Τα αναπάντητα ερωτήματα προς την κ. Κεραμέως


Γράφει η δημοσιογράφος Λέττα Καλαμαρά

Τα αναπάντητα ερωτήματα προς την κ. Κεραμέως:

-Γιατί δεν προχώρησε το μέτρο της τηλε-εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπως αποφασίστηκε για τα πανεπιστήμια;

-Γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα σε όσους μαθητές το επιθυμούν να παρακολουθήσουν ασύγχρονα το μάθημα της ημέρας μέσω υπολογιστή και να υπάρξει αποσυμφόρηση στις τάξεις των 25 παιδιών;

-Γιατί δεν συζητείται η εκ περιτροπής διδασκαλία (μέρες και ώρες) για αποσυμφόρηση των τάξεων;

-Έχουν ληφθεί υπόψην οι συνθήκες διαβίωσης στα σχολεία (υπερβολική ζέστη το καλοκαίρι-θερμοκήπια, υπερβολικό ψύχος το χειμώνα, υγρασία, φωτεινότητα) και εάν αντέχουν τα παιδιά να φέρουν τη μάσκα υπό αυτές τις συνθήκες για πολλές ώρες;

-Τι θα γίνει με τα παιδιά που έχουν χρόνια προβλήματα υγείας και κάθε αλλαγή στην αναπνευστική λειτουργία μπορεί να τα επιβαρύνει (κρεατάκια στη μύτη, αναπνευστική δυσλειτουργία, ρινική αλλεργία και χρόνιες ρινίτιδες);

Γιατί οι ιερείς κατά τη θεία λειτουργία δεν φορούν μάσκα και οι δάσκαλοι-καθηγητές πρέπει να φορούν μάσκα και να διδάσκουν; Τι είδους μάθημα θα είναι αυτό;

-Γιατί στο εξωτερικό σε πολλές χώρες (Ιταλία, Ισπανία, Σκωτία, Γερμανία) δεν υπάρχει η υποχρεωτική χρήση μάσκας στους μαθητές στα σχολεία και η Ελλάδα επιμένει τόσο πολύ μόνο σε αυτή τη λύση;

-Γιατί στη Βουλή οι βουλευτές μέχρι 99 άτομα δεν φορούν μάσκες και στις αίθουσες των 25 ανηλίκων παιδιών και νηπίων επιβάλλεται η πολύωρη χρήση μάσκας;

-Γιατί το υπουργείο Παιδείας δεν έκανε κάποια προετοιμασία εξεύρεσης λύσεων για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών και επιμένει μόνο στη λύση της επιβολής της πολύωρης και καθημερινής χρήσης μάσκας σε ανήλικα παιδιά;

-Υπάρχουν επιστημονικές μελέτες σχετικά με τις συνέπειες από την πολύωρη και καθημερινή επί μακρόν χρήση μάσκας από ανήλικα παιδιά;

-Εάν θα ισχύσουν τα ίδια μέτρα και οι ίδιες αποφάσεις τόσο στα δημόσια  όσο και στα ιδιωτικά σχολεία;


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια