Παλαιότερα η αναζήτηση δουλειάς προϋπέθετε ετοιμασία για interviews και
διαμόρφωση ενός καλού βιογραφικού σημειώματος- ωστόσο, στην εποχή των
κοινωνικών δικτύων, υπάρχει και ένας νέος «πυλώνας» στην όλη διαδικασία:
η φροντίδα του προφίλ στα social media, καθώς ένας υποψήφιος μπορεί να
«βοηθηθεί» ή και να «εκτεθεί» από αυτό.
Η εταιρεία Social Sweepster ειδικεύεται σε αυτό ακριβώς το αντικείμενο: την εξέταση και τον «καθαρισμό» των σελίδων του χρήστη στο Facebook και το Twitter από φωτογραφίες και δημοσιεύσεις που ενδεχομένως να αποθάρρυναν έναν εν δυνάμει εργοδότη από το να προσφέρει εργασία στον υποψήφιο. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα των NY Times, η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Τομ ΜακΓκράθ, απόφοιτο του Indiana University, και το «αβαντάζ» της σε σχέση με άλλες αντίστοιχες φίρμες είναι ότι δεν αναζητά μόνο «επίφοβο» κείμενο, αλλά και φωτογραφίες.
Δύο άλλες εταιρείες με αντίστοιχο αντικείμενο είναι η SimpleWash, η οποία διερευνά τους λογαριασμούς Facebook και Twitter για «επικίνδυνες» λέξεις- κλειδιά, και η Socially Clean, η οποία αναλύει το προφίλ στο Facebook και τις δημοσιεύσεις στις οποίες έχει προβεί σε προφίλ φίλων. Ωστόσο, αν και οι δύο εταιρείες μπορούν να «διαβάσουν» το κείμενο στις φωτογραφίες, δεν έχουν τη δυνατότητα να αναλύσουν το περιεχόμενο των εικόνων των ίδιων. Κατά τον ΜακΓκράθ, ο εντοπισμός πιθανών «άβολων» φωτογραφιών που συνδέονται με την online ταυτότητα ενός χρήστη θα ήταν ευκολότερος εάν την δουλειά αναλάμβαναν υπολογιστές.
Εάν ο χρήστης παρέχει στο Social Sweepster πρόσβαση στον λογαριασμό Facebook ή Twitter του, αυτό αρχίζει να «σκανάρει» το timeline μέχρι και το 2005. Τα φίλτρα του μπορούν να εντοπίζουν φωτογραφίες με αντικείμενα που μπορεί να είναι εν δυνάμει «επικίνδυνα», καθώς συνδέονται με ιδιαίτερες…καταστάσεις, όπως κουτάκια ή μπουκάλια μπύρας κ.α. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί τις υποδειχθείσες φωτογραφίες όπως επιθυμεί.
Η υπηρεσία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε beta, και κατά τον ΜακΓκράθ η εταιρεία θα επιτρέπει στους χρήστες να σκανάρουν δωρεάν διάστημα κάποιων μηνών και θα χρεώνει για τον έλεγχο πιο μεγάλων χρονικών διαστημάτων.
Δημοσιεύτηκε στη "naftemporiki.gr" τη Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014
Η εταιρεία Social Sweepster ειδικεύεται σε αυτό ακριβώς το αντικείμενο: την εξέταση και τον «καθαρισμό» των σελίδων του χρήστη στο Facebook και το Twitter από φωτογραφίες και δημοσιεύσεις που ενδεχομένως να αποθάρρυναν έναν εν δυνάμει εργοδότη από το να προσφέρει εργασία στον υποψήφιο. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα των NY Times, η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Τομ ΜακΓκράθ, απόφοιτο του Indiana University, και το «αβαντάζ» της σε σχέση με άλλες αντίστοιχες φίρμες είναι ότι δεν αναζητά μόνο «επίφοβο» κείμενο, αλλά και φωτογραφίες.
Δύο άλλες εταιρείες με αντίστοιχο αντικείμενο είναι η SimpleWash, η οποία διερευνά τους λογαριασμούς Facebook και Twitter για «επικίνδυνες» λέξεις- κλειδιά, και η Socially Clean, η οποία αναλύει το προφίλ στο Facebook και τις δημοσιεύσεις στις οποίες έχει προβεί σε προφίλ φίλων. Ωστόσο, αν και οι δύο εταιρείες μπορούν να «διαβάσουν» το κείμενο στις φωτογραφίες, δεν έχουν τη δυνατότητα να αναλύσουν το περιεχόμενο των εικόνων των ίδιων. Κατά τον ΜακΓκράθ, ο εντοπισμός πιθανών «άβολων» φωτογραφιών που συνδέονται με την online ταυτότητα ενός χρήστη θα ήταν ευκολότερος εάν την δουλειά αναλάμβαναν υπολογιστές.
Εάν ο χρήστης παρέχει στο Social Sweepster πρόσβαση στον λογαριασμό Facebook ή Twitter του, αυτό αρχίζει να «σκανάρει» το timeline μέχρι και το 2005. Τα φίλτρα του μπορούν να εντοπίζουν φωτογραφίες με αντικείμενα που μπορεί να είναι εν δυνάμει «επικίνδυνα», καθώς συνδέονται με ιδιαίτερες…καταστάσεις, όπως κουτάκια ή μπουκάλια μπύρας κ.α. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί τις υποδειχθείσες φωτογραφίες όπως επιθυμεί.
Η υπηρεσία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε beta, και κατά τον ΜακΓκράθ η εταιρεία θα επιτρέπει στους χρήστες να σκανάρουν δωρεάν διάστημα κάποιων μηνών και θα χρεώνει για τον έλεγχο πιο μεγάλων χρονικών διαστημάτων.
Δημοσιεύτηκε στη "naftemporiki.gr" τη Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014
0 Σχόλια