38ο Ράλλυ Κένταυρος: Η μεγάλη επιστροφή με 33 συμμετοχές και χωρίς θεατές


Το Ράλλυ Κένταυρος επιστρέφει στο προσκήνιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου στις 24-25 Οκτωβρίου, έχοντας συγκεντρώσει 33 συμμετοχές.

Το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου διαθέτει μεταξύ άλλων, μια μεγάλη επιστροφή. Ο λόγος για το Ράλλυ Κένταυρος, αγώνα που έχει συνδεθεί με το πανέμορφο Πήλιο και κατά τη διάρκεια του διημέρου 24-25 Οκτωβρίου θα επιστρέψει έπειτα από απουσία 3 ετών, ως ο 4ος και προτελευταίος γύρος της φετινής χρονιάς.

Τη διοργάνωση του αγώνα, που θα διεξαχθεί χωρίς παρουσία θεατών, έχει αναλάβει για ακόμη μια φορά το Αθλητικό Σωματείο "Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου" (Λ.Α.Β.), το οποίο κινείται δυναμικά όσον αφορά στις διοργανώσεις του και όχι μόνο, με μπροστάρη τον Πρόεδρό του, Αντώνη Σταφυλοπάτη, αναλυτική συνέντευξη του οποίου μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

13 Ιουνίου 1979: Μια ημερομηνία ιστορική για τη Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου και το Ράλλυ Κένταυρος, αφού τότε πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά ο συγκεκριμένος αγώνας. Σε μικτό οδόστρωμα και έπειτα από 6 ειδικές διαδρομές (4 σε άσφαλτο και 2 σε χώμα) μήκους 327 χλμ., πρώτοι νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Σπύρος Τσάπαλος-Διαμαντής Πετρόπουλος με Ford Escort RS2000. Έκτοτε και μέχρι σήμερα, το Ράλλυ Κένταυρος  διεξάγεται στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων σε ασφάλτινη επιφάνεια, χωρίς πάντως να απουσιάσουν και οι χωμάτινες "παρενθέσεις", έως τα μέσα της δεκαετίας του '80.

Ειδικές διαδρομές όπως Αλυκόπετρα, Μηλιές, Κισσός, Σούρπη, Πτελεός, Μελισσιάτικα έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο βουνό των Κενταύρων, ενώ τόσο η παραλία του Βόλου όσο και η Πορταριά, έχουν διαδραματίσει το δικό τους ρόλο στη διαμόρφωση του χαρακτήρα αυτού του ξεχωριστού αγώνα. Παρόλα αυτά, στα χείλη των περισσότερων αγωνιζόμενων που έχουν αγωνιστεί στο Ράλλυ Κένταυρος, υπάρχει πρώτα από όλα μία λέξη: "Καράβωμα". Με μήκος σχεδόν 17 χιλιομέτρων, πρόκειται για μια από τις πιο απαιτητικές για πληρώματα και αυτοκίνητα, ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της Ελλάδας, με το δέσιμο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, τις καλές σημειώσεις και την άρτια προετοιμασία από πλευράς στησίματος αυτοκινήτου, να έρχονται σε πρώτο πλάνο. Περιθώρια εφησυχασμού δεν υπάρχουν, ενώ όποιος ρισκάρει, μπορεί να ανταμειφθεί με μια καλή διαφορά στο "Stop" της ειδικής διαδρομής.  


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια