Για αρκετές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις η διαχείριση των Apple συσκευών των υπαλλήλων τους και η διατήρησή τους ενημερωμένων είναι ένα είδος πρόκλησης. Αυτές οι επιχειρήσεις συνήθως δεν διαθέτουν καν εξειδικευμένα IT τμήματα με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα κενό όταν κάτι πάει στραβά ή όταν το προσωπικό έχει απορίες σχετικά με το υλικό του.
Αναγνωρίζοντας αυτή την αδυναμία η Apple προχώρησε πέρυσι στην εξαγορά μίας
μικρής εταιρείας, της Fleetsmith. Φέτος, ανακοινώθηκε η δοκιμαστική έκδοση
της λύσης διαχείρισης συσκευών με την ονομασία Apple Business Essentials η
οποία απευθύνεται σε επιχειρήσεις με λιγότερους από 500 εργαζόμενους.
Σύμφωνα με την Σούζαν Πρέσκοτ, αντιπρόεδρο της Apple για θέματα επιχειρήσεων
και εκπαίδευσης, η εταιρεία ήθελε να βοηθήσει τους συγκεκριμένους πελάτες
της, με αναβαθμίσεις και ενημερώσεις των Apple συσκευών τους.
«Η υπηρεσία είναι σχεδιασμένη για τη διαχείριση πολλαπλών συσκευών Apple
καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους και αποτελείται από τρεις επιμέρους πυρήνες.
Τη διαχείριση των συσκευών, την αποθήκευση δεδομένων και την υποστήριξη, όλα
με μία απλή συνδρομή», ανέφερε η Πρέσκοτ.
Το κομμάτι της διαχείρισης, σύμφωνα με την ιστοσελίδα TechCrunch,
αποτελείται από ένα συνδυασμό του λογισμικού της Fleetsmith και του Apple
Device Enrollment Program. Βασικό συστατικό είναι η δυνατότητα που δίνει
στις μικρές επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση στα ίδια εργαλεία που είναι
διαθέσιμα σε μεγαλύτερους οργανισμούς, δίνοντας έτσι περισσότερο έλεγχο στις
συσκευές και διασφαλίζοντας ότι θα είναι πλήρως λειτουργικές από τη στιγμή
που οι εργαζόμενοι κάνουν log in.
Στη φάση λειτουργίας της δοκιμαστικής έκδοσης, η υπηρεσία θα προσφέρεται
δωρεάν, ωστόσο όταν θα προχωρήσει η κυκλοφορία της κανονικής έκδοσης θα
υπάρχουν χρεώσεις της επιχείρησης από την Apple ανά χρήστη ή ανά μήνα και
ανάλογα με τα στοιχεία διαχείρισης και αποθήκευσης που έχουν επιλεγεί.
Αναμένεται ότι η πλήρης υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από την Άνοιξη του 2022.
0 Σχόλια