Sponsor

ATHENS WEATHER

ERC: Ραντεβού στη Ρώμη...


Γράφει ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης

Ο 5ος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι προ των πυλών, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να αντιμετωπίζουν τους κορυφαίους Ιταλούς οδηγούς σε ασφάλτινες διαδρομές στα περίχωρα της Ρώμης.

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και μετά τις ειδικές διαδρομές της Λετονίας, ο θίασος του ERC βρίσκεται ήδη στην Ιταλία για το Rally Roma di Capitale. Ο ιταλικός γύρος του θεσμού είναι ασφάλτινες, και ουσιαστικά μέσα σε δύο μέρες οι οδηγοί θα πρέπει να καλύψουν 190.80 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Το Ράλλυ Ρώμης, δεν έχει μεγάλη ιστορία, αφού πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2013 και ουσιαστικά μπήκε στο πρόγραμμα του ERC το 2017. Με αυτό τον τρόπο σηματοδοτήθηκε και η επιστροφή της Ιταλίας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, η οποία και ήταν απούσα από το 2013 όταν και τέθηκε εκτός προγράμματος το Ράλλυ Σαν Ρέμο. Την οργάνωση και την προώθηση του αγώνα έχει αναλάβει ο γνωστός οδηγός Max Rendina, ο οποίος και είναι συνιδιοκτήτης της ιταλικής ομάδας Motorsport Italia. Ο ίδιος έχει συμβάλλει στην εξαιρετική προώθηση του Ράλλυ Ρώμης, συνδυάζοντας τον αγώνα με την ιταλική πρωτεύουσα. Η εκκίνηση στο κέντρο της πόλης, το parade των αυτοκινήτων μπροστά από το Κολοσσαίο, αλλά και οι εξαιρετικές ειδικές διαδρομές, συνθέτουν σύμφωνα με τους οδηγούς ένα άκρως ελκυστικό πακέτο για τις ομάδες και τους αγωνιζόμενους. Η δράση ξεκινάει το πρωί της Παρασκευής με την τέλεση της κατατακτήριας ειδικής, από όπου και θα προκύψει στη συνέχεια η σειρά εκκίνησης. Την Παρασκευή το απόγευμα, μπροστά στο εντυπωσιακό κάστρο και μουσείο του Castel Sant’Angelo, θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, ενώ Σάββατο και Κυριακή τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε 16 ειδικές διαδρομές συνολικά.

Σε αγωνιστικό επίπεδο, 64 πληρώματα θα περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας με τους πρωταγωνιστές του ERC να έρχονται αντιμέτωποι με τους Ιταλούς μετρ του είδους. Το αποτέλεσμα του Ράλλυ Λετονίας, με τον Alexey Lukyanuk να μηδενίζεται λόγω υπερβολικής ταχύτητας στις αναγνωρίσεις, άλλαξε άρδην την κατάσταση στην βαθμολογία! Ο Πολωνός Lukasz Habaj τέθηκε επικεφαλής της βαθμολογίας, αλλά με τον Ρώσο αντίπαλο του να βρίσκεται μόλις έντεκα βαθμούς πίσω του. Δεν τίθεται θέμα ότι ο Lukyanuk είναι με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός του θεσμού και ακλόνητο φαβορί τόσο για τη νίκη στον ιταλικό αγώνα, όσο και για να πανηγυρίσει τον τίτλο στο τέλος της χρονιάς. Ο Habaj μοιάζει αδύνατο να τον κρατήσει πίσω του, εκτός και αν ο Lukyanuk φροντίσει να κάνει ένα από τα γνωστά του λάθη. Στη μάχη του τίτλου, όμως, βρίσκεται και ο νεαρός Chris Ingram, η νέα μεγάλη ελπίδα του βρετανικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο οποίος ακολουθεί 13 βαθμούς πίσω από τον Ρώσο οδηγό.

Βέβαια, όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές στο παρελθόν, το επίπεδο του ανταγωνισμού των εθνικών Πρωταθλημάτων είναι αυτό που αναβαθμίζει το ενδιαφέρον κάθε αγώνα του ERC. Στην Ιταλία, οι συνήθεις πρωταγωνιστές του Eυρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ θα βρουν απέναντι τους κορυφαίους οδηγούς του εθνικού Πρωταθλήματος, οι οποίοι και αναμένεται να διεκδικήσουν τη νίκη επί ίσοις όροις. Ανάμεσα τους είναι οι πρώην Πρωταθλητές Ευρώπης Giandomenico Basso και Luca Rossetti, οι οποίοι συμμετέχουν με Skoda Fabia R5 και Citroen C3 R5, αντίστοιχα. Τρεις ακόμα Ιταλοί θα διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, όπως ο Simone Campedeli που θα οδηγήσει το ολοκαίνουργιο Ford Fiesta R5 MK8, ο Andrea Crugnola με Skoda Fabia R5, αλλά και ο Umberto Scandola που θα έχει στη διάθεση του ένα Hyundai i20 R5 της Hyundai Motorsport!

Παράλληλα, εκτός από τις γνωστές κατηγορίες του ERC2 και του ERC3, στον αγώνα θα δούμε και τους πρωταγωνιστές του Abarth Rally Cup, το οποίο και ακολουθεί αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Παρών στη Ρώμη, θα είναι και το περιοδικό μας, το οποίο θα σας μεταφέρει τον παλμό και τα γεγονότα από τον 5ο γύρο του ERC. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε συννημένα το ωράριο και τις συμμετοχές του αγώνα.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια