Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC – Ράλλυ Μεξικό: O Sebastien Ogier τον πρώτο λόγο! | Βίντεο


Γράφει ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης

Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sebastien Ogier, έκανε επίδειξη ισχύος την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Μεξικό, όντας επικεφαλής στο τέλος του πρώτου σκέλους, την ώρα που ο αγώνας αποδεικνύεται καταστροφικός για τη Hyundai.

Τα πάντα είχε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Μεξικό! Εξαιρετικές επιδόσεις, προβλήματα, απρόοπτα και σημαντικές εγκαταλείψεις. Παράλληλα, όμως, είχε και ένα μεγάλο πρωταγωνιστή που δεν ήταν άλλος από τον Sebastien Ogier. Ο Γάλλος οδηγός της Citroen “έδειξε τα δόντια του” από την πρώτη ημέρα του αγώνα στους αντιπάλους του καταφέρνοντας να κερδίσει τρεις ειδικές και να ολοκληρώσει το σκέλος από την κορυφή της κατάταξης. Ο Ogier, εκκινούσε 3ος στις ειδικές πίσω από τους Thierry Neuville και Ott Tanak, αλλά αυτό δεν τον απέτρεψε από το να είναι ταχύτερος από όλους. Το Citroen C3 WRC απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι είναι ανταγωνιστικό στο Μεξικό και ο Γάλλος ολοκλήρωσε το σκέλος μία μικρή διαφορά από τους διώκτες του, την οποία όπως όλα δείχνουν θα αυξήσει στο δεύτερο σκέλος.

Οι μοναδικοί που κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό του, εκμεταλλευόμενοι την σαφώς καλύτερη σειρά εκκίνησης που είχαν στη διάθεση τους, ήταν οι Andreas Mikkelsen και Dani Sordo της Hyundai. Όμως, αμφότεροι εγκατέλειψαν προκαλώντας τον προβληματισμό στις τάξεις της ομάδας. Ο Νορβηγός, που μάλιστα βρέθηκε και επικεφαλής με βραχεία κεφαλή στο ενδιάμεσο σέρβις της ημέρας, εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη που προκάλεσε η πρόσκρουση με μία πέτρα στο κάτω μέρος του i20. Αντίθετα, ο Sordo τέθηκε εκτός από πρόβλημα στο δυναμό του Hyundai και ενώ ήταν 2ος. Δύο εγκαταλείψεις που αναμφίβολα θα στοιχίσουν στην κορεάτικη ομάδα στο κυνήγι των βαθμών για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Με αυτόν τον τρόπο, στη 2η θέση σκαρφάλωσε ο Elfyn Evans με το Ford Fiesta WRC, ο οποίος για 2ο συνεχόμενο αγώνα μετά τη Σουηδία σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις, τις οποίες όμως συνδυάζει με αξιοπιστία και συνέπεια. Κάτι που δεν έκανε ο ομόσταυλος του Teemu Suninen, ο οποίος εγκατέλειψε από έξοδο μόλις στην πρώτη ειδική και μάλιστα δεν θα επανεκκινήσει στο δεύτερο σκέλος υπό καθεστώς Rally2. Μόλις έξι δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans, ακολουθεί ο Kris Meeke στην πρώτη του εμφάνιση στο χώμα με το Toyota Yaris WRC. O Βρετανός κινείται γρήγορα, χωρίς περιττά ρίσκα και ουσιαστικά θα διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο μέχρι τέλους. Ο ίδιος ταλαιπωρήθηκε από τη σκόνη που έμπαινε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά στο τέλος δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι ο Ogier είναι σε δικό του αγώνα.

Κάτι που θα μπορούσε να πει και ο Ott Tanak, αν ο Εσθονός δεν άνοιγε το δρόμο για τους υπόλοιπους. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, για πρώτη φορά στην καριέρα του βρέθηκε σε αυτή τη θέση και η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκε αρκετά. Ο Tanak ήταν ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, δεν αντιμετώπισε προβλήματα και ουσιαστικά στο δεύτερο σκέλος θα προσπαθήσει να καλύψει όσο χαμένο έδαφος μπορεί και παράλληλα να κερδίσει θέσεις στην κατάταξη. Βέβαια, μόλις δύο δευτερόλεπτα πίσω του ακολουθεί ο Esapekka Lappi, αλλά ο νεαρός Φινλανδός δεν δείχνει ικανός να τον απειλήσει. Οι επιδόσεις του δεν είναι οι αναμενόμενες, με τον ίδιο να υποστηρίζει ότι δεν αισθάνεται απόλυτη αυτοπεποίθηση με το C3 στο χώμα. Παρόλα αυτά, είναι στον αγώνα και ίσως στο δεύτερο σκέλος να είναι πιο ανταγωνιστικός. Κάτι που αποδεδειγμένα θα συμβεί στην περίπτωση του Thierry Neuville. Ο Βέλγος είχε ένα κλατάρισμα στην πρώτη ειδική, το οποίο του στοίχισε περισσότερα από 40 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και μαζί το κίνητρο του. Ο Neuville ήταν φανερά εκνευρισμένος, αλλά με τις εγκαταλείψεις που είδε έχει την ευκαιρία να αναρριχηθεί στην κατάταξη και να “σώσει την παρτίδα” αποκομίζοντας σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια. Τόσο για τον ίδιο, όσο και για την ομάδα του. Τέλος, μία ακόμα εγκατάλειψη που αξίζει να σημειώσουμε, είναι και αυτή του Jari Matti Latvala. Ο Φινλανδός δεν έκανε κάποιο λάθος, αλλά προδόθηκε από το δυναμό του στο τέλος της ημέρας με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός μάχης.

Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Μεξικό είναι και το μεγαλύτερο του αγώνα, αφού περιλαμβάνει 9 ειδικές συνολικού μήκους 140 χιλιομέτρων. Η πρώτη από αυτές ξεκινάει σχετικά νωρίτερα σε σχέση με χθες και συγκεκριμένα στις 16:23 μμ.




* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια