Ο τουρκικός δορυφόρος τηλεπισκόπησης Bilsat 1 (τον οποίο οι
Τούρκοι τον χρησιμοποιούσαν και σε κατασκοπευτικές αποστολές), ο οποίος
κατασκευάστηκε εξ’ ολοκλήρου από το Surrey Space Center με την
συνεργασία Τούρκων επιστημόνων, θεωρείτε πλέον "οριστική απώλεια" λόγω
μη αναστρέψιμης βλάβης.
Συγκεκριμένα ο Bilsat τέθηκε εκτός τροχιάς λόγω βλάβης στα κελιά των μπαταριών του, βλάβη μη επισκευάσιμη, κάτω που οδήγησε στο τέλος της επιχειρησιακής λειτουργίας του και "ανάσαναν" τα νησιά του Αιγαίου και ο Έβρος από την συνεχή παρακολούθηση του συγκεκριμένου δορυφόρου.
Χαρακτηριστική είναι η φωτογραφία που περιήλθε στην κατοχή των Ελληνικών υπηρεσιών από αποτύπωση των στενών Χίου και Τσεσμέ.
Η συγκεκριμένη φωτογραφία ελήφθη από την παγχρωματική κάμερα του Bilsat-1.
Ο εν λόγω δορυφόρος εκτοξεύθηκε από την NASA και τέθηκε σε τροχιά στις 27-09-2003 από το κοσμοδρόμιο του Plesetsk με σκοπό την παροχή υπηρεσιών τηλεπισκόπησης για τις επτά χώρες μέλη που συμμετείχαν στο ερευνητικό / επιχειρησιακό πρόγραμμα DMC.
Οι χώρες αυτές ήταν η Αλγερία, η Νιγηρία, η Αγγλία, η Νότια Κορέα, η Ρωσία και η Γερμανία οι οποίες εκτόξευσαν η κάθε μια τον δικό της δορυφόρο με σκοπό την παροχή υπηρεσιών τηλεπισκόπησης και συγκεκριμένα: χαρτογράφηση (mapping), έλεγχο καλλιεργειών (agricultural monitoring), έλεγχο πλημμυρών (flood monitoring), ποιότητα υδάτινων πόρων (water quality), εντοπισμό πυρκαγιών (fire hazard detection), έλεγχο φυσικών καταστροφών (disaster monitoring) και υποστήριξη υπηρεσιών ανάνηψης περιοχών (relief agency support).
Για την υλοποίηση όλων των παραπάνω υπηρεσιών ο Τουρκικός δορυφόρος εκτελούσε φωτογράφηση της Ελλάδας και την Κύπρου με τέσσερις μονοχρωματικές και την μια παγχρωματική κάμερα που διέθετε και με διακριτική ικανότητα 26 και 12 μέτρα αντίστοιχα σε όλες τις υπό φωτογράφηση περιοχές.
Το ατύχημα στο τουρκικό δορυφορικό πρόγραμμα, πάντως, αναμένεται να επιταχύνει την είσοδο σε υπηρεσία των νέας γενιάς κατασκοπευτικών δορυφόρων, ενώ υπάρχει ήδη ο Göktürk-2 ο οποίος περνά 15 φορές (!) την ημέρα επάνω από την Ελλάδα σαρώνοντας ολόκληρη την επικράτεια από τον Έβρο μέχρι και το Καστελλόριζο και έχοντας την ικανότητα να εντοπίζει μέχρι και την κίνηση ΙΧ οχημάτων αφού έχει διακριτική ικανότητα 2.5 μέτρων, ενώ έρχεται η επόμενη έκδοση με διακριτική ικανότητα 0,80 μ.!
defencenet.gr
apocalypsejohn
Συγκεκριμένα ο Bilsat τέθηκε εκτός τροχιάς λόγω βλάβης στα κελιά των μπαταριών του, βλάβη μη επισκευάσιμη, κάτω που οδήγησε στο τέλος της επιχειρησιακής λειτουργίας του και "ανάσαναν" τα νησιά του Αιγαίου και ο Έβρος από την συνεχή παρακολούθηση του συγκεκριμένου δορυφόρου.
Χαρακτηριστική είναι η φωτογραφία που περιήλθε στην κατοχή των Ελληνικών υπηρεσιών από αποτύπωση των στενών Χίου και Τσεσμέ.
Η συγκεκριμένη φωτογραφία ελήφθη από την παγχρωματική κάμερα του Bilsat-1.
Ο εν λόγω δορυφόρος εκτοξεύθηκε από την NASA και τέθηκε σε τροχιά στις 27-09-2003 από το κοσμοδρόμιο του Plesetsk με σκοπό την παροχή υπηρεσιών τηλεπισκόπησης για τις επτά χώρες μέλη που συμμετείχαν στο ερευνητικό / επιχειρησιακό πρόγραμμα DMC.
Οι χώρες αυτές ήταν η Αλγερία, η Νιγηρία, η Αγγλία, η Νότια Κορέα, η Ρωσία και η Γερμανία οι οποίες εκτόξευσαν η κάθε μια τον δικό της δορυφόρο με σκοπό την παροχή υπηρεσιών τηλεπισκόπησης και συγκεκριμένα: χαρτογράφηση (mapping), έλεγχο καλλιεργειών (agricultural monitoring), έλεγχο πλημμυρών (flood monitoring), ποιότητα υδάτινων πόρων (water quality), εντοπισμό πυρκαγιών (fire hazard detection), έλεγχο φυσικών καταστροφών (disaster monitoring) και υποστήριξη υπηρεσιών ανάνηψης περιοχών (relief agency support).
Για την υλοποίηση όλων των παραπάνω υπηρεσιών ο Τουρκικός δορυφόρος εκτελούσε φωτογράφηση της Ελλάδας και την Κύπρου με τέσσερις μονοχρωματικές και την μια παγχρωματική κάμερα που διέθετε και με διακριτική ικανότητα 26 και 12 μέτρα αντίστοιχα σε όλες τις υπό φωτογράφηση περιοχές.
Το ατύχημα στο τουρκικό δορυφορικό πρόγραμμα, πάντως, αναμένεται να επιταχύνει την είσοδο σε υπηρεσία των νέας γενιάς κατασκοπευτικών δορυφόρων, ενώ υπάρχει ήδη ο Göktürk-2 ο οποίος περνά 15 φορές (!) την ημέρα επάνω από την Ελλάδα σαρώνοντας ολόκληρη την επικράτεια από τον Έβρο μέχρι και το Καστελλόριζο και έχοντας την ικανότητα να εντοπίζει μέχρι και την κίνηση ΙΧ οχημάτων αφού έχει διακριτική ικανότητα 2.5 μέτρων, ενώ έρχεται η επόμενη έκδοση με διακριτική ικανότητα 0,80 μ.!
defencenet.gr
apocalypsejohn
0 Σχόλια