Ετσι θα ψηφίσουν οι Ελληνες: Δύο δημοσκοπήσεις - φωτιά, τα Τέμπη και ο «άγνωστος Χ» των 2 εκατ. ψηφοφόρων

Δύο δημοσκοπήσεις, της Metron Analysis για το Mega και της MRB για το newsmbomb αναδεικνύουν τα βασικά χαρακτηριστικά των ψηφοφόρων στην εκκίνηση της προεκλογικής περιόδου


Σχεδόν 50 ημέρες πριν από το πιο… επίσημο γκάλοπ, αυτό της κάλπης και δύο δημοσκοπήσεις που είδαν χθες το φως της δημοσιότητας δείχνουν την εκκίνηση των κομμάτων.

Δείχνουν τις διαφορές που υπάρχουν, τις τάσεις που διαμορφώνονται αλλά και τα περιθώρια που έχουν τα κόμματα, ειδικά τα δύο πρώτα, να αλλάξουν τους συσχετισμούς, αντλώντας ψηφοφόρους από τη δεξαμενή των αναποφάσιστων. Αυτή η «γκρίζα ζώνης» του εκλογικού σώματος που δεν μπορεί να σχηματοποιηθεί αυτή την ώρα και που πολλοί από τους ψηφοφόρους αποφασίζουν ακόμη και την τελευταία εβδομάδα, θα κρίνει πολλά στις εκλογές της 21ης Μαίου.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια