Όσοι κατάφεραν να επιβιώσουν ήταν αυτοί που ξεχώρισαν στο φετινό Seajets Ράλλυ Ακρόπολις. Καλύτερος ανάμεσά τους, ο Kajetan Kajetanowicz που σημείωσε την πρώτη του φετινή νίκη στο ERC.
Γράφει ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
Μπορεί να αποτελεί μέρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το Ράλλυ Ακρόπολις έχει χάσει το χαρακτήρα και τη φιλοσοφία του. Παραδοσιακά στον αγώνα επικρατούσε όχι απαραίτητα ο ταχύτερος, αλλά ο ισχυρότερος και αυτός που θα επιβίωνε, ενώ ποτέ δεν μπορούσες να είσαι σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα παρά μόνο αν έφτανες στη ράμπα του τερματισμού. Όλα αυτά τα στοιχεία που καθιέρωσαν τον εθνικό μας αγώνα σε βάθος δεκαετιών, τα βρήκαμε και στη φετινή εκδοχή του. Κλαταρισμένα ελαστικά, μηχανικά προβλήματα, αλλά και έξοδοι στην προσπάθεια για ένα καλύτερο αποτέλεσμα, ήταν τα στοιχεία που εν πολλοίς έκριναν τον αγώνα.
Από το μεγαλύτερο μέρος των παραπάνω κατάφερε να «ξεφύγει» ο δύο φορές Πρωταθλητής Ευρώπης, Kejtan Kajetanowicz. Ο Πολωνός πρωταθλητής, μετά τα κλαταρισμένα ελαστικά που είχε την πρώτη ημέρα, επέστρεψε σήμερα στη μάχη της κορυφής συνδυάζοντας ταχύτητα και ωριμότητα. Όταν οι μεγάλοι του αντίπαλοι αντιμετώπιζαν το ένα πρόβλημα μετά το άλλο, αντέδρασε ψύχραιμα και εξασφάλισε με το Ford Fiesta R5 στα χρώματα της Lotos την πρώτη του φετινή νίκη. Προηγουμένως, πάντως, οι αντίπαλοί του χρειάστηκε να γνωρίσουν το σκληρό πρόσωπο του Ράλλυ Ακρόπολις.
Αρχικά, αυτός που είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται, ήταν ο Nasser Al-Attiyah. Ο δύο φορές νικητής του Ράλλυ Ντακάρ, μπορεί να τελείωσε τη χθεσινή ημέρα επικεφαλής της κατάταξης, αλλά «με το καλημέρα» είδε το σύστημα υποβοήθησης του Fiesta να τον προδίδει. Μπορεί να έχασε κάθε ελπίδα για τη νίκη, αλλά παρέμεινε στον αγώνα κυνηγώντας μια θέση στο βάθρο. Όμως, στο δεύτερο πέρασμα από την ίδια ειδική ο Al-Attiyah είδε το Fiesta R5 Evo2 να παρουσιάζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, μόνο που αυτήν τη φορά δεν κατάφερε να το επιδιορθώσει και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Την ίδια ώρα, ο Bruno Magalhaes που ήταν στη διεκδίκηση της νίκης, είδε τα ηλεκτρικά του Skoda Fabia να προκαλούν πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να αναγκάζεται σε όλη τη διάρκεια του σημερινού σκέλους να κάνει χρήση του συμπλέκτη στις αλλαγές, ενώ στο δεύτερο loop παρατήρησε και την θερμοκρασία του κινητήρα να σκαρφαλώνει επικίνδυνα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα απλά να προσπαθήσει να «επιβιώσει» στις ακροπολικές ειδικές, κάτι που τελικά κατάφερε, τερματίζοντας δεύτερος. Ένα αποτέλεσμα που τον διατηρεί στη μάχη του τίτλου.
Η πλέον δραματική ήταν η εξέλιξη για τη μάχη της 3ης θέσης ανάμεσα σε τρία πληρώματα! Αρχικά, ο Al-Attiyah τέθηκε εκτός, ενώ το ίδιο συνέβη και με τον Σωκράτη Τσολακίδη. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2003, που χθες είχε σημειώσει εξαιρετικούς χρόνους, βρέθηκε τρίτος μετά τα προβλήματα του οδηγού από το Κατάρ. Όμως, αμέσως μετά και συγκεκριμένα στην 8η ε.δ., χτύπησε τον τροχό του Fabia σε έναν βράχο με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι, έχασε πάρα πολύ χρόνο που τον έθεσε εκτός μάχης κορυφής. Με αυτόν τον τρόπο, φτάσαμε στην τελευταία ειδική διαδρομή, με τους Murat Bostanci, Γιώργο Φιλιππίδη και Grzegorz Grzyb να διεκδικούν την τελευταία θέση στο βάθρο. Και μάλιστα στην ε.δ. Ελάτεια των 33 χλμ.! Το αποτέλεσμα ποιο ήταν; Ο Πολωνός, και περσινός Πρωταθλητής της πατρίδας, αν και 5ος μέχρι εκείνη τη στιγμή, να βρεθεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου! Για να γίνει αυτό, χρειάστηκε τόσο ο Πρωταθλητής Τουρκίας, Bostanci, αλλά και ο περσινός Πρωταθλητής Ελλάδας, Γιώργος Φιλιππίδης, να εγκαταλείψουν μετά από έξοδο.
Ο Γιώργος Φιλιππίδης ξεκίνησε το σκέλος κινούμενος σβέλτα και χωρίς να πιέζει. Όταν ενημερώθηκε για το πρόβλημα του Σωκράτη Τσολακίδη προτίμησε να διατηρήσει ένα σταθερό ρυθμό και να αποφύγει τα ρίσκα. Κάτι που τον συμβούλευσε και ο συνοδηγός του, Λεωνίδας Μαχαίρας, όπως επανειλημμένα ανέφερε στους τερματισμούς των ειδικών. Όμως, στην τελευταία ε.δ. το λάθος έγινε και οι περσινοί Πρωταθλητές βγήκαν από το δρόμο με αποτέλεσμα να χάσουν όχι μόνο τη δυνατότητα διεκδίκησης της 3ης θέσης, αλλά και πολύτιμους βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Με τις εγκαταλείψεις να αποτελούν τη… μάστιγα του αγώνα, 4η θέση της γενικής πέρασε στον Αλέξανδρο Τσουλόφτα με το Citroen DS3 R5. Ο 25χρονος συμπαθέστατος Κύπριος οδηγός, με την ανάλογη καθοδήγηση από τον Dennis Giraudet από το δεξί μπάκετ, απέφυγε τα προβλήματα και κατάφερε να συνδυάσει το αποτέλεσμα με την αποκόμιση σημαντικών εμπειριών για τη συνέχεια. Αφού εκτός από το Ράλλυ Κύπρου, επόμενο γύρο του ERC, θα αγωνιστεί και σε δύο επιπλέον αγώνες του ERC. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χάρης Δήμος με το Skoda Fabia R5. Ο Θεσσαλονικιός οδηγός θα μπορούσε να είχε καταφέρει το κάτι παραπάνω αν δεν είχε χτυπήσει το Fabia, αλλά με τις υποθέσεις ιστορία δε γράφεται. Σίγουρα ήταν ανταγωνιστικός παρά την πολυετή απουσία του από τους χωμάτινους αγώνες, και το θετικό στοιχείο είναι πως θα τον δούμε στη συνέχεια του Πρωταθλήματος, αφού όπως ο ίδιος δήλωσε, θα δηλώσει το «παρών» τόσο στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., όσο και στον τελευταίο γύρο του Παν.Π.Ράλλυ, το Φθινοπωρινό Ράλλυ. Παρουσία που σε συνδυασμό με αυτή του Γιώργου Φιλιπππίδη αναβαθμίζει το ενδιαφέρον για το θεσμό. Στην κατηγορία ERC2 κατάφερε να επικρατήσει ο Ιταλός Zelindo Melegari με το Mitsubishi Lancer EVO IX της Kirkos Racing, ο οποίος και εκμεταλλεύθηκε τις ατυχίες των αντιπάλων του. Στην άτυπη κατάταξη των αυτοκινήτων της κατηγορίας Ν, οι Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης κατάφεραν να τους ακολουθήσουν από την 7η θέση της γενικής στην πρώτη τους με το Subaru Impreza STI.
Όπως ήταν εξαρχής γνωστό, κάθε ημέρα του εθνικού μας αγώνα προσμετρούσε ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Στο σημερινό σκέλος που αποτέλεσε τον 4ο γύρο του θεσμού, πρώτοι μπορεί να αναδείχθηκαν οι Τσουλόφτας-Giraudet με το Citroen DS3 R5, αλλά οι βαθμοί του πρώτου κατέληξαν στα χέρια του Γιάννη Μπαντούνα! Ο νικητής του Ολυμπιακού Ράλλυ, πραγματοποίησε ένα πολύ ώριμο αγώνα με τον Κώστα Σούκουλη παραπλεύρως, και ουσιαστικά πέτυχε το στόχο που είχε θέσει πριν την αφετηρία. Να είναι πίσω από τα ελληνικά αυτοκίνητα προδιαγραφών R5! Μάλιστα, σήμερα με δεδομένα τα προβλήματα των Τσολακίδη και Φιλιππίδη, ο οδηγός από τον Πύργο έχει θέσει σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο! Πίσω του, ακολούθησαν οι Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης σε ένα ονειρικό αποτέλεσμα για την πρώτη τους εμφάνιση με το Subaru Impreza! Μάλιστα, εξασφάλισαν το βάθρο στην τελευταία ε.δ., όταν σημείωσαν έναν εξαιρετικό χρόνο απέναντι στους Καρέλλη-Παναγιωτούνη με το Peugeot 208 R2, ενώ οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza που ήταν στη μάχη, είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό.
Το πλήρωμα του Peugeot, και σήμερα έκλεψε τις εντυπώσεις σημειώνοντας άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους απέναντι στα Ford Fiesta της τουρκικής ομάδας Ford Castrol, επικρατώντας δικαίως στην ελληνική F2. Αν δεν είχαν τα κλαταρίσματα εχθές, σίγουρα το αποτέλεσμα θα μπορούσε να ήταν ακόμα καλύτερο, με τον οδηγό από τη Λαμία να πιστοποιεί για ακόμα μία φορά το ταλέντο του. Καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν σήμερα και οι “El-Nak jr” με το MG ZR, οι οποίοι επικράτησαν άνετα στην C6, αλλά και τερμάτισαν 2οι στην ανταγωνιστική F2. Άτυχοι στάθηκαν οι Λευκαδίτης-Τσαούσογλου που εγκατέλειψαν από κομμένη βάση κινητήρα. Το ίδιο όμως ισχύει και για τους Χαλκιά-Μαχαίρα με το Lancer EVO X και Αλυγιζάκη-Χατζηδάκη με το EVO IX, που εγκατέλειψαν αμφότεροι από έξοδο και ψυγείο, αντίστοιχα.
Κάπως έτσι, το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2017 πέρασε στην ιστορία. Με ένταση, εναλλαγές, αγωνία και ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Οι πρωταγωνιστές του ERC, αλλά και οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες απόλαυσαν τον αγώνα, ο οποίος για ακόμα μία φορά πιστοποίησε το χαρακτήρα και την ταυτότητά του. Τι επιφυλάσσει το μέλλον; Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά, αλλά μην περιμένετε θαύματα. Εν έτει 2017 αυτά εκλείπουν… Κρατάμε, λοιπόν, τη φετινή επιτυχημένη εκδοχή, ελπίζοντας σε ένα Ακρόπολις στο μέλλον με ακόμα περισσότερο ελληνικό στοιχείο!_Π.Τ.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Γράφει ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
Μπορεί να αποτελεί μέρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το Ράλλυ Ακρόπολις έχει χάσει το χαρακτήρα και τη φιλοσοφία του. Παραδοσιακά στον αγώνα επικρατούσε όχι απαραίτητα ο ταχύτερος, αλλά ο ισχυρότερος και αυτός που θα επιβίωνε, ενώ ποτέ δεν μπορούσες να είσαι σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα παρά μόνο αν έφτανες στη ράμπα του τερματισμού. Όλα αυτά τα στοιχεία που καθιέρωσαν τον εθνικό μας αγώνα σε βάθος δεκαετιών, τα βρήκαμε και στη φετινή εκδοχή του. Κλαταρισμένα ελαστικά, μηχανικά προβλήματα, αλλά και έξοδοι στην προσπάθεια για ένα καλύτερο αποτέλεσμα, ήταν τα στοιχεία που εν πολλοίς έκριναν τον αγώνα.
Από το μεγαλύτερο μέρος των παραπάνω κατάφερε να «ξεφύγει» ο δύο φορές Πρωταθλητής Ευρώπης, Kejtan Kajetanowicz. Ο Πολωνός πρωταθλητής, μετά τα κλαταρισμένα ελαστικά που είχε την πρώτη ημέρα, επέστρεψε σήμερα στη μάχη της κορυφής συνδυάζοντας ταχύτητα και ωριμότητα. Όταν οι μεγάλοι του αντίπαλοι αντιμετώπιζαν το ένα πρόβλημα μετά το άλλο, αντέδρασε ψύχραιμα και εξασφάλισε με το Ford Fiesta R5 στα χρώματα της Lotos την πρώτη του φετινή νίκη. Προηγουμένως, πάντως, οι αντίπαλοί του χρειάστηκε να γνωρίσουν το σκληρό πρόσωπο του Ράλλυ Ακρόπολις.
Αρχικά, αυτός που είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται, ήταν ο Nasser Al-Attiyah. Ο δύο φορές νικητής του Ράλλυ Ντακάρ, μπορεί να τελείωσε τη χθεσινή ημέρα επικεφαλής της κατάταξης, αλλά «με το καλημέρα» είδε το σύστημα υποβοήθησης του Fiesta να τον προδίδει. Μπορεί να έχασε κάθε ελπίδα για τη νίκη, αλλά παρέμεινε στον αγώνα κυνηγώντας μια θέση στο βάθρο. Όμως, στο δεύτερο πέρασμα από την ίδια ειδική ο Al-Attiyah είδε το Fiesta R5 Evo2 να παρουσιάζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, μόνο που αυτήν τη φορά δεν κατάφερε να το επιδιορθώσει και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Την ίδια ώρα, ο Bruno Magalhaes που ήταν στη διεκδίκηση της νίκης, είδε τα ηλεκτρικά του Skoda Fabia να προκαλούν πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να αναγκάζεται σε όλη τη διάρκεια του σημερινού σκέλους να κάνει χρήση του συμπλέκτη στις αλλαγές, ενώ στο δεύτερο loop παρατήρησε και την θερμοκρασία του κινητήρα να σκαρφαλώνει επικίνδυνα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα απλά να προσπαθήσει να «επιβιώσει» στις ακροπολικές ειδικές, κάτι που τελικά κατάφερε, τερματίζοντας δεύτερος. Ένα αποτέλεσμα που τον διατηρεί στη μάχη του τίτλου.
Η πλέον δραματική ήταν η εξέλιξη για τη μάχη της 3ης θέσης ανάμεσα σε τρία πληρώματα! Αρχικά, ο Al-Attiyah τέθηκε εκτός, ενώ το ίδιο συνέβη και με τον Σωκράτη Τσολακίδη. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2003, που χθες είχε σημειώσει εξαιρετικούς χρόνους, βρέθηκε τρίτος μετά τα προβλήματα του οδηγού από το Κατάρ. Όμως, αμέσως μετά και συγκεκριμένα στην 8η ε.δ., χτύπησε τον τροχό του Fabia σε έναν βράχο με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι, έχασε πάρα πολύ χρόνο που τον έθεσε εκτός μάχης κορυφής. Με αυτόν τον τρόπο, φτάσαμε στην τελευταία ειδική διαδρομή, με τους Murat Bostanci, Γιώργο Φιλιππίδη και Grzegorz Grzyb να διεκδικούν την τελευταία θέση στο βάθρο. Και μάλιστα στην ε.δ. Ελάτεια των 33 χλμ.! Το αποτέλεσμα ποιο ήταν; Ο Πολωνός, και περσινός Πρωταθλητής της πατρίδας, αν και 5ος μέχρι εκείνη τη στιγμή, να βρεθεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου! Για να γίνει αυτό, χρειάστηκε τόσο ο Πρωταθλητής Τουρκίας, Bostanci, αλλά και ο περσινός Πρωταθλητής Ελλάδας, Γιώργος Φιλιππίδης, να εγκαταλείψουν μετά από έξοδο.
Ο Γιώργος Φιλιππίδης ξεκίνησε το σκέλος κινούμενος σβέλτα και χωρίς να πιέζει. Όταν ενημερώθηκε για το πρόβλημα του Σωκράτη Τσολακίδη προτίμησε να διατηρήσει ένα σταθερό ρυθμό και να αποφύγει τα ρίσκα. Κάτι που τον συμβούλευσε και ο συνοδηγός του, Λεωνίδας Μαχαίρας, όπως επανειλημμένα ανέφερε στους τερματισμούς των ειδικών. Όμως, στην τελευταία ε.δ. το λάθος έγινε και οι περσινοί Πρωταθλητές βγήκαν από το δρόμο με αποτέλεσμα να χάσουν όχι μόνο τη δυνατότητα διεκδίκησης της 3ης θέσης, αλλά και πολύτιμους βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Με τις εγκαταλείψεις να αποτελούν τη… μάστιγα του αγώνα, 4η θέση της γενικής πέρασε στον Αλέξανδρο Τσουλόφτα με το Citroen DS3 R5. Ο 25χρονος συμπαθέστατος Κύπριος οδηγός, με την ανάλογη καθοδήγηση από τον Dennis Giraudet από το δεξί μπάκετ, απέφυγε τα προβλήματα και κατάφερε να συνδυάσει το αποτέλεσμα με την αποκόμιση σημαντικών εμπειριών για τη συνέχεια. Αφού εκτός από το Ράλλυ Κύπρου, επόμενο γύρο του ERC, θα αγωνιστεί και σε δύο επιπλέον αγώνες του ERC. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χάρης Δήμος με το Skoda Fabia R5. Ο Θεσσαλονικιός οδηγός θα μπορούσε να είχε καταφέρει το κάτι παραπάνω αν δεν είχε χτυπήσει το Fabia, αλλά με τις υποθέσεις ιστορία δε γράφεται. Σίγουρα ήταν ανταγωνιστικός παρά την πολυετή απουσία του από τους χωμάτινους αγώνες, και το θετικό στοιχείο είναι πως θα τον δούμε στη συνέχεια του Πρωταθλήματος, αφού όπως ο ίδιος δήλωσε, θα δηλώσει το «παρών» τόσο στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., όσο και στον τελευταίο γύρο του Παν.Π.Ράλλυ, το Φθινοπωρινό Ράλλυ. Παρουσία που σε συνδυασμό με αυτή του Γιώργου Φιλιπππίδη αναβαθμίζει το ενδιαφέρον για το θεσμό. Στην κατηγορία ERC2 κατάφερε να επικρατήσει ο Ιταλός Zelindo Melegari με το Mitsubishi Lancer EVO IX της Kirkos Racing, ο οποίος και εκμεταλλεύθηκε τις ατυχίες των αντιπάλων του. Στην άτυπη κατάταξη των αυτοκινήτων της κατηγορίας Ν, οι Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης κατάφεραν να τους ακολουθήσουν από την 7η θέση της γενικής στην πρώτη τους με το Subaru Impreza STI.
Όπως ήταν εξαρχής γνωστό, κάθε ημέρα του εθνικού μας αγώνα προσμετρούσε ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Στο σημερινό σκέλος που αποτέλεσε τον 4ο γύρο του θεσμού, πρώτοι μπορεί να αναδείχθηκαν οι Τσουλόφτας-Giraudet με το Citroen DS3 R5, αλλά οι βαθμοί του πρώτου κατέληξαν στα χέρια του Γιάννη Μπαντούνα! Ο νικητής του Ολυμπιακού Ράλλυ, πραγματοποίησε ένα πολύ ώριμο αγώνα με τον Κώστα Σούκουλη παραπλεύρως, και ουσιαστικά πέτυχε το στόχο που είχε θέσει πριν την αφετηρία. Να είναι πίσω από τα ελληνικά αυτοκίνητα προδιαγραφών R5! Μάλιστα, σήμερα με δεδομένα τα προβλήματα των Τσολακίδη και Φιλιππίδη, ο οδηγός από τον Πύργο έχει θέσει σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο! Πίσω του, ακολούθησαν οι Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης σε ένα ονειρικό αποτέλεσμα για την πρώτη τους εμφάνιση με το Subaru Impreza! Μάλιστα, εξασφάλισαν το βάθρο στην τελευταία ε.δ., όταν σημείωσαν έναν εξαιρετικό χρόνο απέναντι στους Καρέλλη-Παναγιωτούνη με το Peugeot 208 R2, ενώ οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza που ήταν στη μάχη, είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό.
Το πλήρωμα του Peugeot, και σήμερα έκλεψε τις εντυπώσεις σημειώνοντας άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους απέναντι στα Ford Fiesta της τουρκικής ομάδας Ford Castrol, επικρατώντας δικαίως στην ελληνική F2. Αν δεν είχαν τα κλαταρίσματα εχθές, σίγουρα το αποτέλεσμα θα μπορούσε να ήταν ακόμα καλύτερο, με τον οδηγό από τη Λαμία να πιστοποιεί για ακόμα μία φορά το ταλέντο του. Καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν σήμερα και οι “El-Nak jr” με το MG ZR, οι οποίοι επικράτησαν άνετα στην C6, αλλά και τερμάτισαν 2οι στην ανταγωνιστική F2. Άτυχοι στάθηκαν οι Λευκαδίτης-Τσαούσογλου που εγκατέλειψαν από κομμένη βάση κινητήρα. Το ίδιο όμως ισχύει και για τους Χαλκιά-Μαχαίρα με το Lancer EVO X και Αλυγιζάκη-Χατζηδάκη με το EVO IX, που εγκατέλειψαν αμφότεροι από έξοδο και ψυγείο, αντίστοιχα.
Κάπως έτσι, το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2017 πέρασε στην ιστορία. Με ένταση, εναλλαγές, αγωνία και ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Οι πρωταγωνιστές του ERC, αλλά και οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες απόλαυσαν τον αγώνα, ο οποίος για ακόμα μία φορά πιστοποίησε το χαρακτήρα και την ταυτότητά του. Τι επιφυλάσσει το μέλλον; Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά, αλλά μην περιμένετε θαύματα. Εν έτει 2017 αυτά εκλείπουν… Κρατάμε, λοιπόν, τη φετινή επιτυχημένη εκδοχή, ελπίζοντας σε ένα Ακρόπολις στο μέλλον με ακόμα περισσότερο ελληνικό στοιχείο!_Π.Τ.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια