Τα βουνά πάνω από τη Λαμία απέκτησαν αγωνιστικό χρώμα σήμερα, αφού μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί που πραγματοποίησαν τις τελευταίες τους δοκιμές πριν από την έναρξη του αγώνα.
Με τις καιρικές συνθήκες και τις διαθέσεις του καιρού τις επόμενες ημέρες να βρίσκονται στο επίκεντρο της συζήτησης, μία βροχόπτωση το μεσημέρι έδωσε την ευκαιρία στους οδηγούς να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητα και σε αυτού του είδους τις συνθήκες. Ανάμεσα στις συμμετοχές που ξεχώρισαν σήμερα, ήταν αυτές των Nasser Al-Attiyah και Kajetan Kajetanowicz, όπως και του επικεφαλής της βαθμολογίας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, Bruno Magalhaes. Το ίδιο ισχύει και για τους Τσολακίδη-Δήμου, που με το Skoda Fabia R5 πραγματοποίησαν περίπου 40 χιλιόμετρα δοκιμών. Σημειώνεται ότι οι Πρωταθλητές Ελλάδος 2016, Φιλιππίδης-Μαχαίρας, που συμμετέχουν επίσης με Skoda Fabia R5, προτίμησαν να μην κάνουν δοκιμές σήμερα, αλλά μία από τις επόμενες μέρες λόγω της υπερβολικής λάσπης στη διαδρομή.
Ακολουθούν δηλώσεις:
Bruno Magalhaes: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και δε σας κρύβω ότι μου προκαλεί εντύπωση. Ξεκινήσαμε φέτος να λάβουμε μέρος στον πρώτο αγώνα και όχι να ακολουθήσουμε το ERC. Και τώρα είμαστε εδώ! Η νίκη μας στις Αζόρες έπεισε τους χορηγούς μας να πάμε στα Κανάρια Νησιά και το αποτέλεσμα εκεί μας έφερε εδώ σήμερα. Από την πλευρά μου, αυτό που θέλω είναι να κάνω έναν καλό αγώνα. Το αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ και μου δίνει αυτοπεποίθηση. Όλα λειτουργούν ιδανικά. Θέλω να τερματίσω ψηλά στην κατάταξη και να μαζέψω πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. Ένα καλό αποτέλεσμα πιστεύω ότι θα μας βοηθήσει και για τη συνέχεια. Είμαστε συγκεντρωμένοι σε αυτό τον αγώνα, αν και γνωρίζουμε ότι θα είναι πιο δύσκολο για εμάς, αφού οι περισσότεροι από τους αντιπάλους μας γνωρίζουν τις ειδικές από πέρυσι, ενώ δεν παύει να είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός αγώνας».
Kajetan Kajetanowicz: «Ναι, είναι αλήθεια είναι ότι ερχόμαστε συνέχεια τα τελευταία χρόνια, αλλά ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι είναι ένας τόσο ωραίος αγώνας με υπέροχες ειδικές. Είναι απαιτητικός για τον οδηγό και το αυτοκίνητο, αλλά οι ε.δ. είναι τεχνικές και γρήγορες. Απλά, εξαιρετικές! Ο καιρός αποτελεί πρόκληση, αφού όταν οι συνθήκες αλλάζουν, διαφοροποιείται και η πρόσφυση. Δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις στην επόμενη στροφή. Αλλά αυτοί είναι οι αγώνες Ράλλυ! Το αυτοκίνητο είναι το ίδιο με αυτό που αγωνιζόμαστε από την αρχή της χρονιάς και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Κάναμε μία ημέρα δοκιμών στην Πολωνία και σήμερα εδώ πραγματοποιούμε τις τελευταίες ρυθμίσεις. Είναι πολύ καλό και μου δίνει αυτοπεποίθηση. Είναι δύσκολο να πω ποιος είναι ο στόχος μας. Πρέπει να είμαστε έξυπνοι. O Bruno Magalhaes είναι εδώ, προηγείται στη βαθμολογία και πιστεύω ότι θα οδηγήσει γρήγορα. Θα πρέπει να έχω το νου μου και να προσπαθήσω να τον διατηρήσω πίσω μου. Αυτό είναι το σχέδιο! Όμως, είναι ωραία που είμαστε εδώ και μπορούμε να παλέψουμε με τον Nasser (Al-Attiyah), αλλά θα πρέπει να είμαι συγκεντρωμένος στο στόχο μου, που είναι πιο σημαντικός από το να κερδίσω έναν αγώνα. Παρόλα αυτά, είμαι οδηγός αγώνων και μαχητής, και δεν παύω να θέλω να κερδίζω»!
Nasser Al-Attiyah: «Η τελευταία φορά που ήρθαμε ήταν το 2013 στο πλαίσιο του WRC και δε σας κρύβω ότι μου έλειψε ο αγώνας! Για αυτόν τον λόγο, αλλά και επειδή μας αρέσει πολύ, αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος. Είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός αγώνας, θα έχουμε τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε τους καλύτερους οδηγούς του ERC, ενώ θα μας βοηθήσει να προετοιμαστούμε για το Ράλλυ Κύπρου. Φυσικά, ο στόχος μας είναι να κερδίσουμε! Μπορεί να έχουμε αρκετά χρόνια να συμμετάσχουμε στο Ακρόπολις, αλλά γι’ αυτό δουλεύουμε σήμερα εδώ έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να κερδίσουμε».
Γιώργος Φιλιππίδης: «Δυστυχώς σήμερα είχαμε προγραμματίσει να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις 14:00 το μεσημέρι και τη στιγμή που φτάσαμε “άνοιξαν οι ουρανοί” και η διαδρομή γέμισε λάσπη. Μπήκαμε και είδαμε την κατάσταση του δρόμου, που δεν ήταν η πλέον ενδεδειγμένη για να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο. Αυτό μας προκαλεί ένας άγχος πριν τον αγώνα, αλλά θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε με τους οργανωτές, και να κάνουμε αύριο ένα τεστ για να μάθουμε και να εξοικειωθούμε με το αυτοκίνητο».
Σωκράτης Τσολακίδης: «Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, αλλά θέλει δουλειά για να εξοικειωθείς. Εμείς, μετά από κάθε πέρασμα βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας, αλλά χρειάζονται αγωνιστικά χιλιόμετρα. Σίγουρα, το γεγονός ότι είχα οδηγήσει το αυτοκίνητο στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. μας βοηθάει, αλλά σίγουρα σχεδόν όλα είναι διαφορετικά αναφορικά με την οδήγηση. Από εκεί και πέρα, εμείς θα ξεκινήσουμε και θα κάνουμε τον αγώνα μας. Θα διαπιστώσουμε πού βρισκόμαστε απέναντι στον ανταγωνισμό και ανάλογα θα κινηθούμε στη συνέχεια. Αν δούμε ότι είμαστε στη μάχη με τους ξένους οδηγούς, τότε θα δώσουμε τη μάχη μας για να κερδίσουμε! Αν όχι, θα κινηθούμε γρήγορα και έξυπνα, προσπαθώντας να εκμεταλλευτούμε λάθη ή ατυχίες των προπορευόμενων για να αναρριχηθούμε στην κατάταξη. Από εκεί και πέρα, αν έρθει ένα καλό αποτέλεσμα στις δύο ημέρες του αγώνα, τότε θα λάβουμε μέρος και στα Ράλλυ Δ.Ε.Θ., Αμαρύνθου, διεκδικώντας το Πρωτάθλημα Ελλάδος».
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Με τις καιρικές συνθήκες και τις διαθέσεις του καιρού τις επόμενες ημέρες να βρίσκονται στο επίκεντρο της συζήτησης, μία βροχόπτωση το μεσημέρι έδωσε την ευκαιρία στους οδηγούς να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητα και σε αυτού του είδους τις συνθήκες. Ανάμεσα στις συμμετοχές που ξεχώρισαν σήμερα, ήταν αυτές των Nasser Al-Attiyah και Kajetan Kajetanowicz, όπως και του επικεφαλής της βαθμολογίας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, Bruno Magalhaes. Το ίδιο ισχύει και για τους Τσολακίδη-Δήμου, που με το Skoda Fabia R5 πραγματοποίησαν περίπου 40 χιλιόμετρα δοκιμών. Σημειώνεται ότι οι Πρωταθλητές Ελλάδος 2016, Φιλιππίδης-Μαχαίρας, που συμμετέχουν επίσης με Skoda Fabia R5, προτίμησαν να μην κάνουν δοκιμές σήμερα, αλλά μία από τις επόμενες μέρες λόγω της υπερβολικής λάσπης στη διαδρομή.
Ακολουθούν δηλώσεις:
Bruno Magalhaes: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και δε σας κρύβω ότι μου προκαλεί εντύπωση. Ξεκινήσαμε φέτος να λάβουμε μέρος στον πρώτο αγώνα και όχι να ακολουθήσουμε το ERC. Και τώρα είμαστε εδώ! Η νίκη μας στις Αζόρες έπεισε τους χορηγούς μας να πάμε στα Κανάρια Νησιά και το αποτέλεσμα εκεί μας έφερε εδώ σήμερα. Από την πλευρά μου, αυτό που θέλω είναι να κάνω έναν καλό αγώνα. Το αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ και μου δίνει αυτοπεποίθηση. Όλα λειτουργούν ιδανικά. Θέλω να τερματίσω ψηλά στην κατάταξη και να μαζέψω πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. Ένα καλό αποτέλεσμα πιστεύω ότι θα μας βοηθήσει και για τη συνέχεια. Είμαστε συγκεντρωμένοι σε αυτό τον αγώνα, αν και γνωρίζουμε ότι θα είναι πιο δύσκολο για εμάς, αφού οι περισσότεροι από τους αντιπάλους μας γνωρίζουν τις ειδικές από πέρυσι, ενώ δεν παύει να είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός αγώνας».
Kajetan Kajetanowicz: «Ναι, είναι αλήθεια είναι ότι ερχόμαστε συνέχεια τα τελευταία χρόνια, αλλά ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι είναι ένας τόσο ωραίος αγώνας με υπέροχες ειδικές. Είναι απαιτητικός για τον οδηγό και το αυτοκίνητο, αλλά οι ε.δ. είναι τεχνικές και γρήγορες. Απλά, εξαιρετικές! Ο καιρός αποτελεί πρόκληση, αφού όταν οι συνθήκες αλλάζουν, διαφοροποιείται και η πρόσφυση. Δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις στην επόμενη στροφή. Αλλά αυτοί είναι οι αγώνες Ράλλυ! Το αυτοκίνητο είναι το ίδιο με αυτό που αγωνιζόμαστε από την αρχή της χρονιάς και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Κάναμε μία ημέρα δοκιμών στην Πολωνία και σήμερα εδώ πραγματοποιούμε τις τελευταίες ρυθμίσεις. Είναι πολύ καλό και μου δίνει αυτοπεποίθηση. Είναι δύσκολο να πω ποιος είναι ο στόχος μας. Πρέπει να είμαστε έξυπνοι. O Bruno Magalhaes είναι εδώ, προηγείται στη βαθμολογία και πιστεύω ότι θα οδηγήσει γρήγορα. Θα πρέπει να έχω το νου μου και να προσπαθήσω να τον διατηρήσω πίσω μου. Αυτό είναι το σχέδιο! Όμως, είναι ωραία που είμαστε εδώ και μπορούμε να παλέψουμε με τον Nasser (Al-Attiyah), αλλά θα πρέπει να είμαι συγκεντρωμένος στο στόχο μου, που είναι πιο σημαντικός από το να κερδίσω έναν αγώνα. Παρόλα αυτά, είμαι οδηγός αγώνων και μαχητής, και δεν παύω να θέλω να κερδίζω»!
Nasser Al-Attiyah: «Η τελευταία φορά που ήρθαμε ήταν το 2013 στο πλαίσιο του WRC και δε σας κρύβω ότι μου έλειψε ο αγώνας! Για αυτόν τον λόγο, αλλά και επειδή μας αρέσει πολύ, αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος. Είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός αγώνας, θα έχουμε τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε τους καλύτερους οδηγούς του ERC, ενώ θα μας βοηθήσει να προετοιμαστούμε για το Ράλλυ Κύπρου. Φυσικά, ο στόχος μας είναι να κερδίσουμε! Μπορεί να έχουμε αρκετά χρόνια να συμμετάσχουμε στο Ακρόπολις, αλλά γι’ αυτό δουλεύουμε σήμερα εδώ έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να κερδίσουμε».
Γιώργος Φιλιππίδης: «Δυστυχώς σήμερα είχαμε προγραμματίσει να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις 14:00 το μεσημέρι και τη στιγμή που φτάσαμε “άνοιξαν οι ουρανοί” και η διαδρομή γέμισε λάσπη. Μπήκαμε και είδαμε την κατάσταση του δρόμου, που δεν ήταν η πλέον ενδεδειγμένη για να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο. Αυτό μας προκαλεί ένας άγχος πριν τον αγώνα, αλλά θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε με τους οργανωτές, και να κάνουμε αύριο ένα τεστ για να μάθουμε και να εξοικειωθούμε με το αυτοκίνητο».
Σωκράτης Τσολακίδης: «Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, αλλά θέλει δουλειά για να εξοικειωθείς. Εμείς, μετά από κάθε πέρασμα βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας, αλλά χρειάζονται αγωνιστικά χιλιόμετρα. Σίγουρα, το γεγονός ότι είχα οδηγήσει το αυτοκίνητο στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. μας βοηθάει, αλλά σίγουρα σχεδόν όλα είναι διαφορετικά αναφορικά με την οδήγηση. Από εκεί και πέρα, εμείς θα ξεκινήσουμε και θα κάνουμε τον αγώνα μας. Θα διαπιστώσουμε πού βρισκόμαστε απέναντι στον ανταγωνισμό και ανάλογα θα κινηθούμε στη συνέχεια. Αν δούμε ότι είμαστε στη μάχη με τους ξένους οδηγούς, τότε θα δώσουμε τη μάχη μας για να κερδίσουμε! Αν όχι, θα κινηθούμε γρήγορα και έξυπνα, προσπαθώντας να εκμεταλλευτούμε λάθη ή ατυχίες των προπορευόμενων για να αναρριχηθούμε στην κατάταξη. Από εκεί και πέρα, αν έρθει ένα καλό αποτέλεσμα στις δύο ημέρες του αγώνα, τότε θα λάβουμε μέρος και στα Ράλλυ Δ.Ε.Θ., Αμαρύνθου, διεκδικώντας το Πρωτάθλημα Ελλάδος».
http://acropolisrally.gr
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια