WRC Αρκτικό Ράλλυ Φινλανδίας: Νικητής ο Tanak, κερδισμένος ο Rovanpera


O Ott Tanak κατέκτησε τη νίκη στο πρώτο Ράλλυ Arctic της ιστορίας στο πλαίσιο του WRC, ενώ χάρη στη δεύτερη θέση του, ο Kalle Rovanpera πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας Οδηγών.  

Νώντας Δουζίνας

Με τους Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) να έχουν αποκτήσει διαφορά ασφαλείας, το σημερινό ενδιαφέρον στράφηκε κυρίως στις μάχες για τις επόμενες θέσεις.  Το πρόγραμμα της ημέρας περιλάμβανε δύο περάσματα από την ειδική διαδρομή Aittajärvi μήκους 22,47 χιλιομέτρων, με το δεύτερο να συνιστά και την Power Stage του Ράλλυ Arctic Φινλανδίας.

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja δε δυσκολεύτηκαν να διατηρηθούν στην κορυφή, επικρατώντας στον 2ο γύρο του φετινού WRC. Με τη 14η νίκη του στο WRC και δεύτερη με τη Hyundai, ο Tanak επέστρεψε δυναμικά και στη μάχη του τίτλου, αφού η χθεσινή εγκατάλειψη του Sebastien Ogier έφερε 5 οδηγούς σε μικρή βαθμολογική απόσταση. Σήμερα, ο Εσθονός έκανε... συντήρηση ελαστικών στο πρώτο πέρασμα και έφτασε στη νίκη, σημειώνοντας τον 4ο χρόνο στην Power Stage. .

"Καταρχάς, όταν έρχεσαι σε έναν νέο αγώνα, υπάρχει πάντοτε κάτι σχετικά απρόβλεπτο", δήλωσε ο Ott Tanak. "Αυτό το Σαββατοκύριακο, ήρθαμε στην χώρα της Toyota και περιμέναμε να είναι πολύ δυνατοί. Υπήρχε πίεση και γνωρίζαμε πως θα είναι πολύ περίπλοκη μάχη. Στο τέλος κάναμε ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο - τίποτα ιδιαίτερο, μόνο ένα λάθος χθες. Είναι ένα εκπληκτικό μέρος - σίγουρα ένας από τα καλύτερα για χειμερινό αγώνα, ειδικά χθες, ήταν πολύ απαιτητικό. Νομίζω πως θα ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό να έρθουμε εδώ για δεύτερη φορά, ειδικά όταν γνωρίζουμε πού πηγαίνουμε".

Μεγάλο ενδιαφέρον, υπήρξε στη μάχη για τη δεύτερη θέση, η οποία κρίθηκε στην Power Stage και όπως αποδείχθηκε, έκρινε τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας μετά από δύο αγώνες. Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) ξεκίνησαν την ημέρα με διαφορά 1,8'', ενώ μετά από τις δύο ειδικές διαδρομές ήταν ταχύτεροι κατά μόλις 0,4'' των Τhierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC), επίδοση που πάντως τους χάρισε τη δεύτερη θέση. Ειδικά στην Power Stage, ο νεαρός οδήγησε εκπληκτικά και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο, με ελάχιστη διαφορά από τους Breen (+0,3'') και Neuville (+0,4''), κατακτώντας έτσι 5 επιπλέον βαθμούς.

Η δεύτερη θέση στο Ράλλυ Arctic Φινλανδίας, αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα και δεύτερο τερματισμό στο βάθρο για τον 20χρονο Rovanpera, ο οποίος με αυτόν τον τρόπο πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας Οδηγών έπειτα από δύο αγώνες, για πρώτη φορά στην καριέρα του.  "Σίγουρα, αυτό το Σαββατοκύριακο ήθελα να παλέψω για την πρώτη θέση, όμως έκανα ένα λάθος και δεν είχαμε τον ιδανικό ρυθμό", ανέφερε ο Kalle Rovanpera. "Πίεζα στο maximum σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Για εμένα και τον Jonne ήταν ένα εξαιρετικό Σαββατοκύριακο, κάναμε ότι μπορούσαμε και είμαστε χαρούμενοι με τη δεύτερη θέση".

Από την πλευρά του, ο Thierry Neuville βρέθηκε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στο βάθρο, γεγονός που τον φέρνει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Επιδεικνύοντας ταχύτητα και αξιοπιστία, ενώ την πρώτη ημέρα ξεκινούσε τρίτος στο δρόμο, ο Βέλγος διατηρείται στα "υψηλά κλιμάκια" της βαθμολογίας και έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί για τη συνέχεια. Για την έκβαση της Power Stage και του αγώνα συνολικά, ο Neuville δήλωσε: "Είχα μια καλή ειδική. Έχασα λίγο τα εμπρός ελαστικά προς το τέλος. Είμαι ευχαριστημένος, ειδικά αν σκεφτούμε μερικά από τα θέματά μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ξεκινούσαμε τρίτο στο δρόμο".


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια