Ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1 ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, με τους Kalle Rovanpera (Toyota GR Yaris Rally1) και Thierry Neuville (Hyundai i20 N Rally1) να μάχονται μέχρι εσχάτων για τις δύο εναπομείναντες θέσεις του βάθρου.
Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου, ολοκληρώθηκε με τους Sebastien Ogier-Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1), να δείχνουν σε όλους ποιος έχει το πάνω χέρι σε αυτές τις συνθήκες.
Το γαλλικό πλήρωμα παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το υβριδικό σύστημα στο πρωινό loop των ειδικών διαδρομών (διαβάστε περισσότερα εδώ) δεν έκοψε τον ρυθμό του κατά τη διάρκεια του απογεύματος με αποτέλεσμα να αυξήσει και άλλο το προβάδισμα του.
Μπορεί το Ράλλυ Μόντε Κάρλο να βρίσκεται στου δρόμου τα μισά, ωστόσο το φαβορί για τη νίκη είναι ξεκάθαρο. Στη δεύτερη θέση ανέβηκαν μετά από αντεπίθεση διαρκείας οι πρωταθλητές Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1), με τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1), να συμπληρώνουν την τριάδα μόλις δύο δευτερόλεπτα πιο πίσω.
Πως διαμορφώνεται η κατάταξη μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας
Αν και στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο οι προβλέψεις απαγορεύονται οι Sebastien Ogier-Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1), δύσκολα θα χάσουν την πρώτη νίκη της χρονιάς. Η ομάδα της Toyota κατάφερε να διορθώσει τη βλάβη που προέκυψε στο υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου μέσω λάπτοπ από το service park (!) με το πλήρωμα να συνεχίζει το απογευματινό loop χωρίς προβλήματα.
Ο Γάλλος οδηγός σαφώς δεν πίεζε στο όριο ωστόσο κατάφερε με τις επιδόσεις του να αυξήσει και άλλο τη διαφορά από τους διώκτες του. Μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής διαδρομής δήλωσε πως όλα κυλούν ομαλά και πως η διαφορά των 36 δευτερολέπτων τους αφήνει ευχαριστημένους.
Συγκλονιστική μάχη είχαμε για τις δύο εναπομείναντες θέσεις του βάθρου. Οι πρωταθλητές Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1), προσπάθησαν να πιέσουν στο απογευματινό loop ώστε να κερδίσουν ακόμη μία θέση. Ο Φινλανδός οδηγός όπως είπε δεν πίεσε στο όριο αλλά προσπάθησε να είναι όσο το δυνατόν πιο “καθαρός” όσον αφορά την οδήγηση του. Εν τέλει στο τέλος της ημέρας η τακτική του απέδωσε καθώς ανέβηκε στη δεύτερη θέση.
Οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1), παρά την καλή τους ημέρα δεν κατάφεραν να κρατήσουν τη δεύτερη θέση. Το πλήρωμα προσπάθησε να πιέσει αλλά οι χρόνοι δεν έβγαιναν. Ο Βέλγος οδηγός της Κορεάτικης φίρμας χαρακτηριστικά μετά το τέλος των απογευματινών ειδικών διαδρομών δήλωσε πως έπρεπε να είμαστε πιο πάνω όσον αφορά την κατάταξη, ωστόσο οι χρόνοι λένε άλλα. Παρολαυτά το πλήρωμα βρίσκεται στην τρίτη θέση με διαφορά 1,9 δευτερολέπων από τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen.
Στην τέταρτη θέση μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας βρίσκονται οι Ott Tanak-Martin Jarveoja Ford Puma Rally1, οι οποίοι αναζητούσαν όπως είπαν την σταθερότητα. Το πλήρωμα στην πρώτη του εμφάνιση με το υβριδικό Ford Puma Rally1, μας έχει εντυπωσιάσει καθώς προσπαθεί να βρει “τα αγωνιστικά του πατήματα” χωρίς να πάρει ρίσκα τα οποία μπορεί να στοιχήσουν βαθμούς αλλά και χρήματα.
Από την άλλη οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1), είχαν το απόγευμα μόνο έναν στόχο, να ανακτήσουν τον χαμένο χρόνο. Οι Βρετανοί της Toyota κατάφεραν να κερδίσουν την έκτη ειδική διαδρομή ωστόσο στις επόμενες δύο ειδικές διαδρομές έχασαν πολύτιμο χρόνο στο κυνήγι του βάθρου. Ο Evans μετά το τέλος των ειδικών διαδρομών δήλωσε πως είναι δυσαρεστημένος ενώ και η επιλογή των ελαστικών δεν ήταν αυτή που έπρεπε.
Στην έκτη θέση βρίσκονται οι Dani Sordo-Candido Carrera, το πλήρωμα συνέχισε να κάνει παράπονα και το απόγευμα για το στήσιμο του Hyundai i20 N Rally1. Χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια του Ισπανού μετά το τέλος των απογευματινών διαδρομών. Χάνουμε χρόνο παντού, ενώ δεν έχω την ακρίβεια που χρειάζεται. Πρέπει να βρούμε κάτι ώστε να το διορθώσουμε.
Στον αντίποδα οι έβδομοι στην κατάταξη Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1), ήταν εμφανώς ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις τους το απόγευμα. Το πλήρωμα πίεσε στις περισσότερες ειδικές διαδρομές με αποτέλεσμα να βρίσκεται μια ανάσα από την έκτη θέση.
Ακόμη ένα πλήρωμα της Hyundai το οποίο έχανε συνεχώς χρόνο ήταν αυτό των Esapekka Lappi-Janne Ferm (Hyundai i20 N Rally1). Το εν λόγω πλήρωμα δεν μπορούσε να βρει ρυθμό σε κανένα σημείο της σημερινής ημέρας με αποτέλεσμα να βρίσκεται στην όγδοη θέση με διαφορά σχεδόν δύο λεπτά από την κορυφη.
Στην ένατη θέση βρίσκονται οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov με το Skoda Fabia RS Rally2, με τους Yohan Rossel-Benjamin Boulloud (Citroen C3 Rally2) να συμπληρώνουν την δεκάδα.
Στο WRC 2, οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov με το Skoda Fabia RS Rally2, συνέχισαν στον ίδιο ρυθμό και στο απογευματινό loop των ειδικών διαδρομών. Το πλήρωμα κατάφερε να κερδίσει τις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές της σημερινής ημέρας αυξάνοντας και άλλο το προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Η γαλλική μάχη για τη δεύτερη και τρίτη θέση μαίνεται με τους Yohan Rossel-Benjamin Boulloud (Citroen C3 Rally2) και Stephane Lefebvre-Andy Malfoy (Citroen C3 Rally2) να τα δίνουν όλα σε κάθε ειδική διαδρομή. Ο Rossel μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με τον Lefebvre να ακολουθεί στην τρίτη. Δεδομένο είναι πως ο γαλλικός εμφήλιος θα συνεχιστεί και την αυριανή ημέρα.
Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο συνεχίζεται αύριο, Σάββατο 21 Ιανουαρίου, με την τρίτη ημέρα του αγώνα να περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, μήκους 111,78 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Η πρώτη εξ αυτών (Le Fugeret / Thorame-Haute μήκους 16,80 χλμ.), ξεκινά στις 09:20 ώρα Ελλάδος.
Οι αυριανές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο θα μεταδοθούν ζωντανά από την Cosmote Sport 5HD
0 Σχόλια