Πριν από την έκρηξη των social media, ο κλασικός τρόπος για
να βρεις δουλειά ήταν το τηλέφωνο, η προσωπική συνέντευξη, στην καλύτερη
περίπτωση το e-mail.
Πλέον η αναζήτηση έχει αλλάξει χαρακτηριστικά, έγινε γίνει πιο άμεση και... τεχνολογική.
Όπως γράφει και το BBC το LinkedIn είναι μια κλασική... νέα πλατφόρμα για να μένεις κοντά στην αγορά εργασίας και να έχεις μπροστά σου πάμπολλες ευκαιρίες -όπου φυσικά υπάρχουν ευκαιρίες.
Και αν για κάποιους παράγοντες της αγοράς, ακόμα και τώρα, η προσωπική επαφή και το βιογραφικό είναι τα δύο βασικά στοιχεία για να πουν «ναι» σε μια πρόσληψη, οι νέοι... καριερίστες προέρχονται από τα social media.
Η Αυστραλέζα, Ιρέν ΜακΚόνελ που είναι διευθύντρια σε μιας εταιρεία εύρεσης και διαχείρισης εργασίας στην Αυστραλία αναφέρει πως υπάρχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους χρήστες των social media, ειδικά σε εκείνους που μένουν ενεργοί, που ανανεώνουν τα προφίλ τους με επαγγελματικά στοιχεία, που εμφανίζονται προς τα έξω ως τα νέα... think tanks της αγοράς.
Η συνεχής και ενεργή παρουσία στα social media ταιριάζει απόλυτα στην μεταμοντέρνα εκδοχή της αγοράς εργασίας, σύμφωνα με την οποία οι θέσεις υπάρχουν εκεί έξω, δεν ανήκουν μόνο σε μια ελίτ που μαθαίνει πρώτη και μόνο αυτή τις κενές θέσεις, αλλά μπορούν να γίνουν κτήμα στον καθένα. Το διαδίκτυο έχει προσφέρει μια νέου τύπου... δημοκρατία στην αναζήτηση εργασίας. Στην πραγματικότητα μπορούμε άνετα να μιλάμε για το τέλος του βιογραφικού σε μορφή... χαρτιού.
Το άρθρο επισημαίνει πως γυρίζοντας κανείς την πλάτη του στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να αναζητήσει εναλλακτικούς τρόπους παρουσίας, έτσι ώστε να μην μείνει πίσω στον διαγκωνισμό για μια θέση στον ήλιο, χωρίς ωστόσο να είναι σίγουρος για την επιτυχία της στρατηγικής του.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Πλέον η αναζήτηση έχει αλλάξει χαρακτηριστικά, έγινε γίνει πιο άμεση και... τεχνολογική.
Όπως γράφει και το BBC το LinkedIn είναι μια κλασική... νέα πλατφόρμα για να μένεις κοντά στην αγορά εργασίας και να έχεις μπροστά σου πάμπολλες ευκαιρίες -όπου φυσικά υπάρχουν ευκαιρίες.
Και αν για κάποιους παράγοντες της αγοράς, ακόμα και τώρα, η προσωπική επαφή και το βιογραφικό είναι τα δύο βασικά στοιχεία για να πουν «ναι» σε μια πρόσληψη, οι νέοι... καριερίστες προέρχονται από τα social media.
Η Αυστραλέζα, Ιρέν ΜακΚόνελ που είναι διευθύντρια σε μιας εταιρεία εύρεσης και διαχείρισης εργασίας στην Αυστραλία αναφέρει πως υπάρχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους χρήστες των social media, ειδικά σε εκείνους που μένουν ενεργοί, που ανανεώνουν τα προφίλ τους με επαγγελματικά στοιχεία, που εμφανίζονται προς τα έξω ως τα νέα... think tanks της αγοράς.
Η συνεχής και ενεργή παρουσία στα social media ταιριάζει απόλυτα στην μεταμοντέρνα εκδοχή της αγοράς εργασίας, σύμφωνα με την οποία οι θέσεις υπάρχουν εκεί έξω, δεν ανήκουν μόνο σε μια ελίτ που μαθαίνει πρώτη και μόνο αυτή τις κενές θέσεις, αλλά μπορούν να γίνουν κτήμα στον καθένα. Το διαδίκτυο έχει προσφέρει μια νέου τύπου... δημοκρατία στην αναζήτηση εργασίας. Στην πραγματικότητα μπορούμε άνετα να μιλάμε για το τέλος του βιογραφικού σε μορφή... χαρτιού.
Το άρθρο επισημαίνει πως γυρίζοντας κανείς την πλάτη του στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να αναζητήσει εναλλακτικούς τρόπους παρουσίας, έτσι ώστε να μην μείνει πίσω στον διαγκωνισμό για μια θέση στον ήλιο, χωρίς ωστόσο να είναι σίγουρος για την επιτυχία της στρατηγικής του.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
0 Σχόλια