Εγώ, η Φράου Μέρκελ και το γερμανικό Spiegel

"Τώρα, μετά τους αξιωματούχους των Βρυξελλών δικαιώνουν τις εκτιμήσεις μου και οι Γερμανοί δημοσιογράφοι"


Σερφάροντας στο διεθνές διαδίκτυο συγκεντρώνω δεκάδες άρθρα εφημερίδων και αναφορές μέσων ενημέρωσης στο όνομά μου και στη μεγάλη κόντρα που είχα με τους Γερμανούς για την πολιτική τους στην Ελλάδα.

Στις εκατοντάδες εκπομπές, στη μάχη που έδωσα εναντίον του μνημονίου και των Ελλήνων πολιτικών που δέχθηκαν να το εφαρμόσουν  στους Έλληνες πολίτες λέγοντας ότι αυτό το πρόγραμμα οδηγεί στη σωτηρία της χώρας.

Από την ημέρα που ο δοσίλογος Παπανδρέου ανακοίνωσε τα μνημονιακά δεσμά, αναφέρθηκα εκτενώς στα δεινά που πρόκειται να υποστεί η χώρα και στη μακρόχρονη αιχμαλωσία της. Μου επιτέθηκαν πολλοί. Έλληνες και ξένοι. Έδωσαν οδηγίες και εντολές να διωχθούν μέλη της οικογένειάς μου. Πολλοί από τους συναδέλφους μου, όπως και αρκετοί πολιτικοί της ΝΔ και άλλων αποχρώσεων, έγραψαν άρθρα ή επιχείρησαν να με περιγράψουν ως «αμφιλεγόμενο» ή «γραφικό» ή κάποιον που δεν γνωρίζει καλά τα πράγματα. Τους ενοχλούσαν οι αναλύσεις μου, τα σχόλιά μου και γενικά οι θέσεις μου, γιατί δεν ήμουν ούτε «αριστερός», ούτε «ρωσόφιλος», ούτε «αντιευρωπαϊστής», ούτε «αντιδυτικός». Ήμουν ένας άνθρωπος που μεγάλωσε με “coca cola”, με “Malboro” και ταινίες του Hollywood. Κυρίως όμως ήμουν ένας άνθρωπος που τους ήξερε όλους πολλά χρόνια – πολύ καλά. Και είχε ζήσει επί δεκαετίες τα πολιτικά παρασκήνια του  τόπου.

Τώρα, επί εποχής Τσίπρα – Καμμένου και με αυριανή «ελπίδα» τον Μητσοτάκη, όλοι καταλαβαίνουν ότι τα δεσμά που χαλκεύτηκαν στην πατρίδα μας δεν σπάνε εύκολα. Πολύ περισσότερο όταν το πολιτικό παιχνίδι είναι στημένο, ο πληθυσμός γερασμένος και συρρικνωμένος και η οικονομία δεν λέει να πάρει μπρος.

Ο ένας μετά τον άλλον, όσοι με κατηγορούσαν ή με θεωρούσαν υπερβολικό ή αδαή ή «ύποπτο», γιατί δεν έβλεπα την ωφελιμότητα και τη διέξοδο που φέρνει το μνημόνιο, άρχισαν να επιβεβαιώνουν όσα έλεγα εγώ για το θάνατο της οικονομίας, της Δημοκρατίας, της Δικαιοσύνης και για τις ευθύνες, τις μειοδοσίες των πολιτικών μας που ήθελαν και θέλουν να διατηρήσουν τα οφίκιά τους, υπηρετώντας γνωστές πανίσχυρες οικονομικές οικογένειες του τόπου και φυσικά τα ξένα συμφέροντα.

Μέχρι τώρα με δικαίωσαν με δηλώσεις τους όλοι οι αξιωματούχοι των Βρυξελλών και ένα πλήθος Αμερικανών πολιτικών με πρώτο τον Πρόεδρο Τραμπ που μίλησε για «Γερμανούς τοκογλύφους» και για το «γερμανικό όχημα» των Βρυξελλών. Τώρα πλέον με δικαιώνει ο Γερμανικός Τύπος που έγραφε πολλά για εμένα. Το έγκυρο περιοδικό Spiegel που έχει αναφερθεί κατ’ επανάληψη στο πρόσωπό μου δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο: «Αποστολή εξετελέσθη. Η Ελλάδα πεθαίνει». Οι Γερμανοί συνάδελφοι περιγράφουν την αποτυχία της οικονομικής βοήθειας από την Ευρώπη, τη μαζική μετανάστευση και τον ξεριζωμό των νέων ανθρώπων και το οξύτατο δημογραφικό πρόβλημα που θα βαδίσει πολλά χρόνια στο μέλλον μαζί με την οικονομική ανέχεια. Πριν από το Spiegel, η Washington Post έγραψε ότι τους Έλληνες και την Ελλάδα τους περιμένουν 40 επώδυνα χρόνια. Δηλαδή μέχρι το 2060.

Όλοι επισημαίνουν ότι η χώρα δεν μπορεί να αποπληρώσει το χρέος και δεν μπορεί με αυτή τη φορολογία να σηκώσει κεφάλι. Οι πρωθυπουργοί του μνημονίου, με αποκορύφωμα τον Τσίπρα και τον πολιτικό συνεταίρο του, έδεσαν την Ελλάδα στο βράχο του Προμηθέα. Εκεί που κατεβαίνει κάθε μέρα ο γερμανικός αετός και τρώει το ήπαρ του μυθικού ήρωα.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια