O Andreas Mikkelsen θα ξεκινήσει την τελευταία μέρα μόλις 2” μπροστά από τον team-mate του, ενώ στο παιχνίδι είναι και ο Hayden Paddon
O Mikkelsen τερμάτισε τον πρωινό κύκλο ειδικών με ένα πλεονέκτημα 13,6”, όχι από τον Ogier, αλλά από τον Paddon που είχε κάνει ένα φοβερό χρόνο στην ειδική Nambucca των 50 km.
O Ogier ήταν 3ος, 3” πίσω από τον Nεοζηλανδό με το Hyundai, αφού και πάλι ξεκινούσε πρώτος και έχανε χρόνο καθαρίζοντας το δρόμο από το γλιστερό γαρμπίλι. Θα ήταν ακόμα πιο πίσω αν δεν είχε πάρει ένα ρίσκο φορώντας τα μαλακά λάστιχα, αντί για τα σκληρά που φορούσε ο Mikkelsen. Η επιλογή του Γάλλου δούλεψε και τον κράτησε μέσα στο παιχνίδι.
Ο Mikkelsen έδειχνε σίγουρος μπροστά, αλλά αφού συμπλήρωσε στην Ε.Δ.15 το 107ο «1-2-3» της VW σε ειδική του WRC (πίσω από τον Latvala και τον Ogier), o Νορβηγός αντιμετώπισε πρόβλημα στην Ε.Δ.16.
Στο πρώτο split ήταν πιο γρήγορος από τον Ogier, αλλά έχασε 9,2” στη συνέχεια αφού του στράβωσε το πεντάλ του συμπλέκτη και ακουμπούσε το φρένο!
Αυτό επέτρεψε στον Ogier –που είχε περάσει μπροστά από τον Paddon στην Ε.Δ.15– να πλησιάσει τον Mikkelsen στα 2,8”. Έκοψε άλλο 1” από τη διαφορά κερδίζοντας την Ε.Δ.17. Όμως ο Mikkelsen, που είχε σταματήσει στην απλή μετά την Ε.Δ.16 για να κάνει επισκευές, απάντησε στο δεύτερο πέρασμα της superspecial, αυξάνοντας τη διαφορά πάλι στα 2”.
Ο Paddon παραμένει στη μάχη για το τελευταίο τρόπαιο της σεζόν, αν και είναι 12” πίσω από τον Mikkelsen ενώ απομένουν οι 5 αυριανές ειδικές.
Ο Νεοζηλανδός παραπονιέται για μεγαλύτερη φθορά των ελαστικών στο Hyundai απ’ ό,τι στα VW: «Τα λάστιχά μας είναι χειρότερα από τον άλλων, νομίζω. Η διαχείριση που τους κάνω είναι καλύτερη από πριν, αλλά χρειάζεται κάτι περισσότερο. Το πρόβλημα του Andreas κράτησε τα πράγματα αμφίρροπα. Δεν θα παραδώσουμε τα όπλα μέχρι το τέλος της Power Stage».
Πίσω από τους πρώτους τρεις, ο Thierry Neuville κρατάει την 4η θέση πιο σταθερά αφού ο Mads Ostberg έχασε έδαφος. Ενώ ο Βέλγος είναι μόνο 30” από την κορυφή, ο Νορβηγός αντιμετώπισε πρόβλημα με το στήσιμο του Fiesta του στην Ε.Δ.15 κι έπεσε πίσω κι από τον Dani Sordo στην Ε.Δ.16.
Η διαφορά που έχει ανοίξει ο Esapekka Lappi (Skoda) στην κατηγορία WRC2 έχει φτάσει σχεδόν τα 4 λεπτά και ο Φιλανδός πλησιάζει στην κατάκτηση του τίτλου της κατηγορίας.
Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ:
Pos | # | Driver | Time | Diff Prev | Diff 1st |
1. | 9 | A. MIKKELSEN | 2:15:06.2 | ||
2. | 1 | S. OGIER | 2:15:08.2 | +2.0 | +2.0 |
3. | 4 | H. PADDON | 2:15:18.2 | +10.0 | +12.0 |
4. | 3 | T. NEUVILLE | 2:15:40.0 | +21.8 | +33.8 |
5. | 20 | D. SORDO | 2:16:05.4 | +25.4 | +59.2 |
6. | 5 | M. OSTBERG | 2:16:06.8 | +1.4 | +1:00.6 |
7. | 6 | E. CAMILLI | 2:16:27.9 | +21.1 | +1:21.7 |
8. | 12 | O. TANAK | 2:17:26.1 | +58.2 | +2:19.9 |
9. | 37 | L. BERTELLI | 2:20:02.8 | +2:36.7 | +4:56.6 |
10. | 31 | E. LAPPI | 2:20:28.9 | +26.1 | +5:22.7 |
11. | 2 | J. LATVALA | 2:22:40.0 | +2:11.1 | +7:33.8 |
12. | 42 | N. FUCHS | 2:24:28.2 | +1:48.2 | +9:22.0 |
13. | 33 | H. PTASZEK | 2:25:55.3 | +1:27.1 | +10:49.1 |
14. | 65 | H. BATES | 2:29:07.5 | +3:12.2 | +14:01.3 |
15. | 67 | M. TAYLOR | 2:32:13.6 | +3:06.1 | +17:07.4 |
16. | 68 | B. MARKOVIC | 2:36:08.1 | +3:54.5 | +21:01.9 |
17. | 72 | T. SULLENS | 2:37:05.1 | +57.0 | +21:58.9 |
18. | 76 | T. CLARKE | 2:42:12.7 | +5:07.6 | +27:06.5 |
19. | 75 | S. RAYMOND | 2:45:41.2 | +3:28.5 | +30:35.0 |
20. | 70 | D. KING | 2:46:50.4 | +1:09.2 | +31:44.2 |
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια