Τι να κάνω; Να γελάσω; Να κλάψω; Να εξεγερθώ; Θεέ μου, είπα, μωρέ τι είναι αυτό; Που βρίσκομαι; Στον Μεσαίωνα; Στο Αφγανιστάν ανάμεσα σε «λεβέντες» του ISIS; Απίστευτα πράγματα
Εικόνες νεοελληνικού σουρεαλισμού. Με σκηνές μυστικισμού και με πρωταγωνιστές άτομα ενός κόσμου απόμακρου, καθυστερημένου, υπανάπτυκτου και χωρίς να το θέλουν ολότελα παρανοικού. Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει! Κάπως έτσι
Γύρω στις οκτώ με εννιά το πρωί στο ειδησεογραφικό τρίωρο μαγκαζίνο της δημόσιας τηλεόρασης. Εξω από το πρώτο Γενικό επαγγελματικό Λύκειο στον Εύοσμο. Η ρεπόρτερ με το μικρόφωνο ανά χείρας. Δίπλα της ο κάμεραμαν. Πιο πέρα να ωρύεται μια κυρία. Η εξώπορτα του Λυκείου κλειδωμένη. Μα τι έχει συμβεί;
Το γνωστό. Δύο μαθητές οι καταληψίες του Λυκείου. Μόνο δύο. Εξω από το Λύκειο δεκάδες μαθητές αναζητούσαν τρόπο να μπουν, να συνεχίσουν και να προχωρήσουν τα μαθήματά τους. Οπου να ναι θα αρχίσει ο εφιάλτης των εξετάσεων. Ανοίξτε την πόρτα. Ακρα του τάφου σιωπή
Το πιο εξωφρενικό η παντελής απουσία καθηγητών. Και του Λυκειάρχη και των τοπικών αρχών. Κάποιου τέλος πάντων. Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα. Μα που είναι επιτέλους όλοι αυτοί οι αρμόδιοι-αναρμόδιοι; Αφαντοι; Που; Για καφεδάκι, κουβεντούλα, μπαλίτσα και πρόχειρη ανασκόπηση των γεγονότων; Μπας και επέστρεψαν στις οικίες τους για αραλίκι; Ποιος ξέρει
Στο μεταξύ η ωρυόμενη κυρία και μητέρα ενός εκ των δύο μαθητών να φωνάζει. Εξ όσων κατάλαβα, γιατί ο ρυθμός της γλώσσας της εντελώς καταιγιστικός και τα σύμφωνα μπλέκονταν με τα φωνήεντα και εκείνα με τα σύμφωνα. Εξ όσων κατάλαβα το επιχείρημά της ήταν σχετικό με το self test, με την άρνησή της να υποστεί ο γιός της αυτή την «τρομερή», τη «νοσηρή» διαδικασία. Ποιος ξέρει τι σόι ουσίες θα μολύνουν το αίμα του παιδιού της
Προφανώς σατανιστές έχουν επινοήσει τα τεστ. Προφανώς σατανιστές και ταχυδρόμοι του Εωσφόρου κατασκευάζουν τα τεστ και τα εμβόλια. Και προφανώς ο Covid-19 είναι επινόηση σκοτεινών δυνάμεων της παγκόσμιας πλουτοκρατίας και των ιμπεριαλιστών. Με ποιο σκοπό; Να σκοτώσουν το ανθρώπινο σύμπαν της Γης. Και στην καλύτερη περίπτωση να το μεταλλάξουν και να το μετατρέψουν σε ρομπότ. Το παιδί μου να κάνει τεστ; Πάνω από το πτώμα μου
Το ίδιο έργο συνεχιζόταν επί μισή ώρα. Οι σκηνές παρέμεναν ίδιες όπως στην αρχή. Αφαντοι οι αρμόδιοι φορείς. Όχι μόνο οι καθηγητές. Το δημόσιο κτίριο σε ομηρία δύο μαθητών. Και αυτοί οι δύο μαθητές σε ομηρία των εντολοδόχων γονιών τους. Ποιος ξέρει τι ακούν από τους δικούς τους. Ποιος ξέρει τι πράγμα έχει εμφυτευθεί στον εγκέφαλό τους. Και ποιος ξέρει ποιες θα είναι οι συνέπειες μιας τέτοιας πλύσης εγκεφάλου
Ποια τα συμπεράσματα; Η παραλυσία των αρχών. Η κατάληψη ενός δημόσιου κτιρίου από δύο μαθητές. Η επικών διαστάσεων περιφρόνηση όλων των δημοκρατικών διαδικασιών. Όπως λόγου χάριν η «αιχμαλωσία» της συντριπτικής πλειοψηφίας των μαθητών. Και φυσικά το δηλητήριο σκοταδισμού, καθυστέρησης, υπανάπτυξης και αυταρχισμού
Με απλά λόγια. Κυρά μου δεν θέλεις ο γιος σου να κάνει τεστ; Τέλεια. Τότε να τον σφραγίσεις εντός της οικίας σου και να αφήσεις τους άλλους να κάνουν την δουλειά τους. Μερικές φορές η επίκληση Δημοκρατίας και ατομικών δικαιωμάτων πορεύεται με τον ατομικό, εγωκεντρικό και ασυγκράτητο αυταρχισμό!
Δημήτρης Δανίκας
0 Σχόλια