Sponsor

ATHENS WEATHER

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ταχύτερος στο shakedown ο Sebastien Ogier


Ο Sebastien Ogier (Toyota GR Yaris Rally1) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown του Ράλλυ Μόντε Κάρλο με μικρή διαφορά από τον Kalle Rovanpera (Toyota GR Yaris Rally1).

Αδημονία τέλος, καθώς η στιγμή που όλοι περιμέναμε έφτασε, η δεύτερη σεζόν της υβριδικής εποχής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ξεκίνησε με το πρωινό shakedown του Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Το μικρό μήκος της στενής ασφάλτινης ειδικής διαδρομής (2,29 αγωνιστικά χιλιόμετρα), δεν προσφέρεται για εξαγωγή συμπερασμάτων όσον αφορά την αγωνιστική απόδοση τόσο των αυτοκινήτων όσο και των πληρωμάτων, αλλά αυτό θα το διαπιστώσουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν τα 10 αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1 θα βρεθούν στις δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές.

Οι Sebastien Ogier-Benjamin Veillas (Toyota GR Yaris Rally1) πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 0,3” από τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) και 0,4” από τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1).

Αξίζει να σημειώσουμε, ότι βάσει των μετεωρολογικών προβλέψεων, το φετινό Ράλλυ Μόντε Κάρλο αναμένεται να διεξαχθεί ως επί το πλείστον, σε στεγνό οδόστρωμα αν και κάποιες ημέρες θα υπάρχουν θερμοκρασίες που θα πλησιάζουν τους -15 βαθμούς Κελσίου.

Πως εξελίχθηκε το shakedown

Αν και το shakedown δεν έχει μεγάλη βαρύτητα, αφού τα αποτελέσματά του δεν προσμετρούν στην κατάταξη του αγώνα, όλοι περίμεναν να δουν σε τι αγωνιστική κατάσταση βρίσκονται οι ομάδες. Φυσικά η σύντομη ειδική διαδρομή Sainte-Agnès / Peille μήκους 2,29 αγωνιστικών χιλιομέτρων, στην οποία διεξήχθη το shakedown δεν μπορεί να αποτελέσει σοβαρό δείγμα γραφής.

Από το πρώτο πέρασμα, φάνηκε πως οι διαφορές μεταξύ των αγωνιστικών αυτοκινήτων είναι αμελητέες, ενώ οι περισσότεροι οδηγοί με το καλημέρα βρέθηκαν σε ανταγωνιστικό ρυθμό.

Οι ταχύτεροι χρόνοι όπως αναμενόταν ήρθαν για όλους στο τρίτο και καταληκτικό πέρασμα. Οι Sebastien Ogier-Benjamin Veillas σημείωσαν τον ταχυτερο χρόνο, ολοκληρώνοντας το shakedown με το Toyota GR Yaris Rally1 στην κορυφή. Πίσω τους μόλις 0,3″ βρέθηκαν οι πρωταθλητές Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1). Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο πέτυχαν, επίσης στο καταληκτικό τους πέρασμα, οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe με το Hyundai i20 N Rally1.

Τέταρτοι ήταν οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1), οι οποίοι απείχαν μόλις 0,4″ από τους πέμπτους Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 N Rally1).

Στις επόμενες θέσεις βρίσκονται τα δύο υβριδικά Ford Puma Rally1, των Pierre-Louis Loubet-Nicolas Gilsoul και Ott Tanak-Martin Jarveoja. Στην όγδοη θέση συναντάμε τους Esapekka Lappi-Janne Ferm με το τρίτο υβιριδικό (Hyundai i20 N Rally1). 

Τον ένατο ταχύτερο χρόνο πέτυχαν οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1), οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο τους χρόνο στο δεύτερο πέρασμα. Την δεκάδα των χρόνων στην κατηγορία Rally1 διαμορφώνουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte (Ford Puma Rally1).

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την εκκίνηση από το Μονακό και τις δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές (La Bollene-Vesubie – Col de Turini 1 – 15,12 χλμ και La Cabanette / Col de Castillon – 24,90 χλμ.). Η πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα ξεκινά στις 21:05 και η επόμενη, στις 22:03 ώρα Ελλάδος.

Χρόνοι shakedown

1 Ogier-Veillas (Toyota GR Yaris Rally1) 1:44,6”

2 Rovanpera-Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) +0,3”

3 Neuville-Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1) +0,4”

4 Evans-Martin (Toyota GR Yaris Rally1) +0,5”

5 Sordo-Carrera (Hyundai i20 N Rally1) +0,9”

6 Loubet-Gilsoul (Ford Puma Rally1) +1,1”

7 Tanak-Jarveoja (Ford Puma Rally1) +1,5”

8 Lappi-Ferm (Hyundai i20 N Rally1) +2,4”

9 Katsuta-Johnston (Toyota GR Yaris Rally1) +2,8”

10 Serderis-Miclotte (Ford Puma Rally1) +13,5”


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια