O Sebastien Ogier μοιάζει να βρίσκεται όλο κα πιο κοντά στην 9η νίκη του στο Ράλι Μόντε Κάρλο, έχοντας πλέον μία ασφαλή διαφορά από τον δεύτερο Sebastien Loeb.
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Η μάχη των γιγάντων στο Ράλι Μόντε Κάρλο συνεχίστηκε και στην 3η μέρα του
αγώνα, με τις πέντε ειδικές διαδρομές να βλέπουν τον Sebastien Ogier και την
Toyota να αναγεννιούνται.
Ο Γάλλος 8κις πρωταθλητής ήταν ο ταχύτερος σε όλες εκτός της τελευταίας, και
κατάφερε να ανοίξει τη διαφορά ανάμεσα στον ίδιο και τον Sebastien Loeb στα
21,1 δευτερόλεπτα - αν και για μία Ε.Δ. η διαφορά τους είχε φτάσει να είναι
μηδενική!
Το ενδιαφέρον είναι πως η διαφορά μεγάλωσε μετά την SS13, κι ήταν καθαρά
ζήτημα ελαστικών. Όπως δήλωσε ο Ogier, όταν είδε πως ο Loeb είχε επιλέξει να
μην πάρει ελαστικά με καρφιά, αλλά μόνο μαλακά και χιονολάστιχα, έπραξε το
ίδιο, κι εκεί βρήκε τον χρόνο έναντι του 9 φορές πρωταθλητή, που
χαμογελαστός εξήγησε πως «η διαφορά τώρα είναι αρκετά μεγάλη».
Σταθερά και με προσοχή συνέχιζε να οδηγεί ο Craig Breen, που μετά την έξοδο
του Elfyn Evans στη SS11, είχε ανέβει στην τρίτη θέση, την οποία κι ήθελε να
προφυλάξει. Τόνισε πως στο απογευματινό σκέλος οδηγούσε με χρησιμοποιημένο
σετ ελαστικών, για να κρατήσει το φρέσκο για την τελευταία μέρα του ράλι.
Χαρούμενος με το αυτοκίνητο δήλωσε για πρώτη φορά στο ράλι ο Kalle
Rovanpera. Εκτεταμένες αλλαγές στο setup του GR Yaris Rally1 έκαναν τον
Φινλανδό να νιώθει πολύ πιο άνετα οδηγώντας το, κάτι που πιστοποιήθηκε κι
από τους χρόνους που έγραψε, ιδίως στη SS13, την οποία και κέρδισε.
Ο Thierry Neuville ήταν ο μεγάλος χαμένος του απογευματινού σκέλους, καθώς
από δικό του λάθος έσπασε την εμπρός δεξιά ανάρτηση, με αποτέλεσμα να πρέπει
να συνεχίσει έτσι από τα μισά της SS12 και για όλη την SS13, χάνοντας την
θέση από τον Rovanpera.
Ο Takamoto Katsuta ήταν ασταθής όλη τη μέρα, κάνοντας λάθη από το πρωινό
σκέλος και συνεχίζοντας έτσι και στο απογευματινό, με την έξοδο που είχε στο
χιονισμένο σημείο της SS13 να του στερεί χρόνο και θέσεις.
Με άσχημο τρόπο εξελίχθηκε η μέρα του Elfyn Evans, που στο τέλος του πρωινού
loop είχε έξοδο, ακινητοποιώντας το GR Yaris Rally1 σε επικίνδυνο σημείο,
καθώς αν ρόλαρε προς τα πίσω να έπεφτε πάνω στη διαδρομή. Ο Ουαλός έχασε τη
θέση του στο βάθρο, κι εξαιτίας του η SS11 διεκόπη μετά το πέρασμα και του
Loeb.
Ο Oliver Solberg είχε επαφή με ατύχημα, με αποτέλεσμα να χάσει τον εμπρός
προφυλακτήρα, ενώ συνέχιζε να μπαίνει καπνός στο πιλοτήριο.
Τέλος, η κακή μέρα για τη Hyundai ήρθε να ολοκληρωθεί με την εγκατάλειψη του
Ott Tanak, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Αναλυτικά η κατάταξη με το τέλος της μέρας:
Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον πρώτο
1 Sebastien Ogier 2:19:43.1
2 Sebastien Loeb 21.1
3 Craig Breen 1:26.0
4 Kalle Rovanpera 2:03.8
5 Thierry Neuville 7:44.1
6 Takamoto Katsuta 12:23.3
7 Elfyn Evans 20:39.3
8 Oliver Solberg 40:57.5
0 Σχόλια