Η Microsoft είναι μια από τις εταιρείες που σχεδιάζει να μπει στην αγορά των wearable συσκευών, λανσάροντας το δικό της SmartWatch.
Σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο “Tom’s Hardware” και επικαλείται βάσιμες πληροφορίες από ανθρώπους που σχετίζονται με την εταιρεία, η Microsoft αναμένεται να λανσάρει το νέο της SmartWatch φέτος τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσουν μέσα στον επόμενο μήνα.
Η έκθεση υποστηρίζει ότι το έξυπνο ρολόι της Microsoft θα είναι πολύ λεπτό και θα έχει ενσωματωμένους 11 συνολικά αισθητήρες, ενώ η οθόνη θα τοποθετείται στο εσωτερικό του καρπού. Η εταιρία κατέληξε πιθανώς σε αυτό το σχέδιο, καθώς «στρέφοντας την παλάμη μας για να δούμε το ρολόι είναι μια πολύ πιο φυσική κίνηση».
Η Redmond, ωστόσο, δεν έχει επιβεβαιώσει τις παραπάνω πληροφορίες, αλλά όπως είναι ένα γνωστό η εταιρεία αποφεύγει να αποκαλύπτει στοιχεία σχετικά με τα μελλοντικά της project.
Προηγούμενες εκθέσεις σχετικά με το ζήτημα, επισημαίνουν ένα ευρύ φάσμα νέων χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένης της συμβατότητας όχι μόνο με συσκευές με Windows, αλλά και με Αndroid και iOS. Η Microsoft φαίνεται πως προσπαθεί να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, αποκτώντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην “μάχη” έναντι των άλλων κατασκευαστών SmartWatches που εστιάζουν μόνο σε μια ενιαία πλατφόρμα.
secnews.gr
Σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο “Tom’s Hardware” και επικαλείται βάσιμες πληροφορίες από ανθρώπους που σχετίζονται με την εταιρεία, η Microsoft αναμένεται να λανσάρει το νέο της SmartWatch φέτος τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσουν μέσα στον επόμενο μήνα.
Η έκθεση υποστηρίζει ότι το έξυπνο ρολόι της Microsoft θα είναι πολύ λεπτό και θα έχει ενσωματωμένους 11 συνολικά αισθητήρες, ενώ η οθόνη θα τοποθετείται στο εσωτερικό του καρπού. Η εταιρία κατέληξε πιθανώς σε αυτό το σχέδιο, καθώς «στρέφοντας την παλάμη μας για να δούμε το ρολόι είναι μια πολύ πιο φυσική κίνηση».
Η Redmond, ωστόσο, δεν έχει επιβεβαιώσει τις παραπάνω πληροφορίες, αλλά όπως είναι ένα γνωστό η εταιρεία αποφεύγει να αποκαλύπτει στοιχεία σχετικά με τα μελλοντικά της project.
Προηγούμενες εκθέσεις σχετικά με το ζήτημα, επισημαίνουν ένα ευρύ φάσμα νέων χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένης της συμβατότητας όχι μόνο με συσκευές με Windows, αλλά και με Αndroid και iOS. Η Microsoft φαίνεται πως προσπαθεί να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, αποκτώντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην “μάχη” έναντι των άλλων κατασκευαστών SmartWatches που εστιάζουν μόνο σε μια ενιαία πλατφόρμα.
secnews.gr
0 Σχόλια