Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC, EKO Acropolis Rally - 2η ημέρα: Πρώτος ο Rovanpera, μάχη Tanak - Ogier για τη δεύτερη θέση


Η πρώτη πραγματική μέρα του EKO Acropolis Rally 2021 ολοκληρώθηκε με τον νεαρό Kalle Rovanpera στην κορυφή της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Ott Tanak, που δίνει μάχη με τον Sebastien Ogier.

Μετά τις πρώτες δύο ειδικές διαδρομές σε Αγίους Θεοδώρους και Λουτράκι, ο Kalle Rovanpera είχε περάσει πρώτος στην κατάταξη, και με το πέρας της ημέρας, ο Φινλανδός της Toyota έχει παραμείνει μπροστά, με διαφορά μόλις 3,7 δευτερολέπτων.

Ακόμα πιο κλειστή είναι η διαφορά Ott Tanak-Sebastien Ogier. Ο Γάλλος είχε καταφέρει να περάσει δεύτερος μετά την SS5 Θήβα (τη μεγαλύτερη της μέρας), προτού χάσει την θέση από τον οδηγό της Hyundai για μόλις 0,2 δλ.

Τέταρτος ήταν ο Dani Sordo, που εμφανίστηκε κατά τι πιο γρήγορος στις τελευταίες ειδικές διαδρομές, και πήρε κάπως πίσω τον χρόνο από τα 10 δευτερόλεπτα ποινής για την άκυρη εκκίνηση.

Οι οδηγοί της M-Sport με τα Fiesta WRC ακολούθησαν, αφού ο Adrian Fourmaux ήρθε 5ος και ο Gus Greensmith 6ος.

Ο Thierry Neuville είχε θέμα με την υποβοήθηση του τιμονιού πριν την έναρξη της SS4, καθυστερώντας να φτάσει στην εκκίνηση, κάτι που του επέφερε ποινή 4 λεπτών. Αυτό τον έθεσε εκτός μάχης από νωρίς στον αγώνα, αφού έμεινε πολύ μακριά από τον άμεσο ανταγωνισμό. Κατάφερε, όμως, να κάνει μερικές επιδιορθώσεις, λέγοντας πως «το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί. Είναι καλύτερα. Κατάφερα να κολλήσω το σωλήνα του υδραυλικού τιμονιού. Υπάρχει επιπλέον ένα ηλεκτρικό πρόβλημα».

Αντίστοιχες δυσκολίες συνέχιζε να αντιμετωπίζει κι ο Elfyn Evans, που ταλαιπωρείτο από το πρωί με θέμα στο κιβώτιο ταχυτήτων, που του στερούσε σε ταχύτητα και συνεπώς χρόνο.

Δράμα για τον Pierre-Louis Loubet στο τέλος επίσης, που σταμάτησε στην άκρη της SS6 Ελάτεια, αλλά με το αυτοκίνητο να βρίσκεται μισό στο χαντάκι, με τους παρευρισκόμενους θεατές εκεί να προσπαθούν να βοηθήσουν το i20 Coupe WRC να ξεκολλήσει.

Αυτό έφερε και την διακοπή της ε.δ., με τον Ζουρντάν Σερδερίδη να είναι ο μόνος που ήταν στην διαδρομή, προτού αυτή σταματήσει προσωρινά.

Υπενθυμίζεται πως είχαμε και τις πρώτες εγκαταλείψεις Ελληνικών και Κυπριακών πληρωμάτων, με χαρακτηριστική αυτή των Αθανασούλα-Ζακχαίου στην SS3 Λουτράκι.



ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια