Sponsor

ATHENS WEATHER

«Έξυπνο», αναλώσιμο ξύλινο drone για ανεφοδιασμό στρατιωτών στο έδαφος


Ένα χαμηλού κόστους, αναλώσιμο drone, για τον ανεφοδιασμό στρατιωτών στο έδαφος αναπτύσσει η Logistic Gliders Inc, στο πλαίσιο συμβολαίου με τη DARPA και US Marine Corps Warfighting Laboratory. Όπως αναφέρει το Popular Mechanics, το LG-1K προορίζεται να αποτελέσει ένα φθηνό drone από ξύλο και αλουμίνιο που θα αφήνεται από αεροσκάφη ή ελικόπτερα και θα μεταφέρει εφόδια εκεί που χρειάζονται, πετώντας αυτόνομα και με ακρίβεια στον προορισμό του.

Το LG-1K μπορεί να μεταφέρει προμήθειες βάρους άνω των 310 κιλών, έχει μήκος περίπου τριών μέτρων και άνοιγμα φτερών επτά μέτρων. Το drone απελευθερώνεται από το πίσω μέρος του αεροσκάφους ή από τους γάντζους στους οποίος κρέμεται. Τα φτερά του είναι διπλωμένα κατά τη μεταφορά, μα ανοίγουν μόλις αρχίζει η πτήση του. Οι ταχύτητες που πιάνει φτάνουν τους 135 κόμβους (250 χλμ/ ώρα) και μπορεί να κατευθύνεται μέσω τηλεχειρισμού ή να προγραμματιστεί για να πετάξει αυτόνομα σε συγκεκριμένα σημεία. Όταν φτάνει σε αυτά, ανοίγει αλεξίπτωτο σε ύψος περίπου 70 μέτρων και προσγειώνεται ομαλά.

Το drone προορίζεται να είναι συμβατό με αεροσκάφη MV-22 και CV-22 Osprey, KC-130, C-130 και C-17, καθώς και ελικόπτερα MH-60, UH-60, CH-53 και CH-47. To MV-22 Osprey, για παράδειγμα, θα μπορούσε να μεταφέρει μέχρι και τρία τέτοια drones, και το Aviation Week & Space Technology αναφέρει πως ένα C-130 θα μπορούσε να μεταφέρει μέχρι και 18- ανεφοδιάζοντας έτσι πολλές μονάδες με μια πτήση και μόνο.

Το LG-1K είναι φτιαγμένο από ξύλο (κόντρα πλακέ) και αλουμίνιο και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να είναι φθυνό και αναλώσιμο. Πετά ως ανεμόπτερο και το «σώμα» του είναι εξαιρετικά low-tech, ωστόσο τα ηλεκτρονικά και τα συστήματα ελέγχου του του επιτρέπουν να πετά τηλεχειριζόμενο ή αυτόνομα σε συντεταγμένες GPS. Σύμφωνα με το Aviation Week & Space Technology, η Logistics Gliders αναμένει το κόστος της κάθε μονάδας να είναι μεταξύ 4.500 και 11.000 δολαρίων.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια