Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε για ακόμη μια φορά τα δόντια του σε πολλούς από τους πρωταγωνιστές του WRC αποδεινύοντας και φέτος ότι ο πιο «ανθεκτικός» κερδίζει.
Η δεύτερη ημέρα ολοκληρώθηκε με τα τρία Hyundai i20 Ν Rally1 στην κορυφή της κατάταξης και πρώτους τους Thierry Neuville-Martin Wydaeghe που δημιούργησαν μάλιστα αξιοσέβαστη διαφορά από τους αντιπάλους τους.
Οι υψηλές θερμοκρασίες και η σκληρότητα των ελληνικών χωματόδρομων δημιούργησε πολλά προβλήματα στα πληρώματα και κυρίως σε αυτά της M-Sport Ford που είδε να καταστρέφεται ότι έχτισε στο πρώτο σκέλος. Οι πρωτοπόροι της Παρασκευής Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche είδαν το Puma τους να ακινητοποιείται πριν την 9η ειδική με πρόβλημα στον ιμάντα του δυναμό. Οι επίσης εντυπωσιακοί την πρώτη ημέρα Pierre- Louis Loubet-Vincent Landais, που κέρδισαν στο Ακρόπολις τις πρώτες τους ειδικές στο WRC, είχαν κλατάρισμα στο πρώτο «Περιβόλι» ενώ είχαν και τη στιγμή τους στον δεύτερο «Πύργο», όταν σε μια αριστερή φουρκέτα έχασαν τα φρένα. Περιορίστηκαν έτσι στην πέμπτη θέση της γενικής διατηρώντας όμως την πρωτιά μεταξύ των πληρωμάτων της Ford και το κυριότερο, παραμένοντας στον αγώνα.
Δύο ακόμα Puma εκτός από αυτό του Loeb εγκατέλειψαν από μηχανικά προβλήματα. Οι Gus Greensmith –Jonas Andersson δεν βγήκαν από το δεύτερο πέρασμα από τον «Πύργο» λόγω προβλημάτων τροφοδοσίας, ενώ οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Fred Miclotte δεν κατάφεραν ούτε να μπουν στην ίδια ειδική, μένοντας ακινητοποιημένοι από πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Τόσο ο Γάλλος εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής όσο και ο Έλληνας εκπρόσωπος μας στη μεγάλη κατηγορία δεν θα εκκινήσουν στο τελευταίο σκελος.
Από προβλήματα τροφοδοσίας εγκατέλειψαν και οι τρίτοι στο πρώτο σκέλος Esapekka Lappi-Janne Ferm με Toyota Yaris Rally1 συμπληρώνοντας τη λίστα των αγωνιστικών της μεγάλης κατηγορίας που δεν ολοκλήρωσαν το σκέλος.
0 Σχόλια