Οι δίδυμοι δορυφόροι κατέπεσαν σε ένα βουνό στο βόρειο πόλο της Σελήνης
Θοδωρής Λαΐνας
Οι δίδυμοι δορυφόροι «αυτοκτόνησαν» πέφτοντας με ταχύτητα στην επιφάνεια της Σελήνης
Ολα πήγαν σύμφωνα με τον προγραμματισμό της NASA και στις 00.28 ώρα Ελλάδας την Τρίτη οι δίδυμοι δορυφόροι της αποστολής GRAIL αυτοκαταστράφηκαν προσκρούοντας σε ένα βουνό κοντά στον βόρειο πόλο της Σελήνης.
Το σημείο επιλέχτηκε ώστε να βρίσκεται πολύ μακριά από τα σημεία που βρίσκονται τα συντρίμια ή αντικείμενα άλλων διαστημικών αποστολών στον φυσικό μας δορυφόρο.
Οι δορυφόροι έπεσαν στην επιφάνεια της Σελήνης με ταχύτητα περίπου 7 χιλιάδων χλμ/ωρα. Οι δύο δορυφόροι βρίσκονταν σε απόσταση 40 χλμ μεταξύ τους κατή τη διάρκεια της πτώσης τους στην Σελήνη. Η αποστολή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία αφού οι δύο δορυφόροι πραγματοποίησαν μια λεπτομερή χαρτογράφηση του βαρυτικού πεδίου της Σελήνης.
Η ΝASA έδωσε στη δημοσιότητα την παραπάνω εικόνα που δείχνει το ακριβές σημείο στο οποίο κατέπεσαν οι δύο δορυφόροι




0 Σχόλια