά μας σε μηχανές θανάτου.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Η ανείπωτη τραγωδία του τροχαίου δυστυχήματος και του τρόπου που αυτό συνέβη και είχε ως αποτέλεσμα του θανάτου του δημοφιλούς τραγουδιστή Π.Παντελίδη και του βαριού τραυματισμού των δύο κοριτσιών που τον συνόδευαν ας γίνει ένα μάθημα ασφαλούς οδήγησης, ένα μάθημα ζωής, για όλους τους νέους που τον λάτρεψαν για όλους τους Έλληνες που αγάπησαν τον αυτοδημιούργητο εξαιρετικά ταλαντούχο Π.Παντελίδη.
Ας γίνει ο χαμός του Π.Παντελίδη ο φάρος που θα φωτίζει τα μυαλά των Ελλήνων οδηγών που εξακολουθούν να οδηγούν με υπερβολική ταχύτητα χωρίς ζώνη ασφαλείας παραβιάζοντας μια σειρά οδικών κανόνων και κανονισμών του ΚΟΚ και προσθέτοντας μέσα σε όλα τα κακά στην Ελλάδα και την απονομή της πρώτης θέσης σε τροχαία δυσστυχήματα στην Ευρώπη.
Τραγικός ο απολογισμός από τροχαία στην Ελλάδα. Σε 1.600 ανέρχονται οι νεκροί και σε 20.000 οι τραυματίες μέσα σε ένα χρόνο στην χώρα μας, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής ο Αναστάσιος Μαρκούζος, γνωστός ως Ιαβέρης.
Σύμφωνα με τον κ. Μαρκούζο, καθημερινά πέντε άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους και 60 τραυματίζονται, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.
Τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ. την ώρα, ενώ τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Παράλληλα, το 60% με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 - 29.
Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, εξήγησε ο Ιαβέρης
«Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου», είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα από 20% - 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%.
«Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα. Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι», σημείωσε.
Ο Ιαβέρης, σημείωσε ότι «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία ατυχήματα», τα οποία « κοστίζουν 600.000 ευρώ κάθε χρόνο». Συμπλήρωσε: «Στα 60 χρόνια σημαίνει 12 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο».
Έδωσε έμφαση στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, τονίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας».
Να σημειώσουμε ότι τις προηγούμενες χρονιές τα θυματα ξεπερνούσαν τους 2.000 νεκρούς ετησίως!
Πριν από δέκα χρόνια, κάθε χρόνο, είχαμε περίπου 2.500 νεκρούς από τροχαία δυστυχήματα και μόνο το 2013 και το 2014 είχαμε αισθητή πτώση. Το 2015 όμως είχαμε πάλι άνοδο, μια άνοδο που προβληματίζει, καθώς η κρίση έχει αυξήσει τα κρούσματα μέθης (ο κόσμος πίνει για να ξεχάσει συν ότι και τα ποτά που πίνει δεν είναι και τα καλύτερα) αλλά και την αδιαφορία για την προστασία της ίδιας της ζωής.
Σημειώνεται ότι 2.500 νεκροί ήταν όλοι κι όλοι στον πόλεμο της Ουκρανίας, εμείς καταφέρνουμε να "αυτοκτονούμε" ως Έθνος με τα αυτοκίνητά μας.
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής Π.Παντελίδης "έκλεισε" την ζώνη ασφαλείας για να μην χτυπάει πίσω από την πλάτη του καθίσματος όπως κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες οδηγοί και βέβαια έτραχε με πολύ υψηλή ταχύτητα όπως μπορεί να βεβαιώσει και η Τροχαία.
Το αποτέλεσμα ήταν "ο Παντελής όλων μας" τον οποίο λατρεύαμε γιατί κατάφερε να κερδίσει το καλλιτεχνικό κύκλωμα και να αναδειχθεί μόνος του, χωρίς βοήθειες να σκοτωθεί και να βρίσκεται τώρα δύο μέτρα κάτω από την γη στο λευκό φέρετρο και δύο καλές φίλες του να τραυματισθούν με την μία να χαροπαλεύει.
Εκτός του ότι δεν φορούσαν τις ζώνες τους έτρεχε με πολύ υψηλή ταχύτητα. Ας γίνει ο χαμός του ένα μεγάλο μάθημα για όλους εμάς που πολλοί οδηγάνε ακόμα και πιωμένοι και μετατρέπουμε τα αυτοκίνητά μας σε μηχανές θανάτου.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια