Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Safari ήταν όσο απαιτητική αναμενόταν, με τον Thierry Neuville να βρίσκεται επικεφαλής, εμπρός από τους Takamoto Katsuta και Ott Tanak.
Μπορεί το Ράλλυ Safari να μη θυμίζει από πλευράς χιλιομέτρων τον μαραθώνιο παλαιότερων δεκαετιών, όμως η πρώτη “κανονική” αγωνιστική του ημέρα πιστοποίησε πως θα είναι ένας δύσκολος αγώνας για ανθρώπους και μηχανές.
Οι 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές μήκους 129,78 αγωνιστικών χιλιομέτρων της σημερινής ημέρας, επιφύλαξαν προβλήματα ή/και εγκαταλείψεις για πολλά κορυφαία πληρώματα.
Η περιβόητη άμμος fesh fesh, που μοιάζει με στέρεο χωμάτινο οδόστρωμα όμως στην πράξη λειτουργεί σαν λάσπη, δυσκόλεψε τους συμμετέχοντες, ιδιαίτερα στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κατάταξης.
Επιπλέον, σε αρκετά σημεία το έδαφος ήταν σκληρό, ενώ σε άλλα δημιουργούνταν μεγάλα αυλάκια, αναγκάζοντας τους οδηγούς να πασχίζουν να διατηρήσουν την ισορροπία στο αυτοκίνητό τους.
Επικεφαλής μετά από την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Safari ο Neuville
Με την απαιτητική φύση του Ράλλυ Safari να θεωρείται δεδομένη, άπαντες προσπάθησαν να αντεπεξέλθουν έχοντας τις μικρότερες δυνατές απώλειες.
Στην κορυφή της κατάταξης φιγουράρουν οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι ήταν ομολογουμένως το ταχύτερο πλήρωμα της ημέρας και πήραν εξαρχής το προβάδισμα.
Το γεγονός ότι οι Βέλγοι πέτυχαν 3 ταχύτερους χρόνους σήμερα (έναν εκπληκτικό στην προτελευταία ειδική διαδρομή με διαφορά άνω των 10” από τους κοντινότερους διώκτες τους), δε σημαίνει ότι δεν αντιμετώπισαν τις δικές τους δυσκολίες.
0 Σχόλια