Συναρπαστική και απρόβλεπτη ήταν η εξέλιξη του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche με Ford Puma Rally1 να κερδίζουν τις 4 από τις 6 ειδικές του σκέλους, τερματίζοντας την πρώτη, ουσιαστικά, ημέρα του αγώνα στην πρώτη θέση της γενικής.
Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής με την έμπειρη συνοδηγό του, ξεπέρασαν μόλις στην τελευταία ειδική την αποκάλυψη έως τώρα του αγώνα, τους Pierre-Louis Loubet -Vincent Landais που ήρθαν «από το πουθενά» κερδίζοντας μάλιστα δύο ειδικές διαδρομές. Οι νεαροί Γάλλοι αντιμετώπισαν στην τελευταία ειδική της Παρασκευής προβλήματα με την υδραυλική υποβοήθηση χάνοντας σχεδόν 10 δευτερόλεπτα.
1-2 για τα υβριδικά Puma της Ford στο τέλος της πρώτης ημέρας, με τη διαφορά που χωρίζει τα δύο πληρώματα της ομάδας να είναι μικρότερη από δύο δευτερόλεπτα. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα ράλλυ που ταιριάζει στην ομάδα του Wilson, έχοντας καταγράψει στην Ελλάδα αρκετές νίκες και οι βάσεις για μια ακόμα έχουν ήδη τεθεί. Τα δύο Γαλλικά πληρώματα ξεκινώντας από τις πίσω θέσεις της εκκίνησης βρήκαν το δρόμο καθαρό και επιτέθηκαν, ελπίζοντας να εδραιώσουν το προβάδισμα τους τις επόμενες ημέρες.
Τρίτοι στο πρώτο σκέλος ολοκλήρωσαν οι Esapekka Lappi-Janne Ferm με Toyota Yaris Rally1 που δήλωσαν ικανοποιημένοι από την απόδοση τους και είναι έτοιμοι να επιτεθούν με τη διαφορά από την κορυφή να αγγίζει τα 9 δευτερόλεπτα.
Την αιτία των χαμένων δευτερολέπτων αναζήτησαν στη «σειρά εκκίνησης» όλα τα πληρώματα που διεκδικούν το πρωτάθλημα, με τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris Rally1) να έχουν τις μεγαλύτερες απώλειες. Οι Φινλανδοί βρίσκονται μόλις στην ένατη θέση της κατάταξης, ξεπερνώντας μόνο τους Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota Yaris Rally1) και Craig Breen-Paul Nagle (Ford Puma Rally1) που είχαν κλατάρισμα.
Μπροστά από τους Φινλανδούς βρίσκονται οι υπόλοιποι μνηστήρες του τίτλου και ελπίζουν να κλείσουν την ψαλίδα που τους χωρίζει από την κορυφή. Στην τέταρτη θέση της γενικής έφτασαν στο service park της Λαμίας την Παρασκεύη το απόγευμα οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Rally1) με τα 16 δευτερόλεπτα διαφοράς τους από τους πρώτους να μην είναι απαγορευτικά για όνειρα νίκης. Δύο ακόμα i20 Ν Rally1, αυτά των Dani Sordo-Candido Carrera και Ott Tanak-Martin Jarveoja ακολουθούν. Οι Ισπανοί αντιμετώπισαν προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου τους, ενώ οι Εσθονοί παραπονέθηκαν για προβληματική υβριδική μονάδα στις τελευταίες ειδικές του σκέλους.
0 Σχόλια