Με τις συνθέσεις των Hyundai και Toyota να έχουν ολοκληρωθεί, οι οδηγοί που δεν έχουν εξασφαλίσει μπάκετ για το 2020 ερίζουν για μια θέση στην M-Sport Ford, την οποία φαίνεται πως κερδίζει ο Esapekka Lappi...
Καθώς η έναρξη του WRC για το 2020 πλησιάζει, οι ομάδες οριστικοποιούν τις συνθέσεις και το πρόγραμμά τους για τη νέα σεζόν. Μετά τις εξελίξεις με την αποχώρηση της Citroen, τη μεταγραφή του Ott Tanak στη Hyundai και την ολοκαίνουργια σύνθεση της Toyota, προεξάρχοντος του Sebastien Ogier, το ενδιαφέρον όλων έχει μεταφερθεί στην M-Sport Ford.
Η παρουσία του Teemu Suninen με πλήρες πρόγραμμα στο WRC του 2020 θεωρείται δεδομένη, όμως η ομάδα του Malcolm Wilson διαθέτει ακόμη -τουλάχιστον- ένα μπάκετ, για οδηγό που δεν είχε εξασφαλίσει την παρουσία του στο θεσμό. Αρκετοί από τους πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών (Esapekka Lappi, Andreas Mikkelsen, Jari Matti Latvala, Kris Meeke, Craig Breen, Mads Ostberg, Hayden Paddon), καθώς και λιγότερο έμπειροι (Pontus Tidemand, Gus Greensmith) έχουν αναφερθεί από τον διεθνή Τύπο, ως υποψήφιοι για την τελευταία “full-time” θέση, το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας από το εξωτερικό, την άτυπη αυτή μάχη φαίνεται πως κέρδισε ο Esapekka Lappi, ο οποίος έμεινε εκτός νυμφώνος μετά την αποχώρηση της Citroen από το WRC. Ο 28χρονος Φινλανδός διαθέτει ένα πακέτο που δεν περνάει απαρατήρητο, καθώς έχει κερδίσει έναν αγώνα του WRC (Φινλανδία, 2017) και είναι ιδιαίτερα ταχύς. Η σταθερότητα είναι κάτι που δεν έχει βρει ακόμη στο υψηλότερο επίπεδο, ωστόσο το γεγονός ότι έχει οδηγήσει δύο από τα τρία εργοστασιακά αυτοκίνητα νέων προδιαγραφών WRC (Toyota Yaris, Citroen C3) παίζει το ρόλο του, ως προς την τεχνογνωσία που θα μεταφερθεί στην M-Sport.
Με βάση όλα τα παραπάνω, το σενάριο η ομάδα του Malcolm Wilson να έχει ξανά αμιγώς φινλανδικό δίδυμο -για πρώτη φορά μετά το 2011, όταν στην ομάδα συνυπήρχαν οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala,- φαντάζει παραπάνω από πιθανό. Φυσικά, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις, τίποτα δε μπορεί να θεωρείται βέβαιο, ωστόσο όλα τα δεδομένα συγκλίνουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Δεν είναι μόνο το γεγονός πως η M-Sport Ford τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με τη σύνθεσή της το 2020, αλλά και πως οι περισσότεροι οδηγοί χωρίς μπάκετ, ξεκαθαρίζουν τις προθέσεις τους. Ήδη έχει γίνει γνωστό πως ο Jari Matti Latvala θα συμμετάσχει σε 2, με στόχο να γίνουν 5, αγώνες του θεσμού με Toyota Yaris WRC, ενώ η Hyundai επεξεργάζεται το ενδεχόμενο της δημιουργίας δεύτερης ομάδας (Hyundai Motorsport N), για να διατηρήσει στο δυναμικό της, τους Andreas Mikkelsen και Craig Breen. Ιδιαίτερα ο Ιρλανδός, θεωρείται πιθανό να πραγματοποιήσει αγώνες και με Hyundai i20 R5. Επιπλέον, ο Kris Meeke είχε ήδη δηλώσει πως δεν προτίθεται να αναζητήσει μπάτζετ για να εξασφαλίσει μια θέση στο θεσμό, ενώ πριν από λίγες ώρες ανακοίνωσε στα προσωπικά του Social Media, πως δε θα συμμετάσχει στο WRC το 2020.
Ως εκ τούτου, όλα συνηγορούν πως οι Lappi και Suninen, θα συνυπάρξουν στην M-Sport Ford, έχοντας αμφότεροι πλήρες πρόγραμμα την επόμενη σεζόν, με Ford Fiesta WRC. Από εκεί και έπειτα, σε αρκετούς αγώνες η βρετανική ομάδα θα διαθέτει 3 αυτοκίνητα. Οι Gus Greensmith και Pontus Tidemand θεωρείται πολύ πιθανό ότι θα πραγματοποιήσουν επιλεκτικούς αγώνες, όπως το 2019, ενώ ο 23χρονος Βρετανός πιθανότατα θα αγωνιστεί και με το νέο Ford Fiesta R5.
Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται προσεχώς, αφού λογικά η M-Sport Ford δε θα αργήσει να προβεί στην επίσημη ανακοίνωση της σύνθεσής της ενόψει του 2020...
Νώντας Δουζίνας
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια