Αναμενόμενη ήταν η κατάρρευση του συστήματος τηλεκπαίδευσης σύμφωνα με ειδικούς που προειδοποιούσαν.
Στην χώρα με τις πιο ακριβές υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας, το σύστημα δεν κατάφερε να βγάλει ούτε τρείς ώρες πριν πέσει. Σύμφωνα με αναφορές γονέων υπάρχουν προβλήματα στο διαδίκτυο, με πολύ χαμηλές ταχύτητες, αλλά και προβλήματα στις εφαρμογές.
Μαθητές γυμνασίου προσπαθούν να μπουν στο σύστημα, σύμφωνα με τους γονείς όμως αυτό τους «πετάει» ή υπάρχουν και καθυστερήσεις ακόμα και μισής ώρας.
Τραγέλαφος και από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης που θέλει να ρίξει την ευθύνη στους πολιτες.
Αντί τα αρμόδια υπουργεία να έχουν επί τόσους μήνες βάλει γκάζια στις εταιρείες τηλεπικοινωνίες να επενδύσουν στις υποδομές μέρων των κερδών τους, είχαμε για ακόμη μια φορά απόπειρα να καταμεριστούν οι ευθύνες στους πολίτες.
Συγκεκριμένα το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης με ανακοίνωσή του καλούσε τους πολίτες να αποφεύγουν τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών ψυχαγωγίας κατά τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 9 πμ έως τις 6 μμ. Σύμφωνα με το υπουργείο «Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται η απαιτούμενη διαθεσιμότητα στα δίκτυα για την αποτελεσματική λειτουργία εφαρμογών τηλεκπαίδευσης και τηλεργασίας.»
Για μια ακόμη φορά δηλαδή η κυβέρνηση αποφάσισε να διαχειριστεί τα προβλήματα, ρίχνοντας τις ευθύνες στους πολίτες.
Τι προετοιμασία υπήρξε;
Κλίνες στις εντατικές δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν αρκετές, δίκτυα δεν μπόρεσαν να έχουν. Τι έκανε τόσους μήνες η κυβέρνηση; Ποια ήταν η προετοιμασία που γινόταν για το δεύτερο κύμα; Ή μήπως θεωρούσαν ότι υπάρχει η εύκολη λύση του lockdown που μαγικά θα λύσει όλα τους τα προβλήματα;
0 Σχόλια