Επεισοδιακή αποδείχθηκε και η δεύτερη
ημέρα του Ράλλυ Αργεντινής, με τον K. Meeke να χάνει το προβάδισμα
ασφαλείας που διατηρούσε από τον ομόσταυλό του στην ομάδα της Citroen,
Μ. Οstberg.
Υπό την πίεση του M. Ostberg, o Βρετανός δεν απέφυγε το λάθος, γεγονός που το ανάγκασε στη συνέχεια να κινηθεί με έναν πιο συντηρητικό ρυθμό. Κάπως έτσι η απόσταση του 1 λεπτού και των 8 δευτερολέπτων ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Citroen περιορίστηκε στα38 δευτερόλεπτα, ωστόσο, με την τρίτη και τελευταία ημέρα του Ράλλυ Αργεντινής να περιλαμβάνει μόλις δύο ειδικές διαδρομές, πολύ δύσκολα μπορεί να αλλάξουν οι ισορροπίες στην κορυφή της κατάταξης.
Στην τρίτη θέση, χωρίς να απειλεί αλλά και χωρίς να απειλείται παρέμεινε ο J. Latvala, καθώς ο βασικός του ανταγωνιστής, D. Sordo, εγκατέλειψε.
Η εγκατάλειψη του Ισπανού οδηγού της Hyundai έφερε στην τέταρτη θέση τον Ε. Evans, ενώ στην πέμπτη θέση από την έβδομη κατάφερε να αναρριχηθεί ο T. Neuville με το δεύτερο Hyundai i20 WRC.
Αν και οι A. Mikkelsen και S. Ogier επιστρέφοντας στην αγωνιστική δράση υπό το καθεστώς του Rally2, ήταν οι πιο γρήγοροι της ημέρας, παραμένουν αρκετά μακριά από τη διεκδίκηση μιας θέσης μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Αργεντινής στιγμάτισε η έξοδος του H. Paddons, η οποία προκάλεσε τον τραυματισμό έξι θεατών. Εξαιτίας του συγκεκριμένου συμβάντος, η ένατη ειδική διαδρομή του αγώνα ακυρώθηκε.
Υπό την πίεση του M. Ostberg, o Βρετανός δεν απέφυγε το λάθος, γεγονός που το ανάγκασε στη συνέχεια να κινηθεί με έναν πιο συντηρητικό ρυθμό. Κάπως έτσι η απόσταση του 1 λεπτού και των 8 δευτερολέπτων ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Citroen περιορίστηκε στα38 δευτερόλεπτα, ωστόσο, με την τρίτη και τελευταία ημέρα του Ράλλυ Αργεντινής να περιλαμβάνει μόλις δύο ειδικές διαδρομές, πολύ δύσκολα μπορεί να αλλάξουν οι ισορροπίες στην κορυφή της κατάταξης.
Στην τρίτη θέση, χωρίς να απειλεί αλλά και χωρίς να απειλείται παρέμεινε ο J. Latvala, καθώς ο βασικός του ανταγωνιστής, D. Sordo, εγκατέλειψε.
Η εγκατάλειψη του Ισπανού οδηγού της Hyundai έφερε στην τέταρτη θέση τον Ε. Evans, ενώ στην πέμπτη θέση από την έβδομη κατάφερε να αναρριχηθεί ο T. Neuville με το δεύτερο Hyundai i20 WRC.
Αν και οι A. Mikkelsen και S. Ogier επιστρέφοντας στην αγωνιστική δράση υπό το καθεστώς του Rally2, ήταν οι πιο γρήγοροι της ημέρας, παραμένουν αρκετά μακριά από τη διεκδίκηση μιας θέσης μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Αργεντινής στιγμάτισε η έξοδος του H. Paddons, η οποία προκάλεσε τον τραυματισμό έξι θεατών. Εξαιτίας του συγκεκριμένου συμβάντος, η ένατη ειδική διαδρομή του αγώνα ακυρώθηκε.
1 | Kris Meeke | Citroen | 3h14m51.7s |
2 | Mads Ostberg | Citroen | 38.6s |
3 | Jari-Matti Latvala | Volkswagen | 1m03.7s |
4 | Elfyn Evans | Ford | 2m24.6s |
5 | Thierry Neuville | Hyundai | 4m51.0s |
6 | Martin Prokop | Ford | 5m39.0s |
7 | Khalid Al-Qassimi | Citroen | 10m34.3s |
8 | Daniel Sordo | Hyundai | 11m14.9s |
9 | Abdulaziz Al-Kuwari | Ford | 14m14.6s |
10 | Diego Dominguez | Ford | 17m10.0s |
0 Σχόλια