Kατεπείγον σήμα στάλθηκε στους πρώην πιλότους της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας, (TSK). Η επιστολή στάλθηκε σε όλους όσοι συνταξιοδοτήθηκαν και σε αυτούς που ακόμα πιλοτάρουν σε ιδιωτικές τουρκικές αεροπορικές εταιρείες.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Η επιστολή τιτλοφορείται ως εξής: «Προπαρασκευαστική εκπαίδευση για πόλεμο».
Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τα Τουρκικά ΜΜΕ η επιστολή εστάλη από την Προεδρία του Προσωπικού της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας
Συγκεκριμένα αναφέρει η επιστολή:
«Εκτός από τις εξελίξεις που συμβαίνουν στην περιοχή μας, βλέπουμε ότι οι απειλές για την χώρα μας αυξάνονται. Η πατρίδα μας ισχυροποιείται και γίνεται μία παγκόσμια περιφερειακή δύναμη. Μελέτες που έλαβαν χώρα, διαπιστώνουν πλέον πως είναι απαραίτητο τα πρώην στελέχη μας να εκπαιδεύονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Η εκπαίδευση θα έχει διάρκεια 34 ημέρες, εργάσιμες πάντα. Εν συνεχεία, η συγκεκριμένη εκπαίδευση θα λαμβάνει χώρα στο μέλλον, δύο, έως τρεις φορές το χρόνο.»
Πάντως η εν λόγω επιστολή προκαλει προβληματισμό. Προετοιμάζονται για κάτι μελλοντικό οι Τούρκοι; Ετοιμάζουν πρόκληση μεγάλων διαστάσεων και έάν ναι, πού; Ή περιμένουν εξελίξεις στο εσωτερικό της χώρας;
Η ΤSK μετά το πραξικόπημα:
Κατά τους τρεις πρώτους μήνες μετά το πραξικόπημα του Ιουλίου του 2016, ο λόγος είχε ήδη μειωθεί από 1,5 πιλότους σε 0,9 ανά αεροπλάνο.
Η κατάσταση είναι τώρα πιο σοβαρή: σε μερικές μοίρες, ο αριθμός των πιλότων των F-16 έφθασε το 0,6 για κάθε αεροπλάνο. Επιπλέον, εξαιτίας των αυξανόμενων επιχειρησιακών αποστολών και των ελλείψεων πληρώματος, οι πιλότοι πετούν τώρα με διπλάσιο αριθμό ωρών σε σχέση με αυτές που πετούσαν πριν από την απόπειρα πραξικοπήματος.
Πολλοί, ωστόσο, υποστηρίζουν ότι η έλλειψη πιλότων ως πρόβλημα εμφανίστηκε πολύ πιο πριν από το αποτυχημένο πραξικόπημα.
Το 2012, η τουρκική αεροπορία αποφάσισε να μειώσει την απαίτηση υποχρεωτικής υπηρεσίας από 15 έτη σε 10 έτη. Μεταξύ του 2012 και του 2015, 110 έμπειροι πιλότοι, ως επί το πλείστον ειδικοί σε μαχητικά και υποσμηναγοί, παραιτήθηκαν για να ενταχθούν στην αναπτυσσόμενη αγορά πολιτικής αεροπορίας της Τουρκίας.
Περίπου 300 πιλότοι F-4 και F-16 είχαν ήδη φύγει μεταξύ του 2002 και του 2013. Μετά την απόπειρα πραξικοπήματος και την εκκαθάριση των υποτιθέμενων πραξικοπηματιών η κυβέρνηση προσπάθησε να αποτρέψει περαιτέρω απώλειες πιλότων με εκτελεστικό διάταγμα που αύξησε το υποχρεωτικό καθήκον της θητείας των πιλότων από τα 10 στα 18 χρόνια. Όμως το πρόβλημα δε λύθηκε.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια