Ξεκινάει η δικαστική δίωξη εναντίον του thedayaftergr και της δημοσιογράφου Λέττας Καλαμαρά από τον Π.Ξενοκώστα και την ONEX SA


Ξεκινάει σήμερα 21 Μαρτίου στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών η εκδίκαση της αγωγής του κ.Ξενοκώστα και της ONEX SA εναντίον μου ως δημοσιογράφου, αρθρογράφου, δημιουργού, ιδιοκτήτριας και διαχειρίστριας του thedayaftergr. Απαίτηση των εναγόντων μου η λήψη ποσού 110.000 ευρώ πρωτόδικα για την ηθική βλάβη που τους επέφερα με δύο αναρτήσεις μου την 27 και 28 Δεκεμβρίου 2018.

Το εξώδικό τους μου απεστάλη μέσω του δικηγόρου τους κ.Κεράτσα την 30 Ιανουαρίου 2019, η αποκατάστασή τους με βάση το Σύνταγμα έγινε αυθημερόν, η αγωγή τους μου επιδόθηκε την 15 Φεβρουαρίου 2019 και η εκδίκαση της αγωγής του ξεκινά αύριο 21 Μαρτίου 2019. Από αύριο το αναγνωστικό κοινό μου θα ενημερώνεται για την εξέλιξη αυτής της υπόθεσης.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΣΤΙΣ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019 ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΤΟΥ Π.ΞΕΝΟΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ONEX SA ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ THEDAYAFTERGR ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΛΕΤΤΑΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑ
http://thedayaftergr.blogspot.com/2019/03/17-2019-onex-sa-thedayaftergr.html