Οι ελπίδες του Neuville και της Hyundai για νίκη στο Μόντε εξανεμίστηκαν την πέμπτη, με τον Ogier να περνά πλέον επικεφαλής με διαφορά ασφαλείας και τον team-mate του Tanak να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση.
O Bέλγος οδηγός των Κορεατών βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης και με αρκετά δευτερόλεπτα διαφορά, δίνοντας ελπίδες στη Hyundai για πολλά ωραία πράγματα. Όμως, στην δέκατη τρίτη ειδική διαδρομή του αγώνα, η πίσω αριστερά ανάρτηση έσπασε και όλα τελείωσαν εκεί.
Ο Γάλλος τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, με μόλις τέσσερις ημέρες δοκιμών στο νέο του αυτοκίνητο, βρίσκεται πλέον μπροστά. Aν μείνει εκεί, θα είναι η τέταρτη νίκη του στο ράλλυ του Μόντε Κάρλο (και μάλιστα συνεχόμενη) για το θεσμό του WRC, ενώ έχει και άλλη μία το 2009, όταν ο αγώνας ήταν στο IRC.
Στη δεύτερη θέση ανέβηκε πλέον ο συνάδελφός του στην ομάδα Tanak, ενώ το προσωρινό βάθρο των νικητών συμπληρώνει ο Latvala με το Toyota Yaris WRC. Tα δύο ελληνικά πληρώματα που μετέχουν στον αγώνα βρίσκονται στην 32η (Σερδερίδης-Μiclotte, Citroen DS3) και 44η θέση (Δριβάκος-Μπαντέ, Honda Civic Type R).
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
O Bέλγος οδηγός των Κορεατών βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης και με αρκετά δευτερόλεπτα διαφορά, δίνοντας ελπίδες στη Hyundai για πολλά ωραία πράγματα. Όμως, στην δέκατη τρίτη ειδική διαδρομή του αγώνα, η πίσω αριστερά ανάρτηση έσπασε και όλα τελείωσαν εκεί.
Ο Γάλλος τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, με μόλις τέσσερις ημέρες δοκιμών στο νέο του αυτοκίνητο, βρίσκεται πλέον μπροστά. Aν μείνει εκεί, θα είναι η τέταρτη νίκη του στο ράλλυ του Μόντε Κάρλο (και μάλιστα συνεχόμενη) για το θεσμό του WRC, ενώ έχει και άλλη μία το 2009, όταν ο αγώνας ήταν στο IRC.
Στη δεύτερη θέση ανέβηκε πλέον ο συνάδελφός του στην ομάδα Tanak, ενώ το προσωρινό βάθρο των νικητών συμπληρώνει ο Latvala με το Toyota Yaris WRC. Tα δύο ελληνικά πληρώματα που μετέχουν στον αγώνα βρίσκονται στην 32η (Σερδερίδης-Μiclotte, Citroen DS3) και 44η θέση (Δριβάκος-Μπαντέ, Honda Civic Type R).
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια