Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
Μετά από δύο χρόνια, ο Ken Block επέστρεψε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, συμμετέχοντας στον αγώνα του Μεξικού.
Ωστόσο η πρώτη εμφάνιση του δαιμόνιου Αμερικανού στο WRC από το Ράλι Ισπανίας του 2018 κάθε άλλο παρά θετική εξέλιξη είχε. Παρότι αποτέλεσε πόλο έλξης για το κοινό, είχε προβλήματα με τον κινητήρα του Ford Escort RS Cosworth.
Ως αποτέλεσμα, αναγκάστηκε να οδηγεί σε “safe mode” στις υπέρ-ειδικές στους δρόμους του Γκουαναχουάτο ενώ στην πρώτη “κανονική” ειδική, την El Chocolate 1, η υπερθέρμανση του κινητήρα ακινητοποίησε οριστικά τον 52χρονο.
«Ήταν πολύ απογοητευτικό. Κάναμε εντατικές δοκιμές πριν έρθουμε στο Μεξικό, ώστε να προετοιμαστούμε και για το μεγάλο υψόμετρο. Αλλά έτσι είναι τα ράλι, υπάρχουν φορές που σε ρίχνουν στο χώμα. Είχαμε προβλήματα όλη την εβδομάδα, χάσαμε δύο κινητήρες! Ο πρώτος “εισέπνευσε” σκόνη στις δοκιμές και χρειάστηκε να τον αλλάξουμε. Και μετά είχαμε ξανά προβλήματα. Οδήγησα μέχρι τη στιγμή που ο κινητήρας μου απλά έπαψε να λειτουργεί. Θα μπορούσα να γλιτώσω μερικά χρήματα αν είχα σταματήσει με το που εμφανίστηκαν τα προβλήματα αλλά ήρθα εδώ και να τρέξω και ήθελα να τρέξω», είπε ο Block.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια