Sponsor

ATHENS WEATHER

«Έξυπνη» ετικέτα για την αντιμετώπιση των προϊόντων - απομιμήσεων

«Έξυπνες» ετικέτες RFID κατά των απομιμήσεων ανέπτυξε η εταιρεία WaliMai, η οποία εδρεύει στην Κίνα


Ως γνωστόν, η βιομηχανία απομιμήσεων είναι ιδιαίτερα μεγάλη στην Κίνα, με τα προϊόντα- απομιμήσεις να κυμαίνονται από τσάντες και καλλυντικά μέχρι τρόφιμα και φάρμακα.

Το 2008, ένα σκάνδαλο σχετικά με γάλα έκανε τους εγχώριους καταναλωτές επιφυλακτικούς απέναντι σε προϊόντα γάλακτος κινεζικής προέλευσης, με αποτέλεσμα την αύξηση των εισαγωγών από τη Δύση. Οι εισαγωγές αυτές αποτελούν σημαντικό στόχο της βιομηχανίας απομιμήσεων- και η «έξυπνη» ετικέτα της WaliMai έχει στόχο να διασφαλίζει πως τα προϊόντα είναι αυθεντικά.

«Ο τρόπος που λειτουργεί για τον καταναλωτή έχει ως εξής: Έρχονται στο κατάστημα, παίρνουν το κινητό τους τηλέφωνο και αγγίζουν την ετικέτα με αυτό. Χρειάζονται περίπου δύο δευτερόλεπτα για την επιβεβαίωση και των επανεγγραφή των κωδικών. Και μετά η πρώτη πληροφορία που λαμβάνουν είναι ότι είναι αυθεντικό» λέει στο Reuters o Αλεξάντερ Μπουσάροφ, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της WaliMai. «Και μετά επιπρόσθετα υπάρχουν όλες οι πληροφορίες για την αλυσίδα προμηθευτών, έτσι ώστε να φαίνεται πού παρήχθη το προϊόν, πού συσκευάστηκε, από πού μπήκε στη χώρα στην οποία βρισκόμαστε- επί της προκειμένης στην Κίνα- πότε καταχωρήθηκε στην αποθήκη μας» συμπληρώνει.

Οι δημιουργοί της ετικέτας υποστηρίζουν ότι είναι πρακτικά αδύνατη η πλαστογράφησή της, καθώς η καθεμιά είναι μονής χρήσης και καταστρέφεται όταν το προϊόν ανοίγεται. «Υπάρχει μια κεραία μέσα στην ετικέτα η οποία σκίζεται και είναι πολύ δύσκολο να επιδιορθωθεί- βασικά χρειάζεσαι εργαστήριο για αυτό, κάτι που λειτουργεί αποτρεπτικά» προσθέτει ο Μπουσάροφ.

Η «έξυπνη» ετικέτα της WaliMai θα αρχίσει να χρησιμοποιείται σύντομα σε φιάλες με αλκοόλ- ένας ένας τομέας στον οποίο υπάρχει έντονο το πρόβλημα των απομιμήσεων. Επίσης η εταιρεία ευελπιστεί πως κάποια στιγμή η τεχνολογία αυτή θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση του προβλήματος των φαρμάκων- απομιμήσεων.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια