O Valtteri Bottas πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη, επωφελούμενος από την ποινή που δέχτηκε ο Lewis Hamilton. Ανάμεσά τους ο Max Verstappen.
Λεπτά πριν την εκκίνηση, ο Hamilton έκανε εξάσκηση της εκκίνησής του στο λάθος σημείο στην έξοδο του pitlane, έχοντας πάρει μάλιστα και την άδεια από τη Mercedes. Οι αγωνοδίκες έθεσαν το συμβάν υπό εξέταση, αλλά μέχρι την εκκίνηση δεν είχε γίνει γνωστή η απόφαση.
Στην εκκίνηση, ο Bottas πέρασε τον Hamilton στα φρένα της Τ2, αλλά έχασε την θέση του από τον Βρετανό ξανά μετά. Ο Ricciardo πέρασε τον Verstappen για την 3η θέση, αλλά κι αυτός έπεσε ξανά, 5ος, πίσω κι από τον Ocon.
Πίσω, ο Sainz έχασε τον έλεγχο της McLaren στην έξοδο της Τ2 και θέλοντας να επιστρέψει στην πίστα χτύπησε στην μπαριέρα, βγαίνοντας από το μονοθέσιο κουτσαίνοντας ελαφρώς, ενώ στην έξοδο της Τ4 ο Leclerc είχε επαφή με τον Stroll, που εγκατέλειψε, βγάζοντας και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Στον 5ο γύρο το SC μπήκε στο pitlane, και δεν άλλαξε τίποτα, αφού οι διαφορές μεγάλωσαν και δεν επέτρεψαν σε κανέναν να επιχειρήσει κάτι στην Τ2.
Τότε βγήκε και η ποινή για τον Hamilton, που ήταν 10 δευτερόλεπτα τα οποία θα εξέτιε στα pits.. Αυτό έβαζε σε θέση ισχύος τον Bottas για τη νίκη.
Οι μάχες στη δεκάδα ήταν ανύπαρκτες, με τον Albon μόνο να παλεύει να αναρριχηθεί μετά το pitstop στην αρχή του αγώνα, όπως κι ο Norris, όντας στις θέσεις 17 και 18.
Ο Perez ήταν αυτός που έσπασε τη μονοτονία, περνώντας εξαιρετικά τον Ricciardo στην παρατεταμένη Τ3 για την 5η θέση. Αμέσως μετά, ο Αυστραλός μπήκε στα pits για τη σκληρή γόμα.
Ο Hamilton μπήκε στα pits στον 16ο γύρο, έβαλε τη σκληρή γόμα και εξέτισε και την ποινή του. Επέστρεψε στην πίστα στην 11ος.
Ο Βρετανός άρχισε να αναρριχάται, όντας 7ος μέχρι τον 19ο γύρο. Στόχος ήταν να φτάσει στο βάθρο, τη στιγμή που ο Bottas μπροστά ήταν σταθερά ο ταχύτερος του αγώνα, με καθαρό αέρα και την νίκη στα χέρια του.
Στη Renault, ο Ocon πήρε οδηγία να αφήσει τον Ricciardo να περάσει, ώστε να μπορέσει εκείνος να ασκήσει πίεση στον Vettel. Πάτησε, όμως, εκτός στην Τ2, και πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων, γιατί δεν πέρασε από την έξοδο διαφυγής όπως ορίζει ο κανονισμός.
Bottas και Verstappen έπρεπε να μπουν κι αυτοί για τη δική τους αλλαγή. Ο Ολλανδός μπήκε στον 26ο γύρο, και επέστρεψε μπροστά από τον Hamilton, με διαφορά περίπου 6 δευτερολέπτων.
Ο Φινλανδός τον ακολούθησε στον επόμενο γύρο, και παρέμεινε στην πρωτοπορία του αγώνα.
Μετά το pitstop και του Kvyat, ο οποίος γύρισε στον αγώνα 8ος, ο Hamilton πέρασε 3ος, 9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen και 21 από τον Bottas.
Για τους γύρους που ακολούθησαν μέχρι το τέλος, η μόνη πραγματική μάχη ήταν στο τέλος της δεκάδας, με τους Norris, Albon και Gasly να παλεύουν για τις θέσεις 9-10-11. Ο Albon έκανε λάθος στην Τ11, έχασε τη γραμμή του και τελικά την θέση του από τον Gasly, πέφτοντας 11ος. Ο Γάλλος πέρασε, με φρέσκα ελαστικά, και τον Norris, ανεβαίνοντας 9ος.
Ο Norris είχε θέμα με τα ελαστικά του, αφού ήταν με το ίδιο σετ από τον 3ο γύρο, οπότε στον 49ο πια έπρεπε να μπει στα pits, πέφτοντας 15ος.
Μπροστά, ο Bottas διαχειρίστηκε τον αγώνα του και πήρε τη νίκη στην αγαπημένη του πίστα, μειώνοντας κατά 10 βαθμούς τη διαφορά από τον Hamilton, που τερμάτισε 3ος.
Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Perez, Ricciardo (που παρά την ποινή είχε τη διαφορά να κρατήσει την 5η θέση), Leclerc, Ocon, Kvyat, Gasly και Albon.
Συνέχεια στο πρωτάθλημα με το Grand Prix Άιφελ στο Nurburgring στις 9-11 Οκτωβρίου.
Η βαθμολογία των οδηγών:
1 Lewis Hamilton 205
2 Valtteri Bottas 161
3 Max Verstappen 128
4 Lando Norris 65
5 Alexander Albon 64
6 Daniel Ricciardo 63
7 Charles Leclerc 57
7 Lance Stroll 57
9 Sergio Perez 56
10 Pierre Gasly 45
11 Carlos Sainz Jnr 41
12 Esteban Ocon 36
13 Sebastian Vettel 17
14 Daniil Kvyat 14
15 Nico Hulkenberg 6
16 Kimi Raikkonen 2
16 Antonio Giovinazzi 2
18 Kevin Magnussen 1
19 Nicholas Latifi 0
19 George Russell 0
19 Romain Grosjean 0
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1 Mercedes 366
2 Red Bull 192
3 McLaren 106
4 Racing Point 104
5 Renault 99
6 Ferrari 74
7 AlphaTauri 59
8 Alfa Romeo 4
9 Haas 1
10 Williams 0
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια