FeaturedPost Slider Top

Κυριακή, 2 Ιουλίου 2017

H "επιδημία" δηλητηριάσεων στον Τουρκικό στρατό παίρνει επικίνδυνες διαστάσεις!

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος
Άκρως επικίνδυνες διαστάσεις έχει αρχίσει και παίρνει το φαινόμενο των συνεχών δηλητηριάσεων Τούρκων στρατιωτικών, σε διάφορες περιοχές στην Τουρκία και το ενδιαφέρων είναι ότι αυτή την φορά χτύπησε διπλά στα ελληνοτουρκικά σύνορα, με όλες τις συνέπειες αυτή της εξέλιξης.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται, στην 54η Μεραρχία Μηχανικού του τουρκικού Πεζικού στην Αδριανούπολη, είχαμε καινούργιο σοβαρό επεισόδιο δηλητηριάσεων Τούρκων στρατιωτικών, το βράδυ του Σαββάτου, με αποτέλεσμα 14 στρατιωτικοί να διακομιστούν με βαριά συμπτώματα στο νοσοκομείο της περιοχής.

Η έδρα αυτής της μεραρχίας βρίσκεται στην περιοχή του Karagaç, δηλαδή στην μοναδική περιοχή δυτικά του Έβρου που είναι υπό τουρκική κυριαρχία.

Όπως δήλωσε ο αρχίατρος του νοσοκομείου της Αδριανούπολης, Abdullah Taş, ο κίνδυνος για τη ζωή των προσβληθέντων δεν έχει περάσει γεγονός που δείχνει και την σοβαρότητα του νέου αυτού επεισοδίου.

Έτσι μετά την Μαανίσα, όπου προσβλήθηκαν 1.050 στρατιωτικοί, είχαμε παρόμοιο επεισόδιο στην Ούρφρα και στην Προύσα και τώρα στην Αδριανούπολη, ενώ όπως αναφέρεται πρέπει να υπάρχουν και άλλα που δεν δημοσιοποιηθήκαν.

Οι στρατιωτικές αρχές έχουν κυριολεκτικά πελαγώσει και προσπαθούν να βρουν τι συμβαίνει, ενώ κάνουν λόγο για οργανωμένο σαμποτάζ από τους… εχθρούς της Τουρκίας.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :