WRC, Ράλλυ Σαρδηνίας - 2η μέρα: Μπροστά ο Lappi για 1 δέκατο!


Τεράστια μάχη εκτυλίσσεται στο Ράλλυ Σαρδηνίας, με τον Esapekka Lappi να ηγείται του Sebastien Ogier για 1 δέκατο του δευτερολέπτου.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Η δεύτερη μέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας ολοκληρώθηκε, με highlight της τα δύο περάσματα από την Monte Lerno - Sa Conchedda μήκους 49,9 χιλιομέτρων, που καθόρισε σε μεγάλο βαθμό την κατάταξη με την οποία πάνε για ύπνο τα πληρώματα του WRC.

Στο πρώτο πέρασμα αυτής, ο Sebastien Ogier κατάφερε να ανοίξει μία τεράστια διαφορά από τον ανταγωνισμό, μπαίνοντας στο δεύτερο σκέλος.

Ο Esapekka Lappi έπεσε 2ος, αλλά με την προσπάθεια που έκανε στο απογευματινό loop και με την ταχύτητα που έχει δείξει από το πρωί, κατάφερε να ξαναπεράσει τον Ogier για μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου, σε μία μάχη που ίσως να κρατήσει και το Σάββατο.

Το έτερο i20 N Rally1 του Thierry Neuville είδε το απογευματινό σκέλος σαν ευκαιρία για αναρρίχηση, για να έρθει 3ος με το φινάλε της μέρας.

Ο Kalle Rovanpera άνοιγε τον δρόμο, αλλά μπόρεσε να βρει ρυθμό όταν καθάρισε ο δρόμος στα δεύτερα περάσματα και πλασαρίστηκε 4ος.

Από την πλευρά του Elfyn Evans, η μέρα έκλεισε με κλατάρισμα στα τελευταία 7 χιλιόμετρα της θηριώδους ε.δ., πράγμα που τον έφερε μόλις 4,2 δλ. από τον Ott Tanak.

Ο Εσθονός έμεινε πίσω, παραπονούμενος για την συμπεριφορά του Puma Rally1, παρά τις νέες αναρτήσεις με τις οποίες εξοπλίστηκε από την M-Sport ενόψει του αγώνα. Μετά την SS2 το χαρακτήρισε «φορτηγό», ενώ και πιο μετά μέσα στη μέρα δε φάνηκε ικανοποιημένος.

Τέλος, για τους Dani Sordo και Pierre-Louis Loubet η μέρα έκλεισε με δυσκολίες. Ο Ισπανός είχε έξοδο και εκτεταμένες ζημιές στο φινάλε της SS4, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και κατά τη διαδρομή, αλλά και στο service, φτάνοντας στην SS5 καθυστερημένος, λαμβάνοντας χρονική ποινή. 

Για τον Γάλλο, η καταστροφή ήρθε πριν την εκκίνηση της SS5, όταν το κιβώτιο ταχυτήτων κόλλησε και δεν μπόρεσε να πάρει εκκίνηση. Πήρε ποινή 3 λεπτών για αυτό, ενώ δεν συμμετείχε ποτέ στην ε.δ. καθώς αυτή ακυρώθηκε σε μεγάλο μέρος της, λόγω παρουσίας θεατών σε αντικανονικές θέσεις. Η έξοδος στην SS7, βέβαια, έβαλε σε ακόμα δυσκολότερη θέση τον οδηγό της M-Sport.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια