Ο Kalle Rovanpera βρίσκεται στην πρωτοπορία του Ράλι Σαφάρι μετά από επτά ειδικές διαδρομές, την ώρα που ο Sebastien Loeb αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με φωτιά στον κινητήρα.
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
To Ράλι Σαφάρι «έδειξε τα δόντια του» μετά από έξι δύσκολες ειδικές
διαδρομές (δύο περάσματα από τρεις ε.δ.), και αρκετές ανακατατάξεις.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η σκόνη, το χώμα που σηκώνεται από τα πιο
μαλακά σημεία των ειδικών διαδρομών, που έχουν ως αποτέλεσμα
Ο Sebastien Ogier βρέθηκε να ηγείται του αγώνα για ένα διάστημα, προτού
υποστεί κλατάρισμα στην SS7, την τελευταία δοκιμασία της μέρας, με
αποτέλεσμα να σταματήσει για να βάλει τη ρεζέρβα και να χάσει τα ηνία του
αγώνα, πέφτοντας 6ος στη γενική κατάταξη.
Αυτό προβίβασε τον Kalle Rovanpera στην πρώτη θέση, που σήμερα «άνοιγε» τον
δρόμο όντας πρώτος στη βαθμολογία. Ο Φινλανδός της Toyota οδήγησε
εξαιρετικά, πήρε και την SS7, και πλέον χαίρει προβαδίσματος 22,4
δευτερολέπτων έναντι του Elfyn Evans.
Ο Ott Tanak ξεπέρασε το σπασπένο λεβιέ ταχυτήτων του πρωινού με μία πρόχειρη
επιδιόθρωση στο σέρβις, και κλείνει τη μέρα όντας στην 3η θέση.
Ο Thierry Neuville ανέκαμψε στην 5η θέση μετά τα προβλήματα με τον κινητήρα
που είχε στο πρωινό loop και του στέρησαν σημαντικό χρόνο.
Ο Sebastien Loeb εγκατάλειψε από τον αγώνα, καθώς ήδη από την SS4 είχε
πρόβλημα με τον κινητήρα, και στο σέρβις διαπιστώθηκε πως ο κινητήρας ήταν
σε κακή κατάσταση, πιθανότατα από τη σκονή που μπήκε σε αυτόν στο πρώτο
πέρασα της Kedong. Έτσι, ο Γάλλος έμεινε εκτός δράσης για δεύτερη φορά,
έχοντας τερματίσει κανονικά μόλις τον πρώτο του αγώνα του με την M-Sport, τη
νίκη του στο Μόντε Κάρλο.
Για την M-Sport, τα πράγματα έγιναν χειρότερα όταν ο Craig Breen σταμάτησε
δύο φορές μέσα στην SS7, χάνοντας πολύ χρόνο και κατρακυλώντας στη γενική
κατάταξη, ενώ πήρε χρόνο από τη διοργάνωση, καθώς δεν μπόρεσε να τερματίσει.
Δύσκολα τα πράγματα και για τον Adrien Fourmaux, στην ίδια ε.δ., που με τη
σειρά του εγκατάλειψε από το ράλι νωρίς.
0 Σχόλια