Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC – Ράλλυ Σουηδίας: Ταχύτερος ο Rovanpera στο shakedown, ακυρώθηκε η βραδινή υπερειδική


Η έναρξη του αγωνιστικού μέρους στο Ράλλυ Σουηδίας παίρνει παράταση, αφού η βραδινή υπερειδική του Karlstad ακυρώθηκε λόγω έλλειψης χιονιού και θα πραγματοποιηθεί ως shakedown 2, την ώρα που οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στο πρωινό shakedown του αγώνα.

Οι αγωνιστικοί κινητήρες άναψαν σήμερα το πρωί στο Torsby της Σουηδίας, για τη διεξαγωγή του shakedown, μήκους 7,21 χιλιομέτρων, στην ειδική διαδρομή “Skalla”. Η απουσία του χιονιού ήταν φανερή, δημιουργώντας μια πρωτόγνωρη κατάσταση για αγωνιζόμενους, θεατές αλλά και την ίδια τη διοργάνωση.

Σε αυτό το πλαίσιο και καθώς το ποδηλατοδρόμιο του Karlstad, που θα φιλοξενούσε την υπερειδική αμέσως μετά την Πανηγυρική Εκκίνηση, δεν είχε χιόνι αλλά λάσπη, λήφθηκε η απόφαση ακύρωσης της εναρκτήριας διαδρομής του αγώνα. Πάντως, τα αγωνιστικά θα βρεθούν εκεί, οπότε οι οδηγοί θα περάσουν τη διαδρομή, όχι ανά ζεύγη όπως συνηθιζόταν, αλλά ένα αυτοκίνητο κάθε φορά, προς τέρψιν των θεατών. Για αυτό, η διαδρομή μετονομάστηκε σε “Shakedown 2”, ενώ όπως ανακοίνωσε η Οργανωτική Επιτροπή, τα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν σήμερα στα δύο shakedown, δε θα προσμετρηθούν στα συνολικά ελαστικά κάθε πληρώματος, στον αγώνα. Άλλωστε, η κυρίαρχη φράση στο service park είναι “tyre management”, καθώς η διαχείριση των ελαστικών με καρφιά σε ειδικές διαδρομές χωρίς πολύ χιόνι ή πάγο, θα είναι καθοριστικής σημασίας.

Επιστρέφοντας στο πρωινό shakedown, υπενθυμίζουμε πως η συγκεκριμένη διαδικασία δεν προσφέρεται για συμπεράσματα, αφού κατά κύριο λόγο οι οδηγοί πραγματοποιούν έναν τελικό έλεγχο στα αυτοκίνητά τους, σε γρήγορο ρυθμό. Στην περίπτωση του Ράλλυ Σουηδίας αυτό ισχύει εις διπλούν, αφού κανείς δε γνωρίζει την κατάσταση των ειδικών διαδρομών αύριο. Παρόλα αυτά, από τη στιγμή που όλα τα πληρώματα βρέθηκαν στην ίδια ειδική διαδρομή, μια ματιά στο χρονόμετρο είναι αναπόφευκτη.

Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) σημείωσαν τον πρώτο -έστω και άτυπο- ταχύτερο χρόνο σε επίπεδο γενικής, στην καριέρα τους. Ο 19χρονος οδηγός πραγματοποίησε 4 περάσματα από τη διαδρομή, πετυχαίνοντας την καλύτερή του επίδοση στο τελευταίο εξ αυτών, όντας και ο μόνος που κατέβηκε τα 4 λεπτά. Τους Φινλανδούς, ακολούθησαν στην κατάταξη οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και Elfyn Evans-Scott Martin, διαμορφώνοντας μια τριάδα με χρώμα αμιγώς... Toyota. Οι Craig Breen-Paul Nagle σημείωσαν τον 4ο χρόνο, ακολουθούμενοι από τους Ott Tanak-Martin Jarveoja, αμφότεροι με Hyundai i20 Coupe WRC. Οι Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta WRC) ήταν το πλήρωμα που καριοχτύπησε, αφού είχαν τετ-α-κε με πολλά χιλιόμετρα στο πρώτο πέρασμα, όταν πάτησαν σε παγωμένο σημείο της χωμάτινης διαδρομής, αποκομίζοντας ευτυχώς ελαφρή ζημιά στο αυτοκίνητό τους. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός, πως τα πληρώματα της Toyota πραγματοποίησαν 3 ή 4 περάσματα, ενώ εκείνα των Hyundai και M-Sport περιορίστηκαν στα 2 περάσματα, πλην του Suninen που ουσιαστικά “κατέστρεψε” το πρώτο του και βρέθηκε συνολικά 3 φορές στη διαδρομή.

Μετά και την ακύρωση της υπερειδικής διαδρομής στο Karlstad, το Ράλλυ Σουηδίας περιλαμβάνει μόλις 10 ειδικές διαδρομές, με μήκος που δεν ξεπερνά τα 170 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα (Hof-Finnskog 1), που θα διεξαχθεί στη Νορβηγία, ξεκινά αύριο, Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου, στις 09:42 ώρα Ελλάδος.

Rally Sweden

Shakedown 1 (Skalla – 7,21 χλμ)

Rovanpera-Halttunen (Toyota Yaris WRC) - 3:57.7 (4 περάσματα)

Ogier-Ingrassia (Toyota Yaris WRC) - 4:01.2 (3 περάσματα)

Evans-Martin (Toyota Yaris WRC) - 4:01.3 (4 περάσματα)

Breen-Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC) – 4:03.1 (2 περάσματα)

Tanak-Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) – 4:04.7 (2 περάσματα)

Katsuta-Barritt (Toyota Yaris WRC) – 4:04.9 (3 περάσματα)

Suninen-Lehtinen (Ford Fiesta WRC) – 4:06.9 (3 περάσματα)

Neuville-Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) – 4:07.5 (2 περάσματα)

Latvala-Hanninen (Toyota Yaris WRC) – 4:07.5 (2 περάσματα)

Lappi-Ferm (Ford Fiesta WRC) – 4:08.6 (2 περάσματα)

Νώντας Δουζίνας
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια