Γράφει ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
O Sebastien Loeb για ακόμα μία φορά στην καριέρα του κλέβει τις εντυπώσεις όντας επικεφαλής στο Ράλλυ Ισπανίας, με τη Hyundai να κρατάει ένα επιβλητικό 1-2-3 μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, την ώρα που ο Ott Tanak φλερτάρει με τον τίτλο μετά τα προβλήματα στο Citroen C3 WRC του Sebastien Ogier.
Αρκετά δραματική ήταν η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ισπανίας αναφορικά με τη μάχη του τίτλου των Οδηγών. Ο βασικός αντίπαλος του Ott Tanak, ο Sebastien Ogier, τέθηκε πολύ νωρίς εκτός μάχης όταν έχασε σχεδόν τέσσερα λεπτά από πρόβλημα με τα υδραυλικά συστήματα του Citroen C3 WRC. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να οδηγήσει δύο ε.δ. χωρίς υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιήσει την πεταλούδα για την επιλογή των σχέσεων. Την ίδια ώρα, η Hyundai φρόντιζε να κερδίσει τις εντυπώσεις και μαζί την ουσία, με τους οδηγούς της να κερδίζουν την μία ειδική μετά την άλλη. Η κατάσταση του δρόμου έπαιξε το ρόλο της, αφού το πρωί μπορεί να υπήρξαν κάποια κομμάτια με υγρασία μετά την κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή μέσα στην εβδομάδα, αλλά στο δεύτερο πέρασμα υπήρχε αρκετό “καθάρισμα” στις ε.δ., με αποτέλεσμα η σειρά εκκίνησης να παίξει σημαντικό ρόλο. Την ίδια ώρα, η επιλογή των ελαστικών αποδείχθηκε κρίσιμη στο πρώτο loop, με αρκετούς να επιλέγουν τη μεσαία γόμα και άλλους τη σκληρή, με το ρίσκο να αποδίδει για κάποιους. Αντίθετα, στο δεύτερο όλοι προτίμησαν να φύγουν από το σέρβις με τη σκληρή.
Η ομάδα της Hyundai και το i20 WRC έδειξαν από νωρίς το δρόμο, με τους οδηγούς της να κερδίζουν τις 5 από τις 6 ειδικές της ημέρας. Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από τον Sebastien Loeb, με τον 9άκις Πρωταθλητή να ολοκληρώνει το σκέλος στην κορυφή της κατάταξης. Ο Γάλλος μπορεί το πρωί να έχασε χρόνο όταν ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα, αλλά στο τέλος της ημέρας εκμεταλλεύθηκε απόλυτα τη σειρά εκκίνησης, σκαρφάλωσε από τη 10η θέση στην 3η και στην τελευταία ε.δ. με έναν εκπληκτικό χρόνο τέθηκε επικεφαλής της κατάταξης. Θυμίζοντας για ακόμα μία φορά τους λόγους που τον έχουν χρίσει ως τον κορυφαίο όλων των εποχών.
Η διαφορά του, όμως, είναι ελάχιστη από τον Thierry Neuville που ακολουθεί δεύτερος. Ο Βέλγος κινήθηκε πολύ γρήγορα σήμερα, παρά το γεγονός ότι ήταν τρίτη διέλευση στις ειδικές, καταφέρνοντας να μείνει σε απόσταση βολής από την κορυφή. Όλη την ημέρα έκανε καθαρό αγώνα, απέφυγε τα λάθη, αν και δεν έκρυψε ότι δεν ήταν ικανοποιημένος από την ισορροπία του i20 WRC, το οποίο ήταν αρκετά υπερστροφικό. Όμως, ακόμα και έτσι παραμένει ζωντανός στη μάχη του τίτλου των Οδηγών, και όσο ζει ελπίζει.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια