Sponsor

ATHENS WEATHER

"Ποια Προανακριτική; Πολύ θα το ήθελα, αλλά λυπάμαι, δεν θα μπορέσω, πάω Βέγκας..." Keep walking George

ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ


κατάλογος«Πολύ θα το ήθελα, αλλά λυπάμαι, δεν θα μπορέσω, πάω Βέγκας...». Κάπως έτσι φέρεται να αντιμετωπίζει ο πρώην πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου το ενδεχόμενο να έρθει στην Ελλάδα για να βρεθεί στη Βουλή ενώπιον της Προανακριτικής για τη λίστα Λαγκάρντ.



Ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί να περάσει από τα μέρη μας καθώς στις 22 Απριλίου πρέπει να παραδώσει το τελευταίο του μάθημα το Πανεπιστήμιο Κολούμπια και μετά θα μεταβεί στο Λας Βέγκας όπου θα δώσει ομιλία στον υπερπολυτελή «ναό» του τζόγου, το καζίνο – ξενοδοχείο Bellagio (ίσως το θυμάστε από την ταινία Ocean's Eleven...).

Εκεί, σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, θα μιλήσει στο συνέδριο SkyBridge Alternatives (SALT), με κοινό διάσημους αλλά και εκπροσώπους των μεγαλύτερων hedge funds του κόσμου.

Τι κι αν κάποτε, ο τότε πρωθυπουργός κατηγορούσε αυτά τα κεφάλαια ως κερδοσκοπικά, χαρακτηρίζοντας τα όρνια που τρώνε την Ελλάδα... Μεταξύ των εκπροσώπων των funds θα είναι και άνθρωποι που έβγαλαν ουκ ολίγα «επενδύοντας» σε ελληνικά ομόλογα.

Ο κ. Παπανδρέου θα μοιραστεί το πόντιουμ με γνωστές προσωπικότητες όπως ο Όλιβερ Στόουν, ο Αλ Πατσίνο και ο Νικολά Σαρκοζί.

Για να παρακολουθήσει κάποιος το συνέδριο καλείται να πληρώσει από 1.000 έως και 5.000 δολάρια!

Keep walking George

StergioG-stamp

diavasame

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Ishkandar Raskolnick είπε…
Εκεί, θα μιλήσει στο συνέδριο SkyBridge Alternatives (SALT), με κοινό διάσημους αλλά και εκπροσώπους των μεγαλύτερων hedge funds του κόσμου. Ανάμεσα τους ίσως είναι κι αυτοί που αγόραζαν ελληνικά ομόλογα στα 17 σέντς το περασμένο καλοκαίρι...http://my-pillow-book.blogspot.gr/2012/11/gone-with-wind.html