Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC - Ράλλυ Εσθονίας: Νικητής στον 600ό αγώνα του WRC ο Ott Tanak


Οι Ott Tanak-Martin Jarveoja ηγήθηκαν του 1-2 της Hyundai στο παρθενικό Ράλλυ Εσθονίας στο πλαίσιο του WRC, το οποίο αποτέλεσε ταυτόχρονα τον 600ό αγώνα στην ιστορία του θεσμού.

Το εγχείρημα της επανέναρξης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα και το φετινό Ράλλυ Εσθονίας, που αποτελούνταν από 17 ειδικές διαδρομές μήκους 233,4 αγωνιστικών χιλιομέτρων, υπήρξε ιστορικό για αρκετούς ακόμη λόγους. Αφενός μεν, έκανε την παρθενική του εμφάνιση ως αγώνας στο πλαίσιο του WRC, αφετέρου δε αποτέλεσε τον αγώνα υπ' αριθμόν "600" στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, από το 1973 όταν και ξεκίνησε.

Στον αγωνιστικό τομέα, τα προγνωστικά που ήθελαν τους Ott Tanak-Martin Jarveoja να έχουν το προβάδισμα, επιβεβαιώθηκαν. Ο Εσθονός Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν κυριάρχησε, όπως μας έχει συνηθίσει άλλες φορές κατά το παρελθόν, ωστόσο ισορρόπησε ιδανικά μεταξύ ταχύτητας και αξιοπιστίας, ώστε να κατακτήσει την πρώτη του νίκη με τη Hyundai, στο πρώτο Ράλλυ Εσθονίας που προσμετρά στο WRC. Σήμερα, ο Tanak εκμεταλλεύθηκε την επαρκή διαφορά που δημιούργησε χθες, όταν οι ειδικές διαδρομές ταίριαζαν περισσότερο στο Hyundai i20 Coupe WRC. Γνωρίζοντας πως πίσω του βρισκόταν ο teammate του, Craig Breen, ακολούθησε "ρυθμό τερματισμού" και έφτασε στην 13η νίκη της καριέρας του, η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία αφού επιτεύχθηκε στη χώρα του. Με αυτόν τον τρόπο, ο Tanak έγινε ο 4ος διαφορετικός φετινός νικητής, σε 4 αγώνες.

Όπως προαναφέραμε, το (σχεδόν) ονειρικό αποτέλεσμα για τη Hyundai, συμπλήρωσαν οι Craig Breen-Paul Nagle, που τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, μειώνοντας τη διαφορά από την Toyota στους 5 βαθμούς. Γράφουμε σχεδόν, γιατί έως τα μισά της χθεσινής ημέρας, η ομάδα του Andrea Adamo κρατούσε το 1-2-3, μέχρι που οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul εγκατέλειψαν από σπασμένο μπράτσο ανάρτησης και τροχό. Οι Βέλγοι ξεκίνησαν εκ νέου σήμερα, ωστόσο στην Power Stage αντιμετώπισαν πρόβλημα στα ηλεκτρονικά, που δεν επέτρεψε στον κινητήρα του Hyundai i20 Coupe WRC να λειτουργήσει, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να κινηθούν γρήγορα και εντέλει να αποσυρθούν, ώστε να μην προκληθεί μεγαλύτερη ζημιά.

Επιστρέφοντας στους Breen-Nagle, το ιρλανδικό πλήρωμα υπερέβη τις προσδοκίες, πετυχαίνοντας μια εξαιρετική επίδοση. Ο Breen, όχι μόνο ήταν ταχύς και δεν έκανε λάθη, αλλά οδηγούσε με αυτοπεποίθηση και απέδειξε ότι ελέγχει πλήρως την κατάσταση. Διόλου τυχαία, δήλωνε συνεχώς ότι αισθάνεται πολύ καλά πίσω από το τιμόνι του Hyundai i20 Coupe WRC, ιδιαίτερα στο δεύτερο πέρασμα από τις χθεσινές ειδικές διαδρομές, όπου είχαν σχηματιστεί αυλάκια και σημείωσε δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο. Σήμερα δεν αγχώθηκε, έλεγξε με άνεση τα πληρώματα της Toyota που ακολουθούσαν και ανταμείφθηκε με το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, μαζί με το Ράλλυ Σουηδίας 2018.




* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια