Sponsor

ATHENS WEATHER

Από την «φυλετική» στην «υγειονομική» (φάρσα ή τραγωδία;)


Του Ιαπεττού

Ο ολοκληρωτισμός στην σύγχρονη έκδοσή του, ώς «υγειονομική καθαρότητα» - σέ αντιδιαστολή μέ τήν «φυλετική καθαρότητα» τού γερμανικού εθνικοσοσιαλισμού - προπαγανδίζεται ασύστολα από τούς σύγχρονους «Joseph Goebbels» ώς «κοινωνική αναγκαιότητα» επίτευξης μιάς – κυριολεκτικά ανύπαρκτης «Covid Free κοινωνίας», γιατί οι εμβολιασμένοι καί νοσούν καί μεταδίδουν τίς μεταλλάξεις (πού πιθανότατα δημιουργούν τά ίδια τά εμβόλια) καί πεθαίνουν (πιθανώς πιό πολύ από τούς ανεμβολίαστους).

Μέ τόν νόμο τής Νυρεμβέργης για την προστασία του γερμανικού αίματος και της γερμανικής τιμής (RGBl. σ. 1146) [1] - ο λεγόμενος νόμος περί προστασίας του αίματος (Gesetz zum Schutze des deutschen Blutes und der deutschen Ehre (RGBl. I S. 1146)[1] – das sogenannte Blutschutzgesetz) θέσανε οι εθνικοσοσιαλιστές τήν νομική βάση τής «καθαρότητας τής άριας φυλής», όπως καί οι σημερινοί κυβερνώντες μέ νόμο ορίσανε νομικά τήν «υγειονομική καθαρότητα», μέ «υγειονομική πιστοποίηση» μάλιστα.

Είναι γνωστό ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται είτε ώς φάρσα, είτε ώς τραγωδία. Οι ναζιστές απαγόρευσαν στούς «μή καθαρούς» νά είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, νά εργάζονται στίς «καθαρές» άριες βιομηχανίες, τούς υποχρέωσαν νά φορούν τό κίτρινο άστρο τού Δαυΐδ, νά χρησιμοποιούν τά ΜΜΜ, τούς πήραν μέ διάφορες προφάσεις τά ακίνητά τους καί γιά τό καλό τής γερμανικής «καθαρότητας» τούς έστειλαν στά στρατόπεδα συγκέντρωσης (όπως καί πολλούς «καθαρούς», αλλά αντιδρώντες τής εποχής) καί γιά νά «προστατέψουν» από «ψεκασμένες» απόψεις τής εποχής κάψανε καί απαγορεύσανε όλα τά έντυπα πού δέν συμφωνούσαν μέ τήν «καθαρή» τους ιδεολογία. Άν σήμερα όλα τά ΜΜΕ, Σοσιάλμύδια καί κάθε δυνατότητα εναλλακτικής «μή καθαρής» ενημέρωσης ποινικοποιείται καί τείνει πρός εξάλειψη είναι γιά τήν προστασία τών «πιστοποιημένων καθαρών» καί γιά τό καλό τους καί μόνον.

Όταν φθάσει καί δική τους σειρά (τών σημερινών αλλαλαζόντων «πιστοποιημένων καθαρών») θά είναι ήδη πολύ αργά.

Είπαμε. Η Ιστορία επαναλαμβάνεται είτε ώς φάρσα, είτε ώς τραγωδία.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια