Σημαντικά είναι τα βήματα που γίνονται τον τελευταίο καιρό προς την κατεύθυνση της υλοποίησης του οράματος του Έλον Μασκ, ιδρυτή της SpaceX και της Tesla Motors, για το φουτουριστικό μέσο μεταφοράς/ ηλεκτρομαγνητικό «τρένο» Hyperloop.
Ομάδα 30 ερευνητών του ΜΙΤ παρουσίασε στη Βοστόνη μία «άκατο» (pod) σχεδιασμένη έτσι ώστε να αιωρείται και να κινείται σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Η ομάδα του ΜΙΤ υποστηρίζει ότι η άκατός της («βαγόνι») ανοίγει τον δρόμο για ένα μέσο μεταφοράς το οποίο μπορεί να «αλλάξει το πώς σκεφτόμαστε τα ταξίδια», σύμφωνα με το BBC.
Η αρχική ιδέα του Έλον Μασκ είναι η δημιουργία ενός συστήματος μεταφοράς για κίνηση pods σε πολύ υψηλές ταχύτητες μέσα σε αεροστεγείς σωλήνες/ αγωγούς/ σήραγγες, που θα συνδέουν το Σαν Φρανσίσκο με το Λος Άντζελες- απόσταση που θα καλύπτεται μέσα σε περίπου 30 λεπτά, με ταχύτητες περίπου 1.127 χλμ/ ώρα. Μέσω της SpaceX, ο Μασκ χρηματοδοτεί μια σειρά δοκιμών.
Η άκατος του ΜΙΤ χρησιμοποιεί μαγνήτες για να αιωρείται πάνω από τις γραμμές αλουμινίου, μειώνοντας πολύ την τριβή. Δεν είναι ακόμα επαρκούς μεγέθους για να μεταφέρει άνθρωπο, ωστόσο, σύμφωνα με την ομάδα, όταν τελειώσουν οι δοκιμές θα είναι εύκολη η αύξηση του μεγέθους της- αν και εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, όπως το πώς θα στρίβει.
Σημειώνεται πως πριν από λίγες ημέρες προέβη σε δοκιμή της δικής της πρότασης η Hyperloop One, που δοκίμασε επιτυχώς ένα δικό της pod, κινούμενο με ηλεκτρομαγνήτες, που μπόρεσε να πιάσει ταχύτητα 160 χλμ/ ώρα σε τεστ στη Νεβάδα την Τετάρτη. Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει ήδη χρηματοδότηση ύψους 80 εκατ. δολαρίων, ενώ βάσει των προβλέψεών της ένα τέτοιο μέσον θα μπορεί να μεταφέρει φορτία το 2019 και επιβάτες ως το 2021.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Ομάδα 30 ερευνητών του ΜΙΤ παρουσίασε στη Βοστόνη μία «άκατο» (pod) σχεδιασμένη έτσι ώστε να αιωρείται και να κινείται σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Η ομάδα του ΜΙΤ υποστηρίζει ότι η άκατός της («βαγόνι») ανοίγει τον δρόμο για ένα μέσο μεταφοράς το οποίο μπορεί να «αλλάξει το πώς σκεφτόμαστε τα ταξίδια», σύμφωνα με το BBC.
Η αρχική ιδέα του Έλον Μασκ είναι η δημιουργία ενός συστήματος μεταφοράς για κίνηση pods σε πολύ υψηλές ταχύτητες μέσα σε αεροστεγείς σωλήνες/ αγωγούς/ σήραγγες, που θα συνδέουν το Σαν Φρανσίσκο με το Λος Άντζελες- απόσταση που θα καλύπτεται μέσα σε περίπου 30 λεπτά, με ταχύτητες περίπου 1.127 χλμ/ ώρα. Μέσω της SpaceX, ο Μασκ χρηματοδοτεί μια σειρά δοκιμών.
Η άκατος του ΜΙΤ χρησιμοποιεί μαγνήτες για να αιωρείται πάνω από τις γραμμές αλουμινίου, μειώνοντας πολύ την τριβή. Δεν είναι ακόμα επαρκούς μεγέθους για να μεταφέρει άνθρωπο, ωστόσο, σύμφωνα με την ομάδα, όταν τελειώσουν οι δοκιμές θα είναι εύκολη η αύξηση του μεγέθους της- αν και εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, όπως το πώς θα στρίβει.
Σημειώνεται πως πριν από λίγες ημέρες προέβη σε δοκιμή της δικής της πρότασης η Hyperloop One, που δοκίμασε επιτυχώς ένα δικό της pod, κινούμενο με ηλεκτρομαγνήτες, που μπόρεσε να πιάσει ταχύτητα 160 χλμ/ ώρα σε τεστ στη Νεβάδα την Τετάρτη. Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει ήδη χρηματοδότηση ύψους 80 εκατ. δολαρίων, ενώ βάσει των προβλέψεών της ένα τέτοιο μέσον θα μπορεί να μεταφέρει φορτία το 2019 και επιβάτες ως το 2021.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια