Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC Ράλλυ Κροατίας (1η ημέρα): Τριπλή μάχη στην κορυφή – επικεφαλής ο Neuville


Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Κροατίας ολοκληρώθηκε χθες με τον Thierry Neuville να έχει προβάδισμα, ενώ οι Sebastien Ogier και Elfyn Evans ακολουθούν με διαφορά μικρότερη των 10 δευτερολέπτων.

Η πρεμιέρα του Ράλλυ Κροατίας στο WRC, είναι γεγονός. Η  πρώτη επίσημη αγωνιστική ημέρα του τρίτου φετινού αγώνα και πρώτου ασφάλτινου γύρου της σεζόν, περιλάμβανε 4 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, μήκους 99,82 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Σημειωτέον, πως στο Ράλλυ Κροατίας παραβρίσκεται και ελληνική αποστολή, με επικεφαλής τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη.

Στο αγωνιστικό μέρος οι εναλλαγές πρόσφυσης, τα -αρκετά- σημεία όπου τα αυτοκίνητα βρίσκονται στον αέρα και το χώμα στο οδόστρωμα ειδικά στο δεύτερο loop, δυσκόλεψαν τις προσπάθειες των πληρωμάτων.

Πρώτο “θύμα” της δυσκολίας, ήταν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen, που ξεκινούσαν πρώτοι ως επικεφαλής της βαθμολογίας. Οι Φινλανδοί είχαν έξοδο μόλις στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, με το Toyota Yaris WRC να καταλήγει αρκετά χαμηλότερα από το επίπεδο του δρόμου. Όπως διαπιστώθηκε αργότερα, η ζημιά ήταν τόσο εκτεταμένη, που ο νεαρός δε θα επανεκκινήσει αύριο.

Η μάχη της κορυφής

Αυτοί που προσαρμόστηκαν πιο άμεσα, επωφελούμενοι και από τον απόλυτα καθαρό δρόμο, αφού στη συνέχεια των διελεύσεων ο δρόμος αποκτούσε χώματα από τις “μπούκες”, ήταν οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC). Οι Βέλγοι πήραν εξαρχής την πρωτοπορία, έχοντας κάνει αρχικά το 2 στα 2 και ευρύτερα, σημειώνοντας 3 ταχύτερους χρόνους στις 4 ειδικές διαδρομές του πρώτου loop. Η διαφορά από τους κοντινότερους διώκτες δεν ξεπερνούσε τα 10”, οπότε πίεσαν και στο δεύτερο loop, έχοντας μάλιστα τη στιγμή τους με μικρό τετ-α-κε. Όπως και να ‘χει διατηρήθηκαν στην κορυφή, αλλά με διαφορά που σε καμιά περίπτωση δεν τους επιτρέπει να εφησυχάσουν.

Ο λόγος είναι πως τα πληρώματα της Toyota, Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και Elfyn Evans-Scott Martin, ακολουθούν με διαφορά μικρότερη των 10”. Οι 7 φορές Παγκόσμιοι Πρωταθλητές είχαν κλατάρισμα στην εναρκτήρια διαδρομή του αγώνα, με το χρονόμετρο να δείχνει πως έχασαν 6,5” από τον κορυφαίο χρόνο. Κατά το πρώτο loop, ο Ogier δεν ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με το στήσιμο, όμως στη συνέχεια ένιωσε σαφώς καλύτερα. Αποτέλεσμα; Η επίτευξη τριών συνεχόμενων ταχύτερων χρόνων σε 4 ειδικές διαδρομές κατά το δεύτερο loop, μεταξύ των οποίων και ο 600ός ταχύτερος χρόνος του Γάλλου στο WRC. Πιο σημαντικό όμως για εκείνον, είναι πως στην τελευταία ειδική διαδρομή αναρριχήθηκε δεύτερος, 7,7” μακριά από την κορυφή.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια