Στην εκκίνηση, ο Leclerc έμεινε πρώτος, με τον Verstappen να μένει πίσω του,
και τον Hamilton να κάνει τρομερή εκκίνηση για να «κλέψει» την 3η θέση. Ο
Sainz, ξεκινώντας με τη σκληρή γόμα, έπεσε από την 9η στην 14η θέση στον
πρώτο γύρο. Λίγο μετά, είχε τετακέ κι έμεινε στην προσπάθειά του να περάσει
τον Zhou, πέφτοντας τελευταίος, προτού τελικά εγκαταλείψει τόσο άδοξα.
Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιό του, με τη
δράση να επιστρέφει στον 6ο γύρο, χωρίς αλλαγές στην κατάταξη μετά από τον
πρώτο γύρο.
Ο Perez πίεζε τον Hamilton για να ανακτήσει την 3η θέση, ενώ ο Leclerc
έβγαινε εκτός εύρους DRS για τον Verstappen.
Ο Μεξικανός πέρασε στον 10ο γύρο, ενώ ο Μονεγάσκος άνοιγε συνεχώς τη διαφορά
του από τον αντίπαλό του, που άρχισε να ταλαιπωρείται από έντονη φθορά στα
εμπρός ελαστικά του.
Πίσω, η McLaren είχε εδραιωθεί στις θέσεις 6-7, με τον Alonso στην 10η θέση
να έχει το σκληρό ελαστικό, κοιτάζοντας να μεγιστοποιήσει το πρώτο stint και
να πάρει διαφορά.
Η φθορά των ελαστικών του Verstappen έφεραν τον Ολλανδό στα pits στον 20ο
γύρο, και με τη σκληρή γόμα επέστρεψε στην πίστα στην 7η θέση.
Ο Hamilton είχε ξαναφτάσει τον Perez, που πλέον ήταν στην 2η θέση μετά το
pitstop του teammate του, με τον Μεξικανό να κάνει την είσοδό του στο
pitlane στον 21ο γύρο.
Η ώρα του Leclerc είχε έρθει στο τέλος του 22ου γύρου, μένοντας πρώτος, και
με διαφορά 4,7 δευτερολέπτων, ενώ ο Hamilton μπόρεσε μετά τα stops να
περάσει μπροστά, προτού ο οδηγός της Red Bull ανακτήσει την θέση.
Κι εκείνη τη στιγμή, ο Vettel είχε ατύχημα, βγάζοντας το Αυτοκίνητο
Ασφαλείας στην πίστα για δεύτερη φορά, κάτι που είδε τον Russell να βγαίνει
ιδανικά στην πίστα μετά το δικό του stop, στην τρίτη θέση!
Αυτό έδωσε ξανά την ευκαιρία στον Verstappen να δει τη διαφορά του από τον
Leclerc να εκμηδενίζεται. Στην επανεκκίνηση, ο Μονεγάσκος δεν ξεκίνησε καλά
κι έδωσε την δυνατότητα στον αντίπαλό του να τον πιέσει, αν και δεν την
έχασε τελικά την θέση.
Στον 30ο γύρο, ο Perez πέρασε τον Alonso, που ακόμα δεν είχε σταματήσει για
νέο σετ ελαστικών, με έπαθλο την 4η θέση.
Στον 33ο γύρο, ο Perez είχε φτάσει πια τον 3ο Russell, με πρόθεση να τον
περάσει και να ανακτήσει την τελευταία θέση του βάθρου. Και ο οδηγός της Red
Bull τα κατάφερε, αφού ο Βρετανός πάλεψε αρκετά για να μείνει μπροστά του.
Κι ενώ ο Verstappen μάζευε τη διαφορά από τον Leclerc, ξαφνικά αναγκάστηκε
να εγκαταλείψει με πρόβλημα στον κινητήρα, που τον άφησε για δεύτερη φορά σε
τρεις αγώνες εκτός μάχης, παραχωρώντας την θέση του στον Perez, με τον
Russell να ανεβαίνει ξανά στο βάθρο!
Στο midfield, o Gasly είχε μάχη με τον Stroll για την 9η θέση, με τον Καναδό
να έχει κάνει νωρίς, στο πρώτο SC, όλα τα απαραίτητα pit stops για να
μπορέσει να τρέξει απροβλημάτιστα το υπόλοιπο του αγώνα. Κατάφερε να περάσει
μετά κόπων και βασάνων με 7 γύρους να μένουν.
Ως το τέλος, ο Leclerc έμεινε μπροστά, και πανηγύρισε τη δεύτερη φετινή του
νίκη, διευρύνοντας περαιτέρω το προβάδισμά του στη βαθμολογία, με τον Perez
στη 2η θέση και τον Russel να παίρνει το πρώτο του βάθρο με τη Mercedes!
Τη δεκάδα έκλεισαν οι Hamilton, Norris, Ricciardo, Ocon, Bottas, Gasly και
Albon, με τον Ταϊλανδό να μπαίνει για το υποχρεωτικό pit stop στον τελευταίο
γύρο, λαμβάνοντας 1 υπερπολύτιμο βαθμό!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
0 Σχόλια