Ο Μαξ Φερστάπεν αγωνίστηκε στην Αυστρία μάλλον έναντι του χρονομέτρου παρά έναντι των υπόλοιπων 19 οδηγών. Έτσι πήρε άνετα την 7η φετινή του νίκη.
Η κυριαρχία του Ολλανδού και της Red Bull ήταν ολοκληρωτική με τον Πέρεζ να ανεβαίνει 3ος στο τέλος. Δεύτερος ο Λεκλέρ ενώ οι Σάινθ και Νόρις συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.
Ο καιρός ήταν αίθριος καθώς τα μονοθέσια έβγαιναν από τα pits για να πάρουν τις θέσεις του στο grid. Οι γόμες που είχε συστήσει η Pirelli για τον αγώνα ήταν η μέση και η σκληρή. Ιδανική στρατηγική σύμφωνα με την ιταλική εταιρία ήταν τα δύο pit-stops με συνδυασμό μέσης-σκληρής-μέσης. Ωστόσο υπήρχε ακόμη ισχυρή πιθανότητα βροχής στη διάρκεια του GP.
Ο Αλόνσο ήταν ο μόνος από τους οδηγούς της πρώτης δεκάδας που είχε επιλέξει τη σκληρή γόμα για την εκκίνηση. Οι υπόλοιποι 9 οδηγοί προτίμησαν τη μέση. Πριν την ανάκρουση του αυστριακού εθνικού ύμνου τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του αδικοχαμένου Ντανίλο φαν’τ Χοφ.
Εκκίνηση
Ο Φερστάπεν κράτησε την πρωτοπορία με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων με τις Ferrari να τον ακολουθούν κατά πόδας. Πιο πίσω ο Χάμιλτον κέρδιζε μία θέση από τον Νόρις ενώ και ο Αλόνσο -παρά την πιο σκληρή γόμα- πέρασε τον Στρολ.
Έπειτα από ένα σύντομο Safety Car λόγω… Τσουνόντα ο Φερστάπεν παρέμεινε πρώτος. Μέχρι την ενεργοποίηση του DRS στον 6ο γύρο ο Ολλανδός ήταν ενάμισι δευτερόλεπτο μπροστά από τον Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος είχε να αμυνθεί, μάλιστα, από τον teammate του ο οποίος έδειχνε ταχύτερος με την μέση γόμα αρχικά.
Το ίδιο συνέβαινε και με το ζευγάρι Χάμιλτον-Νορις που ακολουθούσε τις SF-23. Ο Χάμιλτον παραβίαζε συνεχώς τα όρια της πίστας προσπαθώντας να κρατηθεί μπροστά.
Χάρη στις τρεις ζώνες DRS του Red Bull Ring ο Σάινθ ήταν κολλημένος πίσω από τον Λεκλέρ και ζήτησε εμμέσως team orders. Εντούτοις η Ferrari του σύστησε να κρατήσει τη θέση του.
Εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας
Στον 14ο γύρο ο Χούλκενμπεργκ πάρκαρε την Haas του στην έξοδο διαφυγής της στροφής 3 με πρόβλημα, μάλλον, στην PU. Επιβλήθηκε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας το οποίο εκμεταλλεύτηκαν οι Χάμιλτον και Νόρις για τα πρώτα του pit-stops. Οι δύο Ferrari μπήκαν στον επόμενο γύρο αλλά ο Φερστάπεν παρέμεινε στην πίστα!
Η στάση του Λεκλέρ ήταν αργή και αυτό κόστισε στον Σάινθ (και οι δύο πήραν ξανά μέση γόμα) ο οποίος έπρεπε να περιμένει στο box. Το αποτέλεσμα ήταν ο Ισπανός να χάσει δύο θέσεις από τους Χάμιλτον και Νόρις. Ο Ισπανός κατάφερε να πάρει μία θέση από τον Νόρις στον 17ο γύρο ενώ στον Χάμιλτον επιβλήθηκε τελικά ποινή πέντε δευτερολέπτων για παραβίαση των ορίων της πίστας.
Δύο γύρους αργότερα ο Σάινθ προσπέρασε τον Χάμιλτον στην στροφή 4 και στον επόμενο τον Πέρεζ ο οποίος είχε ανέβει καθώς δεν είχε κάνει pit-stop!
0 Σχόλια