Sponsor

ATHENS WEATHER

GP Μπαχρέιν: Νίκη Leclerc και 1-2 για τη Ferrari, καταστροφή για τη Red Bull!


Ο Charles Leclerc πήρε την πρώτη νίκη της Ferrari μετά από 910 μέρες, κάνοντας το 1-2 με τον Carlos Sainz, την ώρα που οι Red Bull καταποντήστηκαν κι ο Lewis Hamilton πήρε ένα ανέλπιστο βάθρο!

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Στην εκκίνηση, ο Leclerc κρατήθηκε μπροστά από τον Verstappen αμυνόμενος στις πρώτες στροφές, με τον Magnussen να προσπερνά τον Perez, που έχασε θέση κι από τον Hamilton. Ο Bottas έχασε πολύ έδαφος, πέφτοντας εκτός δεκάδας, ενώ ο Russell κέρδισε δύο θέσεις κι ανέβηκε 7ος.

Γρήγορα ο Hamilton ανέβηκε 4ος μετά το λάθος του Magnussen στην Τ1, ενώ μετά τον πέρασε κι ο Perez για να περάσει 5ος.

Ο Sainz έμοιαζε να μην μπορεί να οδηγήσει στον ρυθμό των δύο προπορευόμενων, και τέθηκε από νωρίς υπό πίεση από τον Hamilton. Την ίδια ώρα ο Russell εκμεταλλεύτηκε ένα ακόμα λάθος του Magnussen για να ανέβει 6ος.

Παράλληλα, ο Ocon τιμωρήθηκε με χρονική ποινή 5 δευτερόλεπτων γιατί στην εκκίνηση είχε επαφή με τον Schumacher που έριξε 14ο τον Γερμανό.

Η μάχη Sainz-Hamilton έδωσε τον χρόνο στον Perez να τους πλησιάσει, και να δει την ευκαιρία του να κερδίσει το χαμένο έδαφος από την αρχή του αγώνα.

Λίγο μετά, ο 7κις πρωταθλητής έχασε έδαφος από τον Ισπανό και βρέθηκε να παλεύει να μην χάσει την 4η θέση από τον οδηγό της Red Bull, στον 8ο μόλις γύρο. Κι ο Μεξικανός τα κατάφερε, αφήνοντας στο 5-6 τις δύο Mercedes.

Ο Verstappen είχε αρχίσει να παραπονιέται για πρόσφυση, με τον Leclerc να ανοίγει τη διαφορά του από τον Ολλανδό, ενώ ο Hamilton έκανε νωρίς την αλλαγή στα σκληρά ελαστικά από τον 11ο γύρο, κάνοντας και λάθος με το που βγήκε από το pitlane λόγω των κρύων ελαστικών.

Νωρίς σταμάτησε κι ο Verstappen, στον 15ο γύρο, για ολόφρεσκο σετ μαλακής γόμας, κι απάντησε στον ίδιο γύρο κι ο Sainz. Στον επόμενο γύρο μπήκε κι ο Leclerc, και με πατημένο σετ μαλακής κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Ολλανδό, οριακά.

Οι δύο τους μπήκαν σε τρομερή μάχη στους επόμενους γύρους, ανταλλάσσοντας θέσεις συνεχώς, δείχνοντας απόλυτα πως οι νέοι κανονισμοί λειτουργούν.

Ωστόσο, ο Verstappen μπλόκαρε σε μία από τις προσπάθειές του να περάσει στην Τ1, και αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Leclerc να μείνει μπροστά και να ξεφύγει.

Στον 28ο γύρο ήρθε η ώρα για το 2ο stop του Hamilton, για να βάλει τη μέση γόμα αυτή τη φορά.

Στον 31ο γύρο μπήκε ο Verstappen για τη μέση γόμα, και στον επόμενο γύρο έβαλε τα ίδια ελαστικά κι ο Leclerc. Βγαίνοντας από τα pits, είχε μεγαλύτερη διαφορά από την προηγούμενη στάση, στα 1,3 δευτερόλεπτα. Λίγο μετά έκαναν τις δικές τους αλλαγές κι οι Sainz-Perez, με τους δύο να βγαίνουν πολύ κοντά, με τη μέση γόμα για τον Ισπανό και τη μαλακή για τον Μεξικανό, καθώς είχαν μάχη για την 3η θέση.

Ο Ολλανδός έκανε την έκπληξη για να μπει για 3ο pit stop, για να βάλει ξανά τη μαλακή γόμα, ενώ το ίδιο έκανε κι ο Perez, για να δώσουν στη Ferrari το 1-2. Μάλιστα, ο ίδιος παραπονέθηκε για βαρύ τιμόνι με το που βγήκε από τα pits, ενώ ο Sainz αντέδρασε και μπήκε ξανά για μαλακό ελαστικό. Ο Leclerc παρέμεινε μπροστά, ενώ σταμάτησε κι ο Hamilton στον 45ο γύρο.

Την ίδια στιγμή, η ΑΤ03 του Gasly πήρε φωτιά και σταμάτησε στην πίστα, για να βγει το Safety Car και να ουδετεροποιήσει ξανά τον αγώνα. Ο Leclerc αντέδρασε και μπήκε για νέο σετ ελαστικών, με αποτέλεσμα να μείνει μεν μπροστά, αλλά με μηδενική διαφορά από τον Verstappen.

Με τον οδηγό της RB να παραπονιέται ακόμα για πρόβλημα στο τιμόνι, όμως, όλοι ανέμεναν να δουν πώς θα συμπεριφερθεί με την επανεκκίνηση σε καθεστώς πράσινης σημαίας.

Αυτό συνέβη στον 51ο γύρο, με τον Leclerc να κρατιέται μπροστά και τον Sainz να πιέζει τον Verstappen για την 2η θέση, ενώ και πιο πίσω δεν υπήρξε καμία αλλαγή.

Ο Sainz κατάφερε να περάσει και ο Verstappen γρήγορα εγκατάλειψε, με πρόβλημα στην μπαταρία όπως ανέφερε στην ενδοεπικοινωνία, ανεβάζοντας τον Perez 3ο, αν κι ο ίδιος ανέφερε πρόβλημα με την δύναμη από τον κινητήρα. Πάλευε με νύχια και με δόντια για την τελευταία θέση του βάθρου από τον Hamilton, που κοίταζε ένα ανέλπιστο βάθρο μπροστά του.

Και εκείνη τη στιγμή, στη Στροφή 1, ο Perez έφερε τετακέ από τον πίσω άξονα που ξαφνικά μπλόκαρε, οπότε ο Hamilton πήρε ξαφνικά την τρίτη θέση!

Μπροστά, ο Leclerc πανηγύρισε τη νίκη, ο Sainz τη 2η θέση και το 1-2 για τη Scuderia! 


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια