WRC Ράλλυ Ισπανίας: Ταχύτερος στο shakedown ο Ogier


Ο Sebastien Ogier πέτυχε με μικρή διαφορά τον ταχύτερο χρόνο στο πρωινό shakedown, που αποτέλεσε το “ζέσταμα” ενόψει της αυριανής έναρξης του Ράλλυ Ισπανίας.

Το shakedown Ράλλυ Ισπανίας, 11ου και προτελευταίου γύρου του φετινού WRC (διαβάστε το αναλυτικό preview) , πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 14 Οκτωβρίου, στη διαδρομή Coll de la Teixeta, μήκους 4,31 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Τα πληρώματα είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους σε μια, κατά γενική ομολογία, ειδική διαδρομή η οποία αντιπροσώπευε τις συνθήκες που θα συναντήσουν στον αγώνα, πραγματοποιώντας τις τελευταίες ρυθμίσεις.

Ανταγωνιστικοί χρόνοι στο shakedown του Ράλλυ Ισπανίας

Ο ηλιόλουστος καιρός και η θερμοκρασία της τάξης των 25 βαθμών Κελσίου, έπαιξαν το ρόλο τους στη διαμόρφωση του σκηνικού, όσον αφορά στο shakedown του Ράλλυ Ισπανίας.

Η καλή άσφαλτος και το μικρό μήκος της διαδρομής, συνέβαλλαν ώστε οι διαφορές των χρόνων να μην είναι μεγάλες, όπως άλλωστε συμβαίνει συνήθως στο shakedown των αγώνων του WRC.
 
Τα περισσότερα εργοστασιακά πληρώματα πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο τρίτο πέρασμα, αν και οι περισσότεροι πραγματοποίησαν 4 προσπάθειες.

Τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, κατά την οποία δεν υπήρξαν απρόοπτα, πέτυχαν οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC), που εφόσον κατακτήσουν 6 βαθμούς περισσότερους από τους Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC), θα αναδειχθούν Πρωταθλητές.

Το βρετανικό πλήρωμα της Toyota ακολούθησε με διαφορά μόλις 0,2”, δείχνοντας να βρίσκεται σε αντίστοιχο ρυθμό με τους Γάλλους.

Από κοντά ακολούθησαν τα εργοστασιακά πληρώματα της Hyundai, με τους  Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC, +0,4”), Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 Coupe WRC, +0,6”) και Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC, +0,8”).

Αξίζει να αναφέρουμε, πως ο Sordo δήλωσε στο Μέσο της πατρίδας του, AS Motor, πως το 2022 θα είναι η τελευταία του σεζόν στο WRC.

Στην άτυπη εξάδα βρέθηκαν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC, +1,2”), ακολουθούμενοι από τους Adrien Fourmaux-Alexandre Coria (Ford Fiesta WRC, +1,3”), οι οποίοι πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο τους επίσης στο 4ο πέρασμα, όπως και οι Εσθονοί της Hyundai.

Τον 8ο χρόνο πέτυχαν οι Gus Greensmith-Chris Patterson (Ford Fiesta WRC, +1,4”). Να σημειωθεί, πως χθες το απόγευμα ο Greensmith ανακοίνωσε πως το Ράλλυ Ισπανίας θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ο τελευταίος του αγώνας με τον Patterson, ο οποίος εμμένει στην απόφαση να σταματήσει, παρά την προσπάθεια του νεαρού Βρετανού να τον μεταπείσει.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα πληρώματα με αυτοκίνητα WRC, οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota Yaris WRC, +1,5”) έχουν πετύχει τον 9ο χρόνο της ημέρας.

Στο Top10 βρέθηκαν οι Ισπανοί Nil Solans-Marc Marti (Hyundai i20 Coupe WRC, +2,5”), στην πρώτη χρονομετρημένη επαφή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Νέων 2017 με το αυτοκίνητο, έπειτα από 70 χιλιόμετρα δοκιμών.

Πίσω από τους Ισπανούς με διαφορά 0,2” βρίσκονται οι Oliver Solberg-Craig Drew (Hyundai i20 Coupe WRC), στο ντεμπούτο του νεαρού Σουηδού στην άσφαλτο του WRC με αυτοκίνητο της κορυφαίας κατηγορίας.

Το Ράλλυ Ισπανίας ξεκινά αύριο, Παρασκευή 15 Οκτωβρίου, με 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Villaplana, La Granadella, Riba-roja) συνολικού μήκους 112,02 αγωνιστικών χλμ.

Η εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα (Villaplana 1) ξεκινά στις 09:43 ώρα Ελλάδος.

Ράλλυ Ισπανίας – Shakedown Top10

1 S. Ogier-J. Ingrassia (Toyota Yaris WRC) 2:33,6”

2 E. Evans-S. Martin (Toyota Yaris WRC) +0,2”

3 T. Neuville-M. Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC) +0,4”

4 D. Sordo-C. Carrera (Hyundai i20 Coupe WRC) +0,6”

5 O. Tanak-M. Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) +0,8”

6 K. Rovanpera-J. Halttunen (Toyota Yaris WRC) +1,2”

7 A. Fourmaux-A. Coria (Ford Fiesta WRC) +1,3”

8 G. Greensmith-C. Patterson (Ford Fiesta WRC) +1,4”

9 T. Katsuta-A. Johnston (Toyota Yaris WRC) +1,5”

10 N. Solans-M. Marti (Hyundai i20 Coupe WRC) +2,5”

Νώντας Δουζίνας

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια