Η τελευταία ε.δ. του Σαββάτου ήταν καταστροφική
για την προσπάθεια του Latvala που μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν
επικεφαλής του αγώνα.
Ο Φιλανδός οδηγός της VW, σύμφωνα με δηλώσεις τους αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ειδικής, έκανε ένα λάθος με αποτέλεσμα να χτυπήσει σε ένα βράχο. Ετσι αναγκάστηκε να σταματήσει μέσα στην ε.δ. για να αλάξει λάστιχο, ενώ στη συνέχεια αντιμετώπισε και πρόβλημα με τα φρένα του.
Όλο αυτό το περιστατικό του κόστισε πολύ χρόνο και ταυτόχρονα τον έβγαλε εκτός μάχης για τη διεκδίκηση της νίκης. Ετσι, ο Ogier όπως ήταν φυσικό μετά την ατυχία Latvala,
κέρδισε και την τελευταία ειδική της ημέρας και τώρα αναμένεται αύριο
να κάνει έναν… μοχαχικό αγώνα συντήρησης με σκοπό να προσθέσει άλλη μια
νίκη στο ενεργητικό του. Ο δεύτερος στη γενική κατάταξη Ostberg βρίσκεται 1 λεπτό και 40" πίσω του και αποκλείεται να τον απειλήσει.
Πρόβλημα είχε και ο Mikkelsen με τα αμορτισέρ του κάτι που έγινε αιτία να χάσει και αυτός πολύτιμα δευτερόλεπτα, γεγονός που ευνόησε τον Ostberg που ήταν ταχύτερος κατά 42,5" του οδηγού της VW και έτσι η μεταξύ τους μάχη φαίνεται ότι έλαβε τέλος. Τώρα πλέον ο Ostberg έχει πίσω του τον Latvala στα 21,3"...
Νωρίτερα ο Ogier είχε περάσει στην αντεπίθεση στο δεύτερο πέρασμα των σημερινών ειδικών διαδρομών.
Ετσι, κέρδισε την Monte Olia 2 (19,27 χλμ.) μειώνοντας τη διαφορά που τον χώριζε από τον Latvala κατά 5,4" ακόμη και κάπως έτσι ξεκίνησαν για την εκκίνηση της Monte Lerno 2 των 59,13 χλμ.
Στο μεταξύ ο Ostberg αποδείχθηκε και στην 3η ε.δ. της ημέρας ταχύτερος του Mikkelsen
στη μεταξύ τους μάχη για την τρίτη θέση που είναι το ίδιο συναρπαστική
όσο και αυτή των δύο πρωτοπόρων. Η διαφορά πριν την τελευταία ε.δ. της
ημέρας που έχει χτίσει ο Ostberg από τον τρίτο οδηγό της VW είναι 15,1". Ομως, όπως είπαμε πιο πάνω, ο Ostberg επικουρούμενος και από το πρόβλημα με την ανάρτηση του Mikkelsen έβαλε τέλος στη μεταξύ τους "κόντρα".
Την ίδια στιγμή ο Kubica πιστός στην παράδοση του είχε μια έξοδο, έχασε τον εμπρός δεξί τροχό του Fiesta και εγκατέλειψε την προσπάθειά του.
Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές, τις Cala Flumini (8,98 χλμ.), Castelsardo (14 χλμ.), Tergu-Osilo (14,88 χλμ) και ξανά την Cala Flumini σε ρόλο Power Stage αυτή τη φορά.
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 3ης ΗΜΕΡΑΣ
. | 1 | S. OGIER | 3:30:15.8 | ||
2. | 4 | M. OSTBERG | 3:31:56.0 | +1:40.2 | +1:40.2 |
3. | 2 | J. LATVALA | 3:32:17.3 | +21.3 | +2:01.5 |
4. | 9 | A. MIKKELSEN | 3:32:53.6 | +36.3 | +2:37.8 |
5. | 6 | E. EVANS | 3:34:40.1 | +1:46.5 | +4:24.3 |
6. | 21 | M. PROKOP | 3:35:41.9 | +1:01.8 | +5:26.1 |
7. | 16 | H. SOLBERG | 3:36:25.4 | +43.5 | +6:09.6 |
8. | 12 | K. AL QASSIMI | 3:45:21.0 | +8:55.6 | +15:05.2 |
9. | 37 | L. BERTELLI | 3:46:23.9 | +1:02.9 | +16:08.1 |
10. | 43 | B. SOUSA | 3:47:48.2 | +1:24.3 | +17:32.4 |
11. | 74 | S. CHARDONNET | 3:47:52.8 | +4.6 | +17:37.0 |
12. | 73 | A. AL-KUWARI | 3:49:28.3 | +1:35.5 | +19:12.5 |
13. | 32 | Y. PROTASOV | 3:51:12.3 | +1:44.0 | +20:56.5 |
14. | 7 | T. NEUVILLE | 3:57:03.8 | +5:51.5 | +26:48.0 |
15. | 3 | K. MEEKE | 3:59:52.7 | +2:48.9 | +29:36.9 |
16. | 22 | J. MELICHAREK | 4:00:14.3 | +21.6 | +29:58.5 |
drive.gr
0 Σχόλια